Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Tror ikke du skal gå så mange sider tilbake for å få svaret på det.

Torres hadde en langt bedre kamp igår enn han har hatt på lenge, men som sagt, vi trenger mer mål.

Lenke til kommentar

Torres spilte bra igår faktisk, men uansett det har gåttt snart 2 år og vi venter fortsatt på at Torres skal finne formen, tviler sterkt på at han kommer til å bli den goalgettern vi ønsker oss..

Vi hadde 2 store sjanser som vi skulle ha skårt på, Oscar og Mata sine sjanser.

Målet til Suarez var jo bare ekkelt å se på, han dytter jo Ramires med to strake hender..Frispark?

Ja og det har jeg svart på tidligere.

Sies at Terry er ute resten av sesongen. Hva gjør vi da?

Har jo Ivan-Luiz-Cahill som kan spille som midtstoppere, men utrolig kjedelig om vi mister Terry resten av sesongen. Viktig å ha han på banen..

Lenke til kommentar

Lampard er vel nestemann på listen, men han spiller ikke fast og kan ikke forlange det eller. Derfor blir han utelukket. Ivanovic eller Cech er vel de eneste jeg kan komme på. Om ikke Mata mot formodning skulle være en ledertype? Jeg vet ikke, jeg omgås ikke med disse folkene hver dag. Men Cech blir nok kaptein.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Lampard kan fungere, men spørs hvor bra han kommer til å spille når han er tilbake.

Ivan er jeg litt usikker på, har han personligheten til det?

Cech er på mange måter en fin ledertyper, men han står i mål, noe jeg syns ikke er helt ideelt.

Lenke til kommentar

Jeg er også usikker på om jeg vil at keeperen skal være kaptein. Jeg synes den rollen bør bekles av en forsvarsspiller eller midtbanespiller. Og en som blør for drakta hver eneste kamp. Slik Terry har gjort så lenge. Han må kunne stå frem på dager hvor laget trener han (Det gjør for så vidt Cech) og være mr Blue.

Lenke til kommentar

Den offisielle lista er vel : JT, Lamp, Cech, Ivanovic. Regner med de kommer til å forholde seg til den. Cech er kanskje ikke optimal med tanke på at han er i mål, men det får duge. Han er høyt respektert i laget og ikke redd for å kjefte.

Endret av Heatsink
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...