Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Vi har flaks :p

Vi tapte forsåvidt mot et mye bedre lag i tillegg. West Brom er bare 1 poeng bak oss på en fjerdeplass...

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Vi tapte mot et lag i medgang, men jeg vil ikke påstå det var veldig fortjent. Litt som WBA-City så fikk de et litt billig mål, for deretter å kunne kontrollere greit resten av kampen. Forskjellen er selvfølgelig at City klarte å presse inn mål til slutt.

Fire poengtap på rad nå er i hvertfall ikke fortjent, men det hjelper jo på å se at United heller ikke karer til seg alt. Vi ser også nå et problem med formasjonen, med kun én spiss er det vanskelig å bedømme hvem som gjør seg best (minst dårlig) der oppe. Kan jo godt hende at å kjøre Luiz som ensom spiss hadde fungert, we will never know.

Lenke til kommentar

Jeg er uenig. De to målene vi slipper inn mot WBA er veldig enkle. RdM sa etter kampen at vi vinner ikke fotballkamper når vi er så dårlig defensivt. Så tydeligvis har han fått øynene opp for at vi er en katastrofe bakover (Merk: Luiz har da spesielt vært veldig veldig svak).

WBA kontrollerer heller på ingen måte kampen. Vi styrer kampen og presser dem langt bakover. Vi får 3 mega store sjanser ved Daniel Sturridge som vi ikke klarer å sette. I tillegg til 2-3 50% sjanser som ved litt presisjon burde gjort bedre med. Så jeg synes det er rett og slett et under at vi ikke scorer 4 mål i dag. Da har jeg ikke tatt med straffen vi blir snytt på. Det er helt klart at Moses blir hindret i å løpe og at WBA spilleren ikke er interessert i ball i det hele tatt. Allikevel uten den straffen burde vi klart å avgjøre dette. Jeg er veldig veldig skuffet over tingenes tilstand.

Torres hadde 0 skudd. Sturridge kommer til 3 store sjanser hvor han ikke klarer å gjøre det enkleste. Hva skal vi gjøre? I tillegg ser vi nå at vi sliter defensivt når vi sparer Cole og Ivanovic. Jeg er uansett forstående til at RdM gjør som han gjør. De spillerne som starter i dag er mer en kapable til å slå WBA.

Lenke til kommentar

Når det er sagt håper jeg Sturridge starter på Tirsdag. Han viste i dag at han kommer til sjanser. Vi vinner ingen kamper av at Torres skal ta ballen på midten og sentre den rundt. Jeg er mektig frustrert over at det er kun disse to som kan bekle spissrollen. Jeg hadde likt om vi kunne prøve Piazon en kamp. Om han ikke scorer er ikke det krise, for det gjør faktisk ikke herr. Selvgod eller herr. Sutretryner heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...