Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenker du på Torres situasjonen? Var vel etter ca 5 min elno. Hvor han har mulighet til å skyte, ikke noen "stor" sjanse, men det å begynne å tråkke seg igjennom 5 menn er håpløst. Var ikke ment mot Torres den motivasjon greia, tenkte på laget som spiller elendig nå.

Lenke til kommentar

Tenker du på Torres situasjonen? Var vel etter ca 5 min elno. Hvor han har mulighet til å skyte, ikke noen "stor" sjanse, men det å begynne å tråkke seg igjennom 5 menn er håpløst. Var ikke ment mot Torres den motivasjon greia, tenkte på laget som spiller elendig nå.

Jeg tenkte på innlegget før, om intervjuet.

FANTASTISK pasning av Lamps der, btw.

Lenke til kommentar

Jeg tenkte på innlegget før, om intervjuet.

FANTASTISK pasning av Lamps der, btw.

Åh. Jo, Jesper Grønkjær har intervuet Frank. Hvor Frank Lampard forteller om hvordan det var (kort). Han sa at han og manageren (AVB) ikke kom overens. Og at AVB prøvde å forandre på for mye for fort. Han sier også at når AVB ble sparket så gikk RdM over til det som Chelsea er sterke på og spilte på det. Også sa han "indirekte" (RdM altså) at han vil at Frank, John og Drogba skal ta ut det beste. Ettersom Chelsea gruppa har stor moral og gir seg aldri.

Husker ikke ordrett, men var ca det som ble nevnt

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...