LarsP Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Mata er ikke i troppen grunnet hardt kampprogram de siste par månedene. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. oktober 2012 Del Skrevet 12. oktober 2012 Åja, er jo bare fordel for oss, men trodde han ble droppet pga at Cazorla skulle få sjansen. Han sa jo selv at han var skuffet. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. oktober 2012 Del Skrevet 13. oktober 2012 Neste kamper for oss, på 2 uker blir Tottenham, Shaktar, Mufc og Mufc igjen om jeg ikke tar helt feil? Blir hektisk. Håper det ikke blir noen skader. Når skal Sturridge komme tilbake? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 (endret) http://www.nettavise...icle3493374.ece Helt enig med dette. Følger mye med på Mikel under kamper og det er ikke ofte han får skryt/blir nevnt i media. Gleder meg til den dagen han får et mål i PL. Endret 15. oktober 2012 av Bibow Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 (endret) Herlig dokumentar om CL seieren vår. Masse moro info i fra spillerne. http://www.gettyfooty.com/2012/09/documentary-kings-of-europe-chelsea.html Endret 15. oktober 2012 av Aleks 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Så den for en mnd siden. Ufattelig bra! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. oktober 2012 Del Skrevet 15. oktober 2012 Stakkars Cech som ikke fikk bli med inn i garderoben pga dopingkontroll. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Brazil line-up: Diego Alves, Adriano, Thiago Silva, Luiz and Leandro Castan; Ramires, Paulinho; Kaka, Oscar, Hulk and Neymar 3 Chelsea-spillere mot Japan om 40 min. Nå må for all del ikke Luiz bli skadet. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. oktober 2012 Del Skrevet 16. oktober 2012 Stakkars Cech som ikke fikk bli med inn i garderoben pga dopingkontroll. Skulle nesten trodd Cech var dopet mtp den syke kampen han spilte i finalen Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Hvordan er kontraktsituasjonen til Sturridge? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 17. oktober 2012 Del Skrevet 17. oktober 2012 Går ut i sommer tror jeg. Tviler på at vi lar han gå før det med mindre vi får inn skikkelig backup. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Om ikke vi begynner å bruke han av og til (ja, vet at han er skada nå) er det ikke akkurat sikkert vi har noe vlag. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Tror nok vi får bruk for han når han kommer tilbake. På en og en halv uke nå så skal vi jo ha 4 tøffe kamper. Terry har til klokken 7 i kveld på å anke dommen forresten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Tenkte å se Chelsea - Spurs 13. april neste år, noen anbefaling av sitteplass? Har sittet på West upper tidligere, men syns det ble for høyt opp. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 BBC Sport @BBCSport John Terry will NOT appeal against the four-game ban and £220,000 fine from the FA for racially abusing QPR's Anton Ferdinand #bbcfootball BBC Sport @BBCSport John Terry statement: "After careful consideration, I have decided not to appeal against the FA judgment...." #bbcfootball BBC Sport @BBCSport "...I want to apologise to everyone for the language I used in the game against Queens Park Rangers last October..." - John Terry BBC Sport @BBCSport "I accept that the language I used....is not acceptable on the football field or indeed in any walk of life" - John Terry #bbcfootball BBC Sport @BBCSport "I will continue to do my part in assisting the club to remove all types of discriminatory behaviour" - John Terry #bbcfootball Bra av Terry i min mening, selv om det betyr at han går glipp av viktige kamper. Bra at han er voksen nok til å si unnskyld og. Da er vi endelig ferdig med denne saken. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 (endret) Ferdig med saken. Bra å bare la det være, ville nok hatt lite å si om han hadde anket. Hvordan tror dere vil stiller mot Spurs da? Kanskje Azpilicueta og Ivan går inn sammen med Luiz eller tar Cahill plassen til Terry? Endret 18. oktober 2012 av Emils. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Det blir vel Cahill og Luiz, har da sett det tidligere i sesongen. Og faen som jeg håper vi slår Tottenham! Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 18. oktober 2012 Del Skrevet 18. oktober 2012 Cahill fortjener spilletid Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Blir nok slik: Cech Ivan Luiz Cahill Cole Mikel Lamps Hazard Oscar Mata Torres Viktig at vi vinner denne kampen, så jeg tror RDM satser på et offensivt lag. Kanskje Ramires istedet for Lamps. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 19. oktober 2012 Del Skrevet 19. oktober 2012 Håper og på Ramires. Håper og at vi får se Marin på benken og at han kanskje kan komme på i sluttminuttene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå