Aleks Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Ja, det blir litt spesielt i vår tilfelle også. Hadde vi ikke vunnet finalen ville vi ikke fått noe penger i fra CL denne sesongen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Nemlig. Også blir klubben med attraktiv med tanke på at dette er første cl seieren. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Det er feil det du sier der. Det at vi vant CL gjorde mye. Vi fikk mye mer penger på å vinne enn det vi ville gjort om vi hadde kommet på andreplass. Sitere og lese hele innlegget. Totalen for en førsteplass totalt sett for Chelsea er jo enorm siden laget sugde så balle at de ikke engang klarte å kvalifisere seg til årets CL. Sponsormessig sett tror eg det er marginalt. Pluss at spillerne skal nokså sikkert ha ganske mye av finalepengene totalt sett iform av bonuser osv. Så der tipper eg første kontra andre blir bortimot spist opp. Og eg har da ikke sagt at Chelsea ikke tjener mer på seier enn andre plass? Hva tror du united "tjente" på andreplassen sin i 2011? Eg er rimelig trygg på at det faktisk er mer enn Chelsea på sin førsteplasss (Sett bort i fra faktoren der Chelsea kom på 6-7 plass eller hva det var) Hadde forøvrig vært artig å sett hvor mye bonus spillerne får for å vinne CL. I Chelsea tipper eg den bonusen er god siden Roman har hatt et sterkt ønske om å vinne denne turneringen siden han tok over. Og det var vel snakk om en god del cash? Finnes en sånn oversikt? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Hva tror du united "tjente" på andreplassen sin i 2011? Eg er rimelig trygg på at det faktisk er mer enn Chelsea på sin førsteplasss (Sett bort i fra faktoren der Chelsea kom på 6-7 plass eller hva det var) Mener å huske at vi satt rekord og overgikk dere. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Andre plassen til United? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Husker ikke detaljene, men mener jeg leste at vi tjente inn mest på en CL-sesong. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Sikker på at dette ikke er tv pengene kun`? Finner masse artikler om rekordhøye "tv-premier" i fjorårets CL. Skjønner ikke helt hvordan man skal kunne konkludere med noen tall totalt sett, siden det er en del faktorer som spiller inn. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Kan godt stemme det. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Sånn liten sidenote: I fjorårets CL hadde united 6. høyeste utbetaling av premiepenger i CL. Fiaskosesongen.... Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Er det sånn at pengesatsene blir dobla for den fjorårets mester? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Det der "vant CL" argumentet er tynt. Man tjener ikke så innmari mye mer på å vinne. Faktum er at United tjente mer penger på CL enn vinneren sist de var i finalen. Husk også at England har meget gode tv avtaler på nettopp dette. Så det kan være mye av grunnen til at Barcelona tjente mindre. Sånn liten sidenote: I fjorårets CL hadde united 6. høyeste utbetaling av premiepenger i CL. Fiaskosesongen.... Tenker du kun fra UEFA eller tenker du sånn hva de tjente på å være med i CL? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Premier Leagues avslag på Chelseas forespørsel om å flytte S'land-kampen 8. des pga VM for klubblag er merkelig. 9 timer tidsforskjell Japan Direkte tåpelig av FA. Jesus ass. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Hvordan er det mulig? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 (endret) Premier Leagues avslag på Chelseas forespørsel om å flytte S'land-kampen 8. des pga VM for klubblag er merkelig. 9 timer tidsforskjell Japan Direkte tåpelig av FA. Jesus ass. 8. desember i Sunderland og 13. desember i Japan. Legger ikke akkurat opp til at Chelsea skal lykkes. Håpløst Wikestad som melder dette. Latterlig opplegg av Premier League. Endret 11. november 2012 av Emils. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 http://youtu.be/789j0vRLKWc Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Den var drøy. Brasil tv er crazy. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 De skal ha for at de drar den virkelig langt ja. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Stakkars Luiz. Fikk jo nesten litt vondt av å se det der. Lenke til kommentar
theHerd Skrevet 11. november 2012 Del Skrevet 11. november 2012 Haha, litt psykisk terror skal man tåle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå