Emils. Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Hvor kommer disse tallene fra? Finnes det lignende i fra andre klubber også? Fant de på Chelsea.no Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Ivanovic fortjener bedre lønn om de tallene stemmer! Ingen profesjonelle fotballspillere i hele verden fortjener under noen omstendigheter bedre lønn. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Sant nok. Media rapporterer at Sterling vil ha 50m pund nå og. Han er 17 år gammel. Kan umulig være sunt å få så mye penger og oppmerksomhet i den alderen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 http://www.tv2.no/sport/fotball/england/championship/sjekk-chelseatalentets-utsoekte-dribleraid-3921072.html Imponerende. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Hvorfor i all verden får Iva så lite? Og Hazard får imo. for mye. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. november 2012 Del Skrevet 9. november 2012 Hadde jeg styrt fotballmarkedet, så ville jeg ha kuttet lønnen til samtlige spillere med 90 %. De ukelønna på forrige side kunne fort ha vært årslønn, og likevel hadde de levd et luksusliv. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Hvorfor i all verden får Iva så lite? Og Hazard får imo. for mye. Alternativet ville jo vært hazard i en annen klubb, så kan man jo da vurdere om han får for mye. Hadde jeg styrt fotballmarkedet, så ville jeg ha kuttet lønnen til samtlige spillere med 90 %. De ukelønna på forrige side kunne fort ha vært årslønn, og likevel hadde de levd et luksusliv. lønninger på rundt millionen i året er langt fra luksus liv. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 I forhold til hvor uviktig sporten egentlig er, så jo, det er luksus. Dessuten har de tonnevis med mer fritid enn folk som jobber ræva av seg dag ut og dag inn. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 http://www.tv2.no/sp...id-3921072.html Imponerende. Jeg ber til høyere fotballmakter at han klarer å ta steget i 'Boro de neste to sesongene og dundrer inn i en av de to sentrale midtbanerollene i Chelsea. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 (endret) I forhold til hvor uviktig sporten egentlig er, så jo, det er luksus. Dessuten har de tonnevis med mer fritid enn folk som jobber ræva av seg dag ut og dag inn. Sosialismen er vakker, ikke sant? Hvem er det som bedømmer hva som er viktig eller ikke? For markedet mener tydeligvis at fotball er viktig... Endret 10. november 2012 av Herr Brun Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Fotball er viktig. Ellers hadde ikke verden og vi brukt så mye penger på den. Tenk på de som kjøper seg drakter og sesongkort hvert år og vi som betaler 4000 kr i året for å følge kamper live i uka. Det er faktisk oss som til slutt bestemmer om fotball er viktig og jeg har ingenting imot at enkelte tjener seg drit rike på en sport jeg elsker. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Husker ikke hvem som sa det, men tror det hørtes nogen lunde slik ut: "Av alle de uviktige tingene i verden, er fotball det viktigste". Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 How many Chelsea fans does it take to change a lightbulb? A: One - he holds the bulb and expects the world to revolve around him. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Lukaku i fra start for WBA. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Juan Mata mener Roberto Di Matteo er hovedgrunnen til at spanjolen er i toppform for øyeblikket fordi manageren lar spillerne få uttrykke seg selv som de vil. Da Chelsea vant Champions League forrige sesong, var det svært få som beundret fotballen de blå fra London spilte, men denne sesongen er dette helt annerledes. Mata har stått i sentrum av begivenhetene med mål og målgivende pasninger nærmest på bestilling. - Jeg mener fotballen vi spiller har tatt klubben og mitt eget spill opp på et helt annet nivå, forteller Mata til Daily Mirror. - Vi spiller den typen fotball jeg alltid har elsket å spille med frihet offensivt, der alle sentrer ballen og prøver å skape kvalitet. Mata er veldig imponert over måten Di Matteo motiverer spillerne på, spesielt halvveis i forrige sesong. - Talene hans på lagmøtene er veldig smarte. Det er sant at han vet hvordan han kommer innpå hver eneste spiller. Han snakker med hver og en av oss om rivalene våre og hvor viktig det er å vinne trofeer for denne klubben. - For min egen del har han alltid motivert meg. Når man spiller bra, trenger man selvsagt ikke det, men når man er inne i en dårlig periode, trenger man det, og Robbie vet nøyaktig når han må si noe, og det har han alltid gitt meg. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Tror han er en veldig smart fyr egentlig. Håper veldig på at han lykkes. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Liker RdM jeg også. Synes han er flink med spillergruppa. Det er noen ganger han gjør litt rare bytter. Som mot Swansea da vi setter inn på Bertrand isteden for Marin for å vinne kamper. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Ingen som har sagt det var dårlig? Det viktigste er å komme seg videre fra grunnspillet. Da har man tjent grisemye. Men Chelsea hadde ikke tjent noe særlig mindre om de hadde kommet på andre plass.... Det er feil det du sier der. Det at vi vant CL gjorde mye. Vi fikk mye mer penger på å vinne enn det vi ville gjort om vi hadde kommet på andreplass. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Som Jotun har påpekt tidligere så er det ikke så vanvittig mye penger det er snakk om. Playoffs: €2,100,000 Group stage: €3,900,000 For each match in group stage: €550,000 Group match victory: €800,000 Group match draw: €400,000 Round of 16: €3,000,000 Quarter-finals: €3,300,000 Semi-finals: €4,200,000 Losing finalist: €5,600,000 Winning the Final: €9,000,000 Altså 9m Euro mer, http://en.wikipedia.org/wiki/UEFA_Champions_League#Prize_money Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. november 2012 Del Skrevet 10. november 2012 Hva med det som kommer etter? Sponsorer m.m. Det blir derfor feil å si at det kun er den forskjellen. Vi tjente nærmere 100 på cl seieren skal man tror Chelsea. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå