Gjest Slettet+3165 Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Cech Ivanovic, Luiz, Cahill, Cole Mikel, Ramires, Azpilicueta Mata, Oscar Hazard :D:D:D:D:D:D Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Begynner å bli mektig oppgitt over dette laget nå.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Skjønner ikke hvor problemet ligger. Uansett hvem vi spiller med skaper vi ingenting. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Fy faen så tragisk. De ser så jævlig lite motiverte ut. Terry og Lampard kom tilbake! Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Resultat de fem siste kampene: 2 uavgjort og 3 tap. Hvorfor går Chelsea på trynet hver november? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Dassfotball, foreslår vi starter et fond for innsamling av penger til nye sko til Oscar, de som han har nå sitter likte godt i gresset som et par crocs. Skulle seriøst sprunget mer på en kamp enn flere av spillerne ut på banen der for en langt midt sum i uka. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Herregud Di Matteo er elendig, prestasjonen hans i dag var på nivå med jenter-13 trenere. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Herregud Di Matteo er elendig, prestasjonen hans i dag var på nivå med jenter-13 trenere. Hva sikter du til? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Stemmer det at dere er ute av CL med uavgjort i Juventus - Shaktar neste runde? Relativt lav odds for U der med andre ord. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Stemmer det at dere er ute av CL med uavgjort i Juventus - Shaktar neste runde? Relativt lav odds for U der med andre ord. Haha, Juventus og østblokk-lag. Temaet "korrupsjon" har vel sjelden vært mer interessant. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Jeg sikter til at dere akkurat nå fikk pikk i 90 minutter av Juventus og selv om jeg holder dem som et bedre lag enn dere så burde virkelig Di Matteo få til noe bedre. 1: Formasjonen er håpløs, virkelig håpløs. Ingen bredde mot et lag som har to av de beste wingbackene i verden er en katastrofe. Lichsteiner og Asamoah hadde freepass i hele dag og har antageligvis aldri spilt en så enkel kamp. Hvordan han noensinne kunne tenkt seg at det skulle funke forstår jeg ikke. 2: Rollene til Chelsea spillerene, spesielt de som var sentrale. Det at Di Matteo kjører 5 spillere sentralt mot Juventus sine 3 viser at han i det minste har sett det som resten av verden har sett. Juventus har en midtbane i aller høyeste verdensklasse. Problemet ligger i at ingen av deres sentrale virka som om de viste hva de skulle gjøre. MVP hadde også basicly et freepass i dag. Hvor var mannen deres på Pirlo? Det er hårreisende, intet annet. 3: Han var merkverdig svak fra sidelinja i dag. Det var klart fra første spark at dette ikke kom til og funke, alikevell prøvde han ikke og forandre noe før 70ish når dere allerede lå under med 2 mål, og selv dette var veldig dårlig av han. Juventus er ikke et enkelt lag og stoppe og jeg sier ikke at han er elendig fordi han ikke klarte det, men fordi hele oppsettet var håpløst og slik har hans Chelsea sett ut siden han fikk frihet til og influensere noe. Spillerene virker relativt clueless på hva de skal gjøre og ser generelt sett veldig umotiverte ut. Han bommer veldig ofte på taktikken sin og har ofte blitt redda på flytt i begynnelsen av sesongen, spesielt pga Hazard som herjet i begynnelsen og Mata litt senere. Når tinga har begynt og normalisere seg litt kan man fort se at mannen ikke har peiling på hva han holder på med. Sa det når dere vant CL og sier det igjen. Di Matteo hadde ingenting med det og gjøre. Det var flaks, en svær Ivorianer og mannen med maska som sikra dere den tittelen. Di Matteo virka jo som om han prøvde sitt ytterste for at dere ikke skulle vinne. Overrasker meg stort om han sitter ut sesongen. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. november 2012 Del Skrevet 20. november 2012 Du har veldig gode poeng. Jeg vet som sagt ikke hva RdM sier, men Roman kan umulig Være fornøyd med det han ser. Det er ingen Chelsea fans eller. Synes det også er pussig at byttene kommer til pausen. Man så tydelig at vi ikke skapte stort i løpet av de første 45. Lenke til kommentar
Antauri Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Shaktar er et sterkt lag, og Juventus kommer til å slite borte mot Shaktar. Chelsea er langt i fra ute av CL enda. Haha, Juventus og østblokk-lag. Temaet "korrupsjon" har vel sjelden vært mer interessant. Som en Juventus fan irriterer jeg meg over dette. Juventus har vært uheldig (ingen tvil om at de ikke har gjort noe, men straffen de fikk var veldig i overkant). FIGC (italiensk fotballforbund) er svært ofte på bærtur. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Mon tro om vi kommer til å se noe reaksjoner på "fairplay"-målet til Shaktar igår? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 (endret) Mon tro om vi kommer til å se noe reaksjoner på "fairplay"-målet til Shaktar igår? Tviler på det at skjer no mer, er ingen regler på det der..Men for et skittent mål..ÆSJ!! 5-4-1 formasjonen funka dårlig, vi kom til noen sjanser i første omgang, men det var pga raider fra Ramires og Oscar, virker som om vi ikke har en plan hva vi skal gjøre når vi har ballen, enten støttepasninger bakover eller sidepasninger mellom Luiz og Cahill. Og Luiz må sitte litt på benken nå, han har vært dårlig i samtlige kamper. Jeg tror RDM gir spillerne altfor mye frihet og ingen plan, jeg vet ikke, kanskje jeg sier det her fordi jeg er irritert.. Sleit med å holde ballen i laget og klarte ikke å komme oss gjennom forsvaret til Juve, Chielllini var god igår desvverre for oss, en annen ting vi manglet hodestyrke når det var utspill fra keepern, vant sjeldent en hodeduell da, og da hadde Juve ballen igjen. Virker som om eneste personen på banen som løper er Ramires, resten bare venter på å få ballen i beina..backene må løpe opp på siden for å skape bredde, må bli flinkere til å gå på løp, Tviler på at Falcao blir vår redningsmann, hele laget må funke, bølgene må komme.. Edit: Vi kommer til å tape mot City.. Endret 21. november 2012 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Hadde alle løpt som Ramires og Azpilicueta igår hadde kampen fort vært en helt annen. Syns forøvrig Cole gjorde en grei første omgang (mye bedre enn han har vært i det siste), men han datt og av i andre omgang. Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Og der var Di Matteo sparka..helt tåpelig! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Fy faen så tragisk. Fitter Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. november 2012 Del Skrevet 21. november 2012 Ikke overraskende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå