Emils. Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Fy faen så tragisk det er å sette innpå Sturridge. Ødelegger alt. Forbanna dritt dårlig han. Håper jeg aldri ser han i en Chelsea drakt igjen. SKAM! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Gjerne send han til Liverpool. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Gjerne det. Jeg synes RdM gjør en stor feil ved å ta av Torres og sette innpå en av våre dårligste spillere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 En dag uten Torres-mål er en god dag. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Det har vært mange gode dager de siste årene. Svaret på dette: Like saklig som alltid. Jotun er teit. 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Jeg er spent på hvor lenge Terry blir ute. Vi trenger virkelig en ledertype. Synes vi rakner litt uten JT. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Fikk aldri sett reprisen skikkelig men onkel sa med en gang at der knakk kanskje beinet. Var ikke så stygt som først såg ut? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Noen som har video av Terrys skade? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Video http://www.dailymoti...ed/video/xv0jzh Endret 11. november 2012 av Emils. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Enda godt det var bare uhell, hadde nok blitt drama vist ikke. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Da er det takk og farvel til ligagullet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Selvfølgelig ikke, var ikke lenge si vi hadde samme ledelsen selv. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Det har vært mange gode dager de siste årene. Svaret på dette: Like saklig som alltid. Jotun er teit. Må ikke mobbe. Han har bare kostet de 5-6 millioner pund per mål/assist Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Hvor mye tror du Torres har solgt drakter for da? Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Selvfølgelig ikke, var ikke lenge si vi hadde samme ledelsen selv. Kommer ingen vei når vi ikke har en spiss som scorer mål. United har 2-3. Endret 11. november 2012 av Mos Def Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Det er faktisk ikke Torres som er avgjørende for at vi taper i dag. Oscar og Mata bommer på meg sjanser. Om de to hadde vært scoret så hadde vi hatt en 3-0 ledelse til pause. Håpløst elendig å bomme der i det hele tatt. Torres var faktisk bedre enn jeg har sett han på en stund. Touch og finter satt virkelig i dag. Helt til Roberto gjorde et sjakktrekk og bytte ut Oscar og Torres og ødelegge komplett flyten i angrepet vårt. I mine øyne burde Hazard vært byttet ut. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Mener ikke at Torres er dårlig, men skal man ha noen som helst mulighet til å løfte pokalen i mai er vi nødt til å ha en notorisk goalgetter som vi vet det blir mål av. Vi kan ikke være avhengige av at playmakerene våre skal score oss til seriegull, selv om det er de som vi kan rose for den gode åpningen vi har hatt. Torres kan spille så pent han bare vill og drible seg i 8-tall rundt motstanderne, men det hjelper ikke når vi har van Persie og Rooney som hamrer inn mål i Manchester, det er det som det blir poeng av. Torres må bort i januar, ikke fordi han er dårlig, men fordi han ikke passer inn i vårt nye system hvor vi spiller oss gjennom forsvaret med playmakere. Endret 11. november 2012 av Mos Def Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Jeg er enig i det du sier der, men playmakerne våre skal uansett score når de får så store muligheter som i dag. Jeg bare reagerte ettersom det virket som du ga Torres noe av skylden for at vi ikke punkterer kampen og tar alle 3 poengene. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 Det er klart at når man kommer til slike sjanser skal man score, men jeg tenker mer på det store bildet sett over flere kamper. Peker ikke ut Torres som direkte syndebukk for at vi ikke tok tre poeng i dag, men jeg ville gjerne sett at han hadde hatt flere scoringer for oss i år enn det han har. Sturridge er også langt unna formen som han viste til tider i fjor, selv om han har fått begrenset med spilletid. Spissposisjonen i klubben er av de større problemstillingene for øyeblikket for å si det på den måten. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. november 2012 Del Skrevet 12. november 2012 For det første, jeg er helt enig med deg ang spiss problemet vårt. Det er katastrofe og lite gjennomtenkt å ikke hente inn en spiss til i August. De må virkelig ha hatt tro på Torres når de sjanset så mye. Ja, Torres burde lett hatt flere Chelsea mål i årets sesong. Uten tvil og det. Han misser for lett på store sjanser og virker redd eller hemmet for å skyte og prøve seg frem. Ganske negativt at vår stjernespiss går rundt med den innstillingen. Sturridge er for meg ingen reel kandidat til å ta over for Torres heller. Han har fått lite med spilletid, men det jeg har sett av han har vært så latterlig dårlig at jeg vrir meg i smerter. Touchet, forståelsen og generelt spillestilen til Sturridge aner jeg ikke hvor han har lært (vi får skylde på City), men at han er 2. valget vårt viser hvor desperate vi er. Så, spiss må handles i Januar. Jeg antar at hele klubben er med oss på den. Om de tror Fernando Torres kan gi oss liga gull, så må de virkelig se noe som Torres ikke viser i kamp, eller så har de en spiss i troppen som kan gjøre den jobben. De eneste jeg kan komme opp med da er Piazon og Lukaku. Sturridge gidder jeg ikke å ta med i diskusjonen engang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå