Emils. Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 Marin tilbake i trening. Sies at han også kan være med i kamptroppen mot United. Lampard er derimot ute med skade. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 26. oktober 2012 Del Skrevet 26. oktober 2012 ROBERTO Di Matteo insists he is unconcerned by Fernando Torres' confession that there were times last season when he did not care whether Chelsea won or lost.The striker may his admission to the Spanish media in relation to the disaffection he often felt during a stop-start campaign. But the Blues boss, publicly at least, says the comments are not an issue – and that his player's improved form shows that the past is unimportant. “He's in a good state of mind and training well,” Di Matteo said. “We are talking too much about the past. He had a difficult season, I think he's made the point, but it's time to look forward. He's scored six goals. “I think he always cared, but this season is a little bit different. He's started well, he's playing well and looking good. “I think he's shown all the signs this season [of getting his goal ratio up]. He's been scoring goals and making goals as well.” The Italian added: “Strikers are instinctive and it's difficult to understand what goes through their mind. I've never been a striker. But he's always had that instinct.” Read More http://www.fulhamchronicle.co.uk/london-chelsea-fc/2012/10/26/torres-indifference-not-a-worry-says-chelsea-boss-82029-32111612/?utm_source=twitterfeed&utm_medium=twitter#ixzz2ARtIDHMZ Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. oktober 2012 Del Skrevet 27. oktober 2012 Noen som kjenner igjen den blå skriften på tavlen i bakrunnen? Den som er rett over capsen. Awesome at det står enda. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 King Diddy En liten lei-seg-nyhet... Jeg og kjæresten skulle til London 14-16des for å se på kamp mot Southhampton, men så blir den flyttet pga klubbVM i Japan. Litt nedtur å miste kamp, men skal ta en tur og se oss litt rundt Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Internettet her hjemme hos foreldra mine er for ræva til å streame kampen. Ser likevel ikke ut til at det er mye å se på. Noen som ser kampen? Et uheldig selvmål og ei dårlig markering ifølge VGlive. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Glitrende angrepsspill begge gangene, men de utnytter våre feil. Idiotisk balltap på første målet og uheldig av Luiz. Andre var dårlig i hele forsvaret, men vi blir virkelig straffet hardt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Sitter å ser kampen. Mest positive så langt er mål for Lukaku for West Brom. Lenke til kommentar
""" Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Lukaku har vært god. Går på meget gode løp, åpner latterlig mye rom for andre spillere og er smart. Herlig spiller. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Luiz med samme frisparkteknikk som Drogba. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Premier League dommerne er like intellektuelle som en flokk med struts. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Henry Winter @henrywinter #cfc lodge complaint with PL match delegate over "inappropriate language" allegedly used by Clattenburg to two Chelsea players Lurer veldig på hva dette er. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Herregud skal Fa straffe oss for de er noen jævla feige drittunger? Ansett meg som FA leder og jeg skal fjerne Webb og Fitteberg fra alt som har med fotball å gjøre tillegg skal jeg innføre regler som tillater klubbene og klage og krenke dommere. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Innlegget mitt du sikter til eller noe annet som har skjedd? Hvis det er mitt så les det en gang til. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 (endret) Herregud skal Fa straffe oss for de er noen jævla feige drittunger? Ansett meg som FA leder og jeg skal fjerne Webb og Fitteberg fra alt som har med fotball å gjøre tillegg skal jeg innføre regler som tillater klubbene og klage og krenke dommere. Henry Winter @henrywinter #cfc lodge complaint with PL match delegate over "inappropriate language" allegedly used by Clattenburg to two Chelsea players Lurer veldig på hva dette er. Var Clatters som sa det, ikke to Chelsea-spillere. Videre skriver de: Telegraph Sport @TelegraphSport ...two of their players were allegedly racially abused during today's game with Manchester United. #cfc #mufc Wow... Om dette er sant er det virkelig trist. Endret 28. oktober 2012 av Zeromac Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Leste litt raskt. Hva har han sagt egentlig? Noen som vet? Og er det Chelsea spillere som har vært rasitiske? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. oktober 2012 Del Skrevet 28. oktober 2012 Ryktes at det Clattenburg har sagt (Til Mata og Hazard) er: "You're not winning today you f***** w******. I'm the boss here b****"." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå