Kultom Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Men det er jo bare taktikk på pengebruken, da Chelsea tenker mye mer kortsiktig enn det ManU gjør ut fra det som blir sagt her. Det ødelegger jo ikke fotballen, det er jo ikke noe grunn til å hate et fotball lag fordi de kjøper spillere på vei ned istede for opp. Virker som det er noe rivaliserende supportere egentlig burde vært glade for. Spesielt da handel imellom f.eks Manchester/Liverpool/Arsenal/Chelsea er så sjeldent som det er så kommer jo ikke Chelsea til å stjele stjernespillerne hos rival lagene. Skjønner bare ikke hva som er provoserende med at Roman er mye mer vill etter fotball ( eller ihvertfall mer villig til å bruke penger på laget sitt) enn de andre eierne i England? Hva er det egentlig som er problemet? Om ikke Chelsea utviklier talenter, så gjør jo lag som ManU et, og da går jo ikke fotballen under uansett. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Men det er jo bare taktikk på pengebruken, da Chelsea tenker mye mer kortsiktig enn det ManU gjør ut fra det som blir sagt her. Det ødelegger jo ikke fotballen, det er jo ikke noe grunn til å hate et fotball lag fordi de kjøper spillere på vei ned istede for opp. Virker som det er noe rivaliserende supportere egentlig burde vært glade for. Spesielt da handel imellom f.eks Manchester/Liverpool/Arsenal/Chelsea er så sjeldent som det er så kommer jo ikke Chelsea til å stjele stjernespillerne hos rival lagene. Skjønner bare ikke hva som er provoserende med at Roman er mye mer vill etter fotball ( eller ihvertfall mer villig til å bruke penger på laget sitt) enn de andre eierne i England? Hva er det egentlig som er problemet? Om ikke Chelsea utviklier talenter, så gjør jo lag som ManU et, og da går jo ikke fotballen under uansett. United kjøper tallenter - vesentlig forskjell. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 (endret) For United har eksempelvis ikke hatt to Irske milliardærer i klubben lenge. Du vet ikke historien til din egen klubb altså?? Jeg har påpekt tidligere at United har vært flinke til å renske juniormarkedet. Når det er sagt, har de faen meg hatt sine onkler de også! Ikke vær latterlig. LES hva som blir skrevet før du svarer på en post. Jeg sa da ingenting om at vi ikke har hatt to irske milliardærer. United kjøper tallenter - vesentlig forskjell. Talenter er som regel unge spillere med potensiale, de må utvikles de også selv om de er kjøpt. Endret 2. november 2007 av banansplitt Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 For United har eksempelvis ikke hatt to Irske milliardærer i klubben lenge. Du vet ikke historien til din egen klubb altså?? Jeg har påpekt tidligere at United har vært flinke til å renske juniormarkedet. Når det er sagt, har de faen meg hatt sine onkler de også! Ikke vær latterlig. LES hva som blir skrevet før du svarer på en post. Jeg sa da ingenting om at vi ikke har hatt to irske milliardærer. United kjøper tallenter - vesentlig forskjell. Talenter er som regel unge spillere med potensiale, de må utvikles de også selv om de er kjøpt. Og United har vært flinke til dette! Jeg rakker ikke ned på United (tvert imot, jeg roser dem for deres arbeid med unge talenter), men de har også kjøpt sine stjerner (i tillegg til de unge spillerne) og de mottar allikevell stående applaus av den norske beflkning, mens Chelsea får refs. Jeg ber alle om å vente litt å se. Chelsea gikk i pluss i år, United i minus. (Tevez, Nani, Anderson osvosvosv). Vent en fire/fem år til før dere dømmer. Jeg tror at vi innen den tid kommer tilbake til gamle 90-tallstrender da United kjøpte mest i PL! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 2. november 2007 Del Skrevet 2. november 2007 Det er godt mulig, men du kan ikke sammenligne det United gjorde på 90-tallet med det Chelsea har holdt på med de siste årene, isåfall sier det nok om deg. Kunne du forresten listet opp alle de ferdig utviklede verdensstjernene United har kjøpt? Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Det er godt mulig, men du kan ikke sammenligne det United gjorde på 90-tallet med det Chelsea har holdt på med de siste årene, isåfall sier det nok om deg. Kunne du forresten listet opp alle de ferdig utviklede verdensstjernene United har kjøpt? R. Ferdinand, Rooney, Tevez, Hargreaves, Saha, V.D.Sar, Carrick, (oi 6 spillere fra førstelaget deres denne sesongen det, pluss en inbytter.) Burde sikkert nevnt fler. Så har vi jo spillere som tidligere har vært hos dere, som floppene Smith, J.S Veron og toppscorer Nistelrooy. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Det er godt mulig, men du kan ikke sammenligne det United gjorde på 90-tallet med det Chelsea har holdt på med de siste årene, isåfall sier det nok om deg. Kunne du forresten listet opp alle de ferdig utviklede verdensstjernene United har kjøpt? R. Ferdinand, Rooney, Tevez, Hargreaves, Saha, V.D.Sar, Carrick, (oi 6 spillere fra førstelaget deres denne sesongen det, pluss en inbytter.) Burde sikkert nevnt fler. Så har vi jo spillere som tidligere har vært hos dere, som floppene Smith, J.S Veron og toppscorer Nistelrooy. Du sier at Rio, Rooney, Tevez, Hargreaves, Saha og Carrick var ferdig utviklede verdensstjerner da United hentet dem? For 2. gang på rad, LES hva jeg skriver før du svarer. For det første er vel ikke Hargreaves, Saha og Carrick stjernespillere akkurat. For andre var vel ikke Rio, Rooney og Tevez ferdig utviklede verdensstjerner da de ble hentet, men spillere med veldig stort potensial. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Det er godt mulig, men du kan ikke sammenligne det United gjorde på 90-tallet med det Chelsea har holdt på med de siste årene, isåfall sier det nok om deg. Kunne du forresten listet opp alle de ferdig utviklede verdensstjernene United har kjøpt? R. Ferdinand, Rooney, Tevez, Hargreaves, Saha, V.D.Sar, Carrick, (oi 6 spillere fra førstelaget deres denne sesongen det, pluss en inbytter.) Burde sikkert nevnt fler. Så har vi jo spillere som tidligere har vært hos dere, som floppene Smith, J.S Veron og toppscorer Nistelrooy. Du sier at Rio, Rooney, Tevez, Hargreaves, Saha og Carrick var ferdig utviklede verdensstjerner da United hentet dem? For 2. gang på rad, LES hva jeg skriver før du svarer. For det første er vel ikke Hargreaves, Saha og Carrick stjernespillere akkurat. For andre var vel ikke Rio, Rooney og Tevez ferdig utviklede verdensstjerner da de ble hentet, men spillere med veldig stort potensial. Haha, Rooney ferdig utviklet WTF? Tevez er vell godt som verdenstjerne men faen meg ingen andre... Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 (endret) ...Du sier at Rio, Rooney, Tevez, Hargreaves, Saha og Carrick var ferdig utviklede verdensstjerner da United hentet dem? For 2. gang på rad, LES hva jeg skriver før du svarer. For det første er vel ikke Hargreaves, Saha og Carrick stjernespillere akkurat. For andre var vel ikke Rio, Rooney og Tevez ferdig utviklede verdensstjerner da de ble hentet, men spillere med veldig stort potensial. Hargreaves var da langt fra ukjent, Man blir ikke satt på midtbanen til Bayern bare på måfå. Om det skal være slik så har vel ikke chelsea handlet så utolig mange "ferdig utviklede"-stjernespillere heller. Det må vel være Ballack og Scheva som "ikke har blitt bedre" etter de kom til chelsea. Endret 3. november 2007 av kvitrafn Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Nei, de har blitt dårligere Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Nei, de har blitt dårligere Skal jeg absolutt ikke benekte Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 3. november 2007 Del Skrevet 3. november 2007 Det er godt mulig, men du kan ikke sammenligne det United gjorde på 90-tallet med det Chelsea har holdt på med de siste årene, isåfall sier det nok om deg. Kunne du forresten listet opp alle de ferdig utviklede verdensstjernene United har kjøpt? R. Ferdinand, Rooney, Tevez, Hargreaves, Saha, V.D.Sar, Carrick, (oi 6 spillere fra førstelaget deres denne sesongen det, pluss en inbytter.) Burde sikkert nevnt fler. Så har vi jo spillere som tidligere har vært hos dere, som floppene Smith, J.S Veron og toppscorer Nistelrooy. Du sier at Rio, Rooney, Tevez, Hargreaves, Saha og Carrick var ferdig utviklede verdensstjerner da United hentet dem? For 2. gang på rad, LES hva jeg skriver før du svarer. For det første er vel ikke Hargreaves, Saha og Carrick stjernespillere akkurat. For andre var vel ikke Rio, Rooney og Tevez ferdig utviklede verdensstjerner da de ble hentet, men spillere med veldig stort potensial. Om vi bruker din måte å tenke på har ikke Chelsea handlet så mange kjente verdenstjerner heller. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Om vi bruker din måte å tenke på har ikke Chelsea handlet så mange kjente verdenstjerner heller. Robben, Ballack, Shev, A.Cole, Carvalho, Pizarro, Makelele, Crespo++ Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 PIzarro var jo gratis, så det er vel neppe problemet her. Robben var/er neppe ferdigutviklet, selv om han nå spiller i Real Madrid. Resten er en god liste, men er det så utrolig mange på vel 5 år? Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Jeg kritiserer ingen, jeg bare påpeker at Chelsea har handlet mange verdenstjerner. Å dette var bare de jeg kom på i farten. Å ja det er ganske mange for en Engelsk klubb. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Om vi bruker din måte å tenke på har ikke Chelsea handlet så mange kjente verdenstjerner heller. Robben, Ballack, Shev, A.Cole, Carvalho, Pizarro, Makelele, Crespo++ Ballack og Pizarro var gratis, Robben var et talent i likhet med deres C.Ronaldo som selv ikke jeg har nevnt i denne diskusjonen. Resten er jeg ganske enig med, selv om det skal sies at Carvalho først ble satt i søkelyset etter CL-triumfen med Porto og Crespo var på vei nedover. Sammenligner du din liste med min, vil du nok se at ditt kjærlige United har handlet vel så mange, om ikke flere stjerner. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 5. november 2007 Del Skrevet 5. november 2007 Om vi bruker din måte å tenke på har ikke Chelsea handlet så mange kjente verdenstjerner heller. Robben, Ballack, Shev, A.Cole, Carvalho, Pizarro, Makelele, Crespo++ Ballack og Pizarro var gratis, Robben var et talent i likhet med deres C.Ronaldo som selv ikke jeg har nevnt i denne diskusjonen. Resten er jeg ganske enig med, selv om det skal sies at Carvalho først ble satt i søkelyset etter CL-triumfen med Porto og Crespo var på vei nedover. Sammenligner du din liste med min, vil du nok se at ditt kjærlige United har handlet vel så mange, om ikke flere stjerner. Jesu navn, jeg kritiserer ingen! Tror du blander meg med den du faktisk hadde diskusjonen med. Jeg bare påpeker at dere har hentet etablerte stjerner, å en god del også. Ronaldo var nok et mye mindre beskrevet blad enn Robben når han kom. Crespo på vei ned? whut. Å at dere ikke har betalt overgangsum for Ballack endrer ikke det at faktum har dere hentet han, å han kom utelukkende for penger (Signonfee, lønn og bonuser) i mine øyne. Lenke til kommentar
FourAces Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg må si det rett ut at jeg HATER Chelsea. De holder på å ødelegge mye av fotballen ved å kjøpe alle spillerne de vil ha. Det burde nesten vært lover mot det Og til tross for dette spiller de ikke nevneverdig bra fotball. Vel, Chelsea har ikke handlet noe særlig i år, om du sammenligner med andre lag. Lite oppdatert, har du ikke fulgt med på fotball siden 2002/03? Har jeg noensinne sagt at de har kjøpt mange spillere i år? Du kan ikke nekte for at de har hamstret mange gode spillere siden Abramovich kom til klubben. Så da er det bare idiotisk å si at jeg er dårlig oppdatert når det er du som ikke skjønner hva som er skrevet. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Jeg må si det rett ut at jeg HATER Chelsea. De holder på å ødelegge mye av fotballen ved å kjøpe alle spillerne de vil ha. Det burde nesten vært lover mot det Og til tross for dette spiller de ikke nevneverdig bra fotball. Vel, Chelsea har ikke handlet noe særlig i år, om du sammenligner med andre lag. Lite oppdatert, har du ikke fulgt med på fotball siden 2002/03? Har jeg noensinne sagt at de har kjøpt mange spillere i år? Du kan ikke nekte for at de har hamstret mange gode spillere siden Abramovich kom til klubben. Så da er det bare idiotisk å si at jeg er dårlig oppdatert når det er du som ikke skjønner hva som er skrevet. Du sier du hater Chelsea for deres kjøp, men utelukker andre storkjøpere som United, Liverpool og de store lagene i Italia og Spania. Jeg ser hva du skriver, du sier Chelsea "ødelegger", men utelukker alle andre som "ødelegger". Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 Det er litt forskjell på kjøpene til Chelsea og kjøpene til "oss andre", men det gidder jeg ikke diskutere. Schevo, Ballack ++ taler for seg selv. Det at Chelsea punget ut for Mikel sier jo også sitt. United tjente gode pund på det utømmelige budsjettet til Chelsea. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå