Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Oppskriftsmessig seier mot Sunderland med 2-0 idag. Scoringer av Andriy Shevchenko og Frank Lampard (str.). Fint å se at Sheva fortsetter sin positive trend med scoring, idag Drogba trenger en til å dele byrden med. Med dagens sier holder Chelsea på sin tredjeplass, og har fortsatt god kontakt med Manchester United. Synes spillet har vært svært bra etter Avram Grants inntreden, og håper The Mighty Blue kan tukte både Arsenal, Manchester United og Liverpool i kampen om ligatittelen, det hadde vært deilig etter endel tull de siste månedene.

Lenke til kommentar

Nja, han har jo tross alt to seriegull med Hapoel Tel-Aviv(?) og jobb som israelsk landslagssjef på CV'n. Vil si han har gjort en svært god jobb så langt, og har faktisk skapt mer ro i rekkene enn hva José Mourinho klarte, selv om jeg var overbevist om at det ville bli omvendt. Men slik som Chelsea har prestert i det siste har vi ingen grunn til å klage over Grants prestasjoner. Gi fyren en sjanse til å vise hva han er god for, så skal man ikke se bort ifra å bli positivt overrasket.

Lenke til kommentar

Jeg liker Grant. Han vinner kamper, sier mye fornuftig - i motsetning til Mourinho, selv om han utvilsomt var en fargeklatt - og foretar alltid logiske bytter i kamper. Dessuten tror jeg det å fordele trenermakten på tre forskjellige personer, Grant, Cate og Clarke, er positivt for klubben. Grant har riktignok mest å si, men jeg tror de samarbeider bra.

Lenke til kommentar

Storkamp til helgen. Hva tror dere? Jeg er skeptisk - spesielt siden Arsenal er i fyr og flamme for tiden (minus de to-tre siste kampene, riktignok) - men også fordi Drogba er ute. Da blir det sjeldent mål. Shevchenko, Pizarro og Kalou fyller rett og slett ikke tomrommet godt nok. Det kan bli kritisk.

Mye er derfor avhengig av Arsenals skader, tror jeg. Van Persie er tilbake, men det store spørsmålet er selvsagt Fabregas og Hleb. Hvis begge kommer tilbake innen søndag er ett poeng det eneste realistiske å håpe på. Arsenal i form er nærmest uslåelige - og en toppet midtbane, samt en måltørst spissduo iform av Adebayor og van Persie (hvis begge spiller samtidig), er ensbetydende med mål. Kombinasjonen av dette og savnet av Drogba betyr ikke annet enn tap.

Men alt kan skje. Ingenting er avgjort.

Lenke til kommentar

Faen er det String-Emil snakker om? Du er bare to år for seint ute din idiot. Ingen kritiserer Chelsea for det lengre fordi at de ikke har grunnlag. Gå å se fotball..

FAen spennende kamp, jeg satt med 200 i puls i 20 min. Utrolig kjipt at vi ikke fikk et mål.

Lenke til kommentar
Faen er det String-Emil snakker om? Du er bare to år for seint ute din idiot. Ingen kritiserer Chelsea for det lengre fordi at de ikke har grunnlag. Gå å se fotball..

FAen spennende kamp, jeg satt med 200 i puls i 20 min. Utrolig kjipt at vi ikke fikk et mål.

Fordi jeg så kampen vel, Terry og Cole x 2 burde hatt et par røde kort hver. De spiller stygt, ingenting å si på det.

Lenke til kommentar

Fordi jeg så kampen vel, Terry og Cole x 2 burde hatt et par røde kort hver. De spiller stygt, ingenting å si på det.

Stygge taklinger er selvfølgelig fy-fy, men jeg tør påstå at de nevnte taklingene dine ikke skyldes pur kynisme og vilje til å skade motstanderen fra Terry og Cole - men heller et brennende ønske om å vinne kampen. Begge er tross alt kjent for å blø for laget.

Det var dessuten mange som spilte stygt i dag - ikke bare Chelseas spillere. Og det blir derfor temmelig trangsynt å overse enkelte situasjoner Arsenal var oppe i, spesielt Eboue og Adebayor.

Endret av Treblad
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...