Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

I antall jo, men Falcao er en langt bedre spiller i vårt system.

Ikke for å være negativ, men hvordan vet du det? De spillerne som kom inn i sommer skulle også hjelpe Torres tilbake i storform. Han har spilt bedre enn i fjor, men har ikke vært helt topp enda.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fordi Falcao gjør mye på egenhånd. Jeg vet ikke at han blir en hit, men tror han har alt som skal til.

Falcao gjør ikke så mye på egenhånd, men han jobber knallhardt og scorer fra absolutt alle vinkler og er nærmest alltid i scoringsposisjon. En skikkelig goalgetter som dog har teknikk til å skape ting på egenhånd i enkelte situasjoner, men som som oftest kommer seg til store sjanser ved hjelp av fantastiske løp og fotballforståelse.

Grøsser og gruer meg til han ender opp i Chelsea.

Lenke til kommentar

Falcao gjør mye på egenhånd? Jeg kjenner ikke til Falcao, men det vi IKKE trenger er jo en spiss som gjør ting på egenhånd. Det har vi en offensiv trio til å gjøre. Vi trenger en spiss som setter alle sjanser som skapes for ham, og som kan utnytte rom.

Forstå meg rett, jeg mener en spiss som kan utfordre og score mye. Torres er en spiss som må ha alt servert.

Lenke til kommentar

Hva Torres har gjort i fortiden hjelper ikke oss. Vi trenger en spiss som pdd. er toppklass. Torres er langt fra den spissen han engang var. Han utfordrer sjelden. De gangene han bestemmer seg for det så er det halvhjerta og han virker redd. Jeg tror det nivået finnes i Torres, men vi har ikke tid til å vente på han lenger. Han har vært Chelsea spiller i snart 2 år, og han er langt unna det nivået han burde være for å være en spiss i klubben..

Om han klarer å finne tilbake til det nivået han hadde, og holde det, så trenger vi ikke å handle noen spisser.

Lenke til kommentar

Hvis man vil kvitte seg med Torres er jo det fine greier.

Men er man ikke like langt da? Akkurat like mange spisser?

Kan eventuelt hente tilbake Lukaku, selv om han viser veldig positive takter hos WB. Skulle gjerne sett at han ble der og at vi ser etter noe annet enn Falcao. Men om Torres ikke har funnet en stabil form innen jul må det vurderes om han er riktig for oss uansett.

Lenke til kommentar

U19 laget til Molde skal spille mot vårt U19 lag. Gjett om det blir overskrifter om vi taper den. :p

Trodde vi spilte mot de samme dagen vi møtte United? Husker jeg leste noe kamprapport i Twitter-feeden fra CFC.

Første kampen endte 1-1, returoppgjøret spilles denne uken.

Lenke til kommentar

Torres er ikke den samme fyren han var i L`pool, han har hatt nesten 2år på å vise oss at han var verdt 500mill, men det har han ikke klart.

Han har mistet rykket, smidigheten, han prøver jo å løpe gjennom motstanderen når han skal utfordre og ikke minst målteftet han hadde..

Lurer virkelig på dette Torres mysteriet? Er det spillestilen? Han har jo Hazard-Oscar-Mara bak seg, trodde målene skulle renne inn..Men nei, er det dem sin feil at de ikke er flnke nok til å spille Torres fri??

Hvorfor er Torres råtten? Forventer jeg for mye?

Se på Manu og RVP, han har jo sklidd rett inn, hater å innrømme det, men tydeligvis så har de gjort et godt kjøp der.

Jeg vil tro at Torres har til januar å overbevise Chelsea ledelsen at han er spissen de skal satse på. Kanskje han føler et enooormt press på seg, hver kamp..Jeg vet ikke, men pdd så er det vondt å innrømme det, dette var et bomkjøp..

Men hva med Falcao? Er han den riktige spissen? Hva gjør han til den spissen vi trenger??

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Falcao sitter vel på mye av de kvalitetene Torres hadde i sin tid i Liverpool.

Til Torres sitt forsvar, så er jo dette den første sesongen han virkelig har fått tillit.

Det beste hadde vært om Torres spiller seg varm kjapt nå før jul.

Lenke til kommentar

Som alle andre spisskjøp er Falcao også en risiko. Han kan trenge innkjøringsperiode i nytt lag. Kan hende han bare ser god ut fordi resten av laget er dårlig. Formtoppen kan gi seg eller han kan bli skadet. Massivt press og hans mangel på engelskkunnskaper kan skape problemer.

Er bare lite innstilt på at vi skal bruke gigantsummer, bli PL minst populære lag, og samtidig risikere nok en fiasko.

Lenke til kommentar

Kan hende han ser god ut fordi resten er dårlig? Vel, ja, han skal ha æren for at AM har gjort det så bra hittil i år, men det AM har fått til og hva Falcao, ikke minst, har gjort er helt rått. Han bøtter inn mål i klubben og på landslaget. Han scorer mot alle lag. Han puttet en del mot oss også, og det var klasse fra A til Å. Han skaper utrolig ubalanse i forsvaret til motstander og jeg mener at Falcao er et LANGT sikrere kjøp enn hva Torres var. Falcao har en mye bedre fysikk, ballkontroll og fart. Itillegg så er han veldig uredd. Han skyter, han prøver og gjør det en spiss skal gjøre.

Torres kan dette han også, når han virkelig vill, men har vi tid til å vente på Fernando lenger? Jeg støtter selvfølgelig Torres, men vi må snart begynne å innse at vi trenger klasse på topp når vi har Mata, Hazard og Oscar bak. I Chelsea vil Falcao få en langt lettere jobb med å score mål, nettopp pga trioen bak. Så jeg er bombe sikker på at Falcao vil bli en suksess med det laget vi har nå.

Det sies også at Torres ønsker seg hjem og til AM. Og at AM ønsker å gjør denne byttehandelen. Om dette stemmer så vil Torres sikkert også ofre litt av lønnen sin for å få til dette. Er det hold i ryktene, for all del.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...