Emils. Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Helt enig med Stokke ang.Torres. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Kanskje RDM så innlegget mitt, kom jo 3 mål rett etterpå jo hehe,.Sku ønske Torres skåra, mn han han har jo vært involvert i målene,. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Nå begynner vel mediene og folk å mase på Torres igjen.. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Nå begynner vel mediene og folk å mase på Torres igjen.. Garantert, gleder meg til å se dm overkjøre Norwich,,Oscar begynner å bli min fav.spiller, styrer spillet, vil ha ball hele tiden, setter opp spillet fint, og herlig skuddfot, bra fart,.Så har vi Hazard og Mata offf, DIGG dette laget her ass,.nå må jg spille med dem på fifa,. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Bra resultat, dårlig kamp. Danskene imponerte voldsomt, ved at de greide å holde mye ball. Savnet Mikel veldig i denne kampen. Tror han er mye viktigere enn det man ser. Og for et mål av Luiz. Ellers var Torres også veldig god. Kom til flere sjanser og spilte en stor rolle i minst 2 av målene. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Ellers var Torres også veldig god. Kom til flere sjanser og spilte en stor rolle i minst 2 av målene. Jobben hans er å skåre mål. Hadde Van Persie fått like gode arbeidsbetingelser som Torres, så hadde han skåret minst to i gårsdagens kamp. Styrkeforholdet på topp (Torres vs Persie/Rooney vs Agüero/Tevez) kommer til å avgjøre ligaen i Chelseas disfavør. Mitt drømmescenario er å sende Torres tilbake til gamleklubben i en byttehandel med Radamel. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 (endret) Forhåpentligvis klarer midtbanen vår å jevne ut den forskjellen. Enn så lenge har det fungert, og det er vel lite som tilsier at Hazard, Oscar, Marin, Ramires, Lampard og Mata skal bli dårligere spillere av å få et enda bedre samarbeid i løpet av sesongen. Er forresten Lukaku lånt ut hele sesongen eller bare frem til jul? Endret 3. oktober 2012 av Kultom Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Tror det er hele året, noen som vet når Sturridge er tilbake? Har jo flere folk på banen som kan skåre..Sikker på at han kommer til å skåre mot Norwich..Men han må fortsatt jobbe med seg selv, syns han er klønete med ballen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Ellers var Torres også veldig god. Kom til flere sjanser og spilte en stor rolle i minst 2 av målene. Jobben hans er å skåre mål. Hadde Van Persie fått like gode arbeidsbetingelser som Torres, så hadde han skåret minst to i gårsdagens kamp. Styrkeforholdet på topp (Torres vs Persie/Rooney vs Agüero/Tevez) kommer til å avgjøre ligaen i Chelseas disfavør. Mitt drømmescenario er å sende Torres tilbake til gamleklubben i en byttehandel med Radamel. Han scoret mot Arsenal? Selv om Torres går en kamp uten mål fortjener han ikke å bli slaktet. Han var faktisk, som aleks sier, god i går. Han hadde mange gode løp, delaktig i mål og som Stokke var inne på, så burde man se på hva Torres bidrar med til hele laget. Mulig Robin hadde scoret i går, men Torres burde scoret også, så selv om han var dårlig på avslutningene i går så var han god. Det er glimt av en Torres der som faktisk er en av ypperste klasse på flere steder enn goalgettern. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Jeg for min del synes han beveget seg særs uklokt i en rekke situasjoner og burde kommet til enda flere sjanser enn det han gjorde. Et målsnitt på 0,5 er for dårlig når man spiller midtspiss på Premier Leagues beste lag. Jeg tror både Sturridge og Lukaku hadde stått med bedre sifre dersom de hadde fått spilt like mange minutter som det Torres har gjort så langt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. oktober 2012 Del Skrevet 4. oktober 2012 Google+ hangout med Cech starter straks: http://www.youtube.com/watch?v=Lh_CFaN33T0&feature=youtu.be Lenke til kommentar
Atald Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Nok en ørliten blemme fra Cole: https://twitter.com/TheRealAC3/status/254187043968651264 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Inc 2 mill i bot fra FA Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. oktober 2012 Del Skrevet 5. oktober 2012 Høres ut som en utrolig dårlig "facerape" for min del. Ikke akkurat det klokeste man kan si. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 (endret) Så rolig dt var her da,. Hva faaaaan r dt Torres prøver på der? Endret 6. oktober 2012 av PrettyBoy Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Jadda! Men herregud så mange ganger kommentatoren nevner Tettey Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Fantastisk av Mata! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Gratulerer med PL 2012/2013 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Gratulerer med PL 2012/2013 Lolwut? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. oktober 2012 Del Skrevet 6. oktober 2012 Gratulerer med PL 2012/2013 Lolwut? Jinx vøtt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå