Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Stygge taklinger er selvfølgelig fy-fy, men jeg tør påstå at de nevnte taklingene dine ikke skyldes pur kynisme og vilje til å skade motstanderen fra Terry og Cole - men heller et brennende ønske om å vinne kampen. Begge er tross alt kjent for å blø for laget.

Cashley er da også kjent som en dritsekk. Å er stygtspillende, ingen tvil om det.

Men for tiden er jo Eboue den verste av dem alle, pakk han inn å send han tilbake til fastlandet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Cech, Ferreira, Alex, Carvalho, Ashley Cole, Essien, Mikel, Lampard, Joe Cole, Shevchenko, Kalou.

Idag, mangler noen av de største, men er vel ikke akkurat dårlige spillere vi har som stepper inn for Terry og Drogba heller. Satt en hundrings på Chelsea og Barcelona ikveld. Bra kamper nå i jula gitt :D

Trur og håper på en fin julegave fra gutta idag:D 0-2

Edit: og etter 20min var nesten det resultatet i boks:D

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar

Blackburn spiller bra, og dessuten virker noen av våre egne spillere litt tafatte. Litt ufokuserte, nesten - og det har vært en del feilpasninger. Ingenting er med andre ord avgjort ennå. Begge lag har hatt stolpeskudd, og så langt er Joe Cole den eneste forskjellen mellom lagene. Tror det kan bli en spennende andreomgang.

Jeg har for øvrig følelsen av at Ballack kommer inn for Mikel eller Essien temmelig snart. Jeg stiller meg positiv til et slik bytte, egentlig - og håper dessuten at Wright-Phillips kommer inn for Kalou. Sistnevnte har ikke prestert noe særlig, synes jeg.

Banansplitt: Det burde strengt talt Chelsea også. Shevchenko hadde en gylden mulighet temmelig tidlig, og Lampards skuddforsøk taler jo for seg selv. Men det har vært temmelig jevnt, ja.

Lenke til kommentar

Dæven jeg er redd nå som Hilario står i mål, han har vel ikke ekstremt mye kamptrening akkurat. Når man trenger Cudicini burde mannen være tilstede :D Dette blir litt skummelt.

Edit:Veldig fornøyd med resultatet idag, bortebane hos Blackburn kan være skummelt, selv om det kanskje ikke var beste kampen noen gang.

Endret av kvitrafn
Lenke til kommentar

BLackburn borte er aldri gøy, bare kjemping. Terry, Drogba og Cech ute kan ikke være bra, vi sliter nå.

Og nå virker det som om vi er tilbake der vi stagnerte under Jose Mourinho sent forrige sesong. Kalou og SWP er rett og slett ikke gode nok, de bør bli solgt snart. Inn med nye kanter, salget av Robben er vår største tabbe på lang lang tid.

Lenke til kommentar

Både Kalou og SWP spiller temmelig bra sammen med Drogba. De supplerer han godt, føler jeg. Men i kamper der en spiss av Drogbas kaliber uteblir - og laget nesten er avhengig av at en angrepsrekke bestående av Kalou, SWP og Shevchenko skal score - funker det rett og slett ikke. Sistnevnte har riktignok forbedret seg stort den siste tiden, men sliter med førstetouchen og har en merkelig tendens til å skli når han prøver å vende om. Både Kalou og SWP er gode til å komme seg fri og havne i potensielle innleggsposisjoner, men uten en hodesterk spiss som Drogba ventende inne i boksen, blir det forholdsvis meningsløst.

Derfor må vi nesten se bakover etter målscorere, iform av Lampard, Ballack eller Essien. Er satsing på skudd veien å gå nå mens Drogba er ute? Det mangler ikke akkurat på skuddkraft i laget vårt. For øvrig synes jeg Shevchenko skal begynne å ta frispark fra såkalte farlige posisjoner. Han har vist en enorm styrke og god presisjonsevne i det siste - i motsetning til Lampard som for øyeblikket bør konsentrere seg om ligge ventende i bakrommet etter åpninger.

Lenke til kommentar

Nå har vel også Joe Cole vist seg å være en som avgjør kamper for oss og. Har lagt inn en god søknad om fast plass på laget ihvertfall. Jeg trur det skal gå greit uten Drogba, men det er vel egentlig ingen i verden som kan gjøre like mye for Chelsea som den mannen (når det gjelder å score mål) så det er store sko å fylle, men scheva viser ihvertfall vilje til å vise hva han er god for og hvorfor han var en av verdens beste spisser en stund.

Lenke til kommentar

Herregud for en omgang. Først havner man bakpå etter et strålende Villa-mål og en keepertabbe av Cech, deretter får man straffespark og utvisning på Zat Knight. 1-2 til Villa og kampen er helt åpen igjen. Man gleder seg til siste 45.

Ballack ser forøvrig frisk ut. :-)

Endret av LarsP
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...