Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

La oss si vi kjøper Falcao til en gigantsum, vil ikke han føle det samme presset som Torres gjorde, går han 2-3 kamper uten å skåre så kommer han til å bli ødelagt vil jeg tro.

Torres føler at han må gjøre no ekstraordinært hver kamp for å overbevise seg selv, ledelsen, klubben og ikke minst fansen. Kanskje det er derfor han prøver på de unødvendige raidene sine, ikke vet jeg. Som den artikkelen ble lagt ut her på forrige side om Torres, så er jeg enig, han går sjeldent på gode løp..

Hva om vi prøver oss på Dzeko?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

La oss si vi kjøper Falcao til en gigantsum, vil ikke han føle det samme presset som Torres gjorde, går han 2-3 kamper uten å skåre så kommer han til å bli ødelagt vil jeg tro.

Falcao ble solgt for 47 millioner euro (40 + 7) da han gikk fra Porto til A.M. Han har vel taklet presset sånn noenlunde ok?

Lenke til kommentar

Ashley Cole ‏@TheRealAC3

Just want to take a moment to thank you all for your endless support. Couldn't have made it this far without you & I sincerely appreciate it

Ashley Cole ‏@TheRealAC3

And to all you non-supporters out there, I definitely couldn't have made it to the top without climbing over you!! #HatersCantBreakMe

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...