Big Tone Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Emils, om Torres noensinne har spilt en dårlig kamp i dine øyne? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Det var vel for noen kamper siden at han kun solgte fire fem drakter. Det kan da ingen være fornøyd med? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Tror ikke du skal gå så mange sider tilbake for å få svaret på det. Torres hadde en langt bedre kamp igår enn han har hatt på lenge, men som sagt, vi trenger mer mål. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Emils, om Torres noensinne har spilt en dårlig kamp i dine øyne? Ja og det har jeg svart på tidligere. Sies at Terry er ute resten av sesongen. Hva gjør vi da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Tviler på at han har blitt skannet allerede. Vi må nok vente litt til utover dagen før vi vett noe. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Jeg skrev ryktes. Så ja, vi må vente og se. Utrolig trist om det stemmer. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Torres spilte bra igår faktisk, men uansett det har gåttt snart 2 år og vi venter fortsatt på at Torres skal finne formen, tviler sterkt på at han kommer til å bli den goalgettern vi ønsker oss.. Vi hadde 2 store sjanser som vi skulle ha skårt på, Oscar og Mata sine sjanser. Målet til Suarez var jo bare ekkelt å se på, han dytter jo Ramires med to strake hender..Frispark? Ja og det har jeg svart på tidligere. Sies at Terry er ute resten av sesongen. Hva gjør vi da? Har jo Ivan-Luiz-Cahill som kan spille som midtstoppere, men utrolig kjedelig om vi mister Terry resten av sesongen. Viktig å ha han på banen.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Ramires faller ikke og derfor blåses det ikke av. Det er helt klart at Suarez dytter vekk Ramires. Vi vil uansett slite om vi skal ha den backrekka. Kanskje ny stopper må inn i Januar om ikke Cahill og Ivan finner formen umiddelbart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Vi trenger en leder, og det en som ikke står i målet. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Vi trenger en leder, og det en som ikke står i målet. Lampard? Ivan? Ikke Cech? Men,, uansett ingen er som JT.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Lampard er vel nestemann på listen, men han spiller ikke fast og kan ikke forlange det eller. Derfor blir han utelukket. Ivanovic eller Cech er vel de eneste jeg kan komme på. Om ikke Mata mot formodning skulle være en ledertype? Jeg vet ikke, jeg omgås ikke med disse folkene hver dag. Men Cech blir nok kaptein. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Lampard kan fungere, men spørs hvor bra han kommer til å spille når han er tilbake. Ivan er jeg litt usikker på, har han personligheten til det? Cech er på mange måter en fin ledertyper, men han står i mål, noe jeg syns ikke er helt ideelt. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Jeg er også usikker på om jeg vil at keeperen skal være kaptein. Jeg synes den rollen bør bekles av en forsvarsspiller eller midtbanespiller. Og en som blør for drakta hver eneste kamp. Slik Terry har gjort så lenge. Han må kunne stå frem på dager hvor laget trener han (Det gjør for så vidt Cech) og være mr Blue. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Cech blir vel neste på lista, noe jeg syns er bra nå som JT er ute med skade, da kan Cech organisere forsvaret vårt nå som Cahill og Luiz kommer til å spille sammen i samtlige kamper.. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 (endret) Den offisielle lista er vel : JT, Lamp, Cech, Ivanovic. Regner med de kommer til å forholde seg til den. Cech er kanskje ikke optimal med tanke på at han er i mål, men det får duge. Han er høyt respektert i laget og ikke redd for å kjefte. Endret 12. november 2012 av Heatsink Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 (endret) Endret 12. november 2012 av Emils. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Spekuleres i at det er slutten for JT som fotballspiller. Merk ordet på starten. 1 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Godt å få den gode beskjeden! :-) Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Hvor lenge blir han ute? Lenke til kommentar
robolai Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 (endret) Det er ingen betydelige skader på leddbåndene i kneet. Han er tilbake i løpet av noen uker. Kilde: http://www.chelseafc...y-injury-update Endret 12. november 2012 av robolai Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå