PrettyBoy Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Hahaha samma her, driver å sjekker hjemmesiden deres hele tiden Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Skulle ikke klubben annonsere arvtageren "straks"? Jeg blir utålmodig... Om Benitez er arvtageren så er han på vei tilbake fra Abu Dhabi. Har visstnok avbrutt tv innspillinger. Så, jahh. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Om Benitez klarer å få skuten på rett kurs og holder ut som manager i mer enn 1 år skal jeg rygge med bilen fra Bergen til Oslo. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Få den på rett kurs blir vesentlig lettere når Hazard og Oscar finner samarbeidet med Mata og når Terry er tilbake. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Dette er rett og slett galskap! Det er nok ein gang eit bevis på Roman sin elendige dømmekraft! Den karen må skjønne at suksess kommer ikkje over natten, kor vanskelig skal det være å få inn i hodet?! Om Roman hadde tatt eit skritt til siden, og gått av, så hadde det vært heilt i orden for meg. Til tross for at han har brakt klubben framover så kan han ikkje fortsette med å kaste managere på dør kvart halvår! Det ødelegger bare for han sjølv og ikkje minst for klubben!! Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Jeg unner Rafa å bli manager i PL eller en annen storklubb igjen, men Chelsea FC fortjener ikke Rafael Benitez. Way out of your league. 3 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Hvorfor må vi alltid gjøre oss til latter. Er ikke lett å være Chelsea-supporter altså. Telefonen min har jo knapt stått stille idag. Endret 21. november 2012 av Zeromac Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Hvorfor må vi alltid gjøre oss til latter. Er ikke lett å være Chelsea-supporter altså. Telefonen min har jo knapt stått stille idag. Herlig sarkasme! Endret 21. november 2012 av Benbjo 2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Går ut i fra at dette har ligget i bakhodet til Roman siden han ansatte RDM. At RDM skulle være mannen som ville tilfredsstille Roman sin lyst på fin offensiv fotball har det alltid ligget litt tvil bak for min egen del. Mener enda at RDM er en veldig god manager og en bra fyr, men dette nivået og denne klubben ville alltid være vanskelig. Håper virkelig at Roman ihvertfall har vært ærlig nok og forklart at om en av de managerne som vi har vært ute etter lenge blir tilgjengelig så vil han bli nedprioritert. Prøver ikke å rettferdiggjøre dette på noen måte. Jeg er uenig med hele greia og synes veldig synd på RDM som var en fin fyr og som gav, i mine øyne, mer sjarm med tanke på han og Eddie sin fortid i klubben. Det var en fin greie. Nå må vi nesten bare se fremover og vente i spenning på hvem nestemann i setet blir. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Nesten sikker på at det blir Benitez. Kommer små-bekreftelser fra alle hold nå. Det verste med det her er at vi kan ha mistet Eva :-( Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Lukter Benitez ja. Torres sin siste sjanse. Håper virkelig at han greier det i klubben vår selv om det ikke har sett lyst ut i det siste. Spilte vel 60 min mot WBA og 15 mot Juve uten et eneste skudd. Det er faktisk verre enn han noen sinne har vært. Men er glad for at Chelsea virkelig har satset på han med tanken på den latterlige summen vi betalte. Heldigvis visse punkter vi gir tillit og flere sjanser. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Hvis Benitez får tid og støtte fra Roman (usannsynlig), blir dere en stormakt, hvis troppen deres er med på leken fra første stund, og Rafa får hentet inn et par spillere i januar så ser jeg ikke bort i fra at dere tar seriegull. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Ut med Torres, inn med noe potent. Vi suger fordi vi ikke har en Drogba type spiller som putter på sjangsene. Ingen spiss som lager mål. Ingen ting galt med RDM og komplett idiotisk å sparke han. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Ut med Torres, inn med noe potent. Vi suger fordi vi ikke har en Drogba type spiller som putter på sjangsene. Ingen spiss som lager mål. Ingen ting galt med RDM og komplett idiotisk å sparke han. Vel, feil. I går startet ikke Torres og vi var like svake. Så problemet vårt strekker seg over hele banen. Om laget har mer og gi og Rdm ikke klarte å gi laget den styrken så er det åpenbart hvor problemet ligger, er det ikke? Hvis Benitez får tid og støtte fra Roman (usannsynlig), blir dere en stormakt, hvis troppen deres er med på leken fra første stund, og Rafa får hentet inn et par spillere i januar så ser jeg ikke bort i fra at dere tar seriegull. Rafa er en mann med respekt. Jeg skjønner ikke hvorfor Liverpool ga ham sparken, men det er spennende om han blir Chelsea manager. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Rafa med tid, tillitt og makt i Chelsea er en suksessoppskrift. Fortjener sjansen uten tvil, og etter en pause fra fotballen så tipper jeg motivasjonen hans er større enn på lenge. 'Han fikk sparken i LFC fordi han stilte krav og ville ha makt og forsikringer mtp. fremtiden, han var supporterenes mann og en trussel for de daværende eierene. Spørsmålet er om ikke samme problemstilling kommer opp i Chelsea. Som Liverpool-supporter håper jeg Rafa ikke går til Chelsea av to grunner: 1 - fordi jeg føler han trenger tid, og til en viss grad makt for å lykkes, jeg unner han alt godt, og tviler på at han kommer til å få dette på sikt i Chelsea. 2 - Fordi det potensielt kan bli ekstremt bra, og Chelsea er en stor konkurrent. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Hovedproblemet med Rafa er kanskje at veldig mange supportere absolutt ikke vil ha han. Kan jo se for oss ropene på brua i perioder der vi ikke har formen med oss. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Nei, klubben og en del av supporterene deres fortjener helt klart ikke hedersmannen Rafa. Håper han sier nei. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Eks-Liverpool profiler gjør jo susen hos Chelsea. Yossi, Torres og Meireles gikk fra class to ass på under en sesong. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Oliver Kay @OliverKayTimes RT @TonyBarretTimes: Chelsea set to confirm Benitez's appointment imminently ---> very imminently Guillem Balague @GuillemBalague Rafa Benitez will be the next Chelsea manager Retweeted by Dan Levene Ben Smith @BenSmithBBC News of Rafa Benitez's appointment on the @chelseafc website very shortly. Alt peker på Benitez nå. Har ikke vært aktiv supporter så lenge at jeg har noen grunn til å hate han, vet ikke hvorfor mange gjør det heller. Ser på det som en fordel for min del og er veldig spent på hvordan dette blir og hvordan det vil påvirke Torres. Endret 21. november 2012 av Aleks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå