Heatsink Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Det er anklager om at Clattenburg sa noe upassende mot to Chelsea-spillere, vil tippe Mikel og Ramires. Mikel fikk kort for munnbruk og så at Ramires var i et par diskusjoner. Kilde Emils.? Endret 28. oktober 2012 av Heatsink Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Vell, det ryktet blir for dumt til å tro på. Sikkert en fyr på twitter\facebook som har skrevet det, og noen tatt det for seriøs kilde. Endret 28. oktober 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Ryktes at det Clattenburg har sagt (Til Mata og Hazard) er: "You're not winning today you f***** w******. I'm the boss here b****"." Hahahahahaha!!! DEN lo eg av Emils! Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Haha?! Skulle disse vanvittige ryktene stemme bør Clattenberg bli utestengt som dommer i en lang periode, om ikke for alltid i profesjonell fotball. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Jeg ser ikke problemet til alle. Det er flere som skriver dette. Jeg skriver tydelig at det er rykter og at det diskuteres i om dette har blitt sagt. Jeg har kopiert fra twitter og jeg aner virkelig ikke hva som er sagt og ikke sagt, men for all del, hva er poenget med et forum om man ikke skal diskutere en dritt. Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Det hadde faktisk ikke sjokkert meg om han har sagt dette, Clattenberg er omtalt som et meget spesielt og arrogant vesen. Hadde han sagt akkurat det som er sitert over her, så kan jeg tenke meg at de ville slått ut med armene og boikottet kampen, etc.. Endret 28. oktober 2012 av The Red Knight Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Men da har han også vært uprofesjonell og det igjen burde være grunnlag for bøter e.l. Isåfall burde han aldri ha noe med Chelsea å gjøre. Men viser det seg at det er NOE hold i det så tror jeg han er ferdig i PL. Uansett, hvorfor skal Chelsea gidde å klage inn en sak som er bullshit? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Clattenburg har nok ikke sagt det som står overfor. Vi har faktisk en veldig god statistikk med han på banen, så ser ikke hvorfor han plutselig skulle komme med kommentarer av det kaliberet. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Det har vel lite å si. Det sies mye i kampens hete som ikke har noen ting å si med hvordan personen egentlig ønsker å fremstå. Eksempler er rasismen med Suarez og Terry. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Kan vise seg at det utsagnet er feil. I følge Guardian er Mikel en av spillerne som er involvert. http://www.guardian.co.uk/football/2012/oct/28/mark-clattenburg-accused-racial-slur-chelsea Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Ang hva Clattenburg har sagt. Det skal visstnok være mot Mata også. I følge the mail er det Spanish twat som skal ha blitt sagt. Det er uansett de andre dommerne som må vitne ettersom det dommerne snakker om ikke spilles inn. Endret 28. oktober 2012 av Emils. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Daily Mail skal tas med en veldig stor klype salt. Men om dette stemmer er det galskap. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Jeg bare videre formidler til alle som ikke er i nærheten av twitter. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 ADVARSEL!!! RYKTE!!! Det sies i følge rapporter at Clattenburg skal ha kalt Mikel for "Monkey". Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 (endret) Må si at jeg er stolt over Chelsea, måten de kom tilbake på etter å ha ligget under 2-0. Selv om vi tapte til slutt, men alle vet at dommeren avgjorde kampen. KTBFFH! Endret 29. oktober 2012 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Enig, imponerende av Chelsea å ta seg opp igjen, fortsetter vi sånn så vinner PL Og på onsdag så møter vi disse djevlene igjen, selvom det er Carling Cup så ønsker jeg at vi knuser dem, vil ikke ha to tap på rad mot dette laget.. Kanskje Sturridge får starte som spiss denne kampen, syntes synd på han når han skulle inn for Torres.. Noen som følger med på Lukaku, han fortsetter å imponere synes nå jeg Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Torres får vel en kamp karantene pga. kortet sitt, så da er det vel en enkel avjørelse. Kommer nok til å bære litt B-lag preg. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Trodde det kun gjaldt PL kamper? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Gjelder vel FA sine turneringer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 29. oktober 2012 Del Skrevet 29. oktober 2012 Noen som følger med på Lukaku, han fortsetter å imponere synes nå jeg Jepp, som jeg nevte tidligere i tråden, det beste med de 20 første minuttene av kampen igår var når dukket opp en beskjed om at Lukaku putta for West Brom. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå