Heatsink Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 At Luiz gjør det nå, før Terry får en del kampers karantene er mildt sagt idiotisk. Når Torres ble felt inne i 16 meteren, skulle det vært straffe? Ja forsvaren var borti, men syns ikke det så nok ut til å flagre som en bavian. Forsvarsspilleren sparker i beinet til Torres da han tar ladegrep for skuddet sitt. Det er kun keeperen igjen og han står omtrent på straffemerket. Jeg tror ikke det finnes noen sjanse for at Torres vil foretrekke og kaste seg for å få en straffe når han kan sette inn vinnermålet selv i den situasjonen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Godt poeng, men jeg har kun sett reprise av situasjonen bakfra. Så jeg vet ikke hvordan dette ser ut fra en annen vinkel. Men så lenge vi vant så betyr det ikke så mye, men jeg tviler også på at Torres kaster seg eller prøver på det. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Det er så vidt han er borti ved et uhell, men det er nok til at Torres bommer på ballen og faller. Først så det jo ut som at det var nok en klumsete avsluttning. Noen som fikk med seg hva de i studioet sa om saken? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 De mener det er straffespark. Har du tilgang til TV2sumo kan du se kampen i opptak og spole frem til 1time og 40 min. Altså, etter å ha sett det der så kan jeg faktisk være enig i at det er straffe. Kos går inn klønete og forstyrrer Torres ved å hekte litt av foten. Det hadde vært frispark mitt på banen ergo, det skal være straffe. Langli reflekterer det ganske godt, men som sagt du må nesten bedømme det selv. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Har dessverre ikke Sumo. Ser kampene i byen. Mye mer stemning. Godt at det ikke fikk noen resultater om vi ble snytt for straffe da. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 (endret) Digg med seier lørdag, og digg at Torres skårer jubler alltid litt ekstra når det er han som putter hehe.. Og takket være Cech sine refleks-redninger vant vi kampen.. Okay, neste kamp er imorra mot Nordsjæland, skal Torres starte her også? Må jo ikke slite han ut? Er Studge fortsatt syk? Og jo digg at Viasat4 viser Chelsea kampen og ikke no annet ræl hehe.. Endret 1. oktober 2012 av PrettyBoy Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Min lineup mot danskene: Turnbull Azpilicueta - Luiz - Cahill - Bertrand Romeu - Lampard Moses - Piazon - Marin Torres Torres bør i utgangspunktet får hvile, men med Sturridge ute så er det begrenset med valgmuligheter der oppe. En mulighet er å spille en av Mata/Oscar/Hazard på OM for så å flytte enten Moses eller Piazon opp som midtspiss. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Jeg hadde hvilt Torres, kjørt triobanden på OM slik at de får "trent" på samspillet og kjørt som du nevner Moses eller Piazon på topp. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Tror Torres selv har gått ut å sagt noe nå om at han ikke trenger hvile eller noe sånt. Leste bare overskriftene. Cech må starte. Turnbull er rett og slett ikke god nok når vi allerede henger etter. Denne kampen må vinnes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Når jeg sier "hviles", så er det muligens litt feil bruk av ord. Det er alltid en risiko for skade når enn spiller kamp, nå som Sturridge er ute, er det synd om Torres også skulle forsvinne ut pga. skade han blir pådratt i en kamp. Å utsette Torres for denne risikoen, er det jeg mener er en unødvendig og derfor bør han "hviles". Forøvig enig i at vi kan ikke kjøre helt B-lag, kampen må vinnes indeed. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Norsjælland er ute etter og vise seg og spiller hjemme. De kommer til å jobbe knallhardt mot spillere som er teknisk bedre enn dem, og jeg kan lett se for meg at det blir en del dårlige taklinger o.l. av den slags. Burde spille uten Torres om det er mulig. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Ja, godt poeng. Vi klarer oss uten Torres en kamp. Uten Cech er jeg mer skeptisk da. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Mata blogger på engelsk. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Vi må vinne. Så hvorfor vi skal ta det så rolig skjønner jeg ikke. Det er 3 dager med hvile før vi tar i mot Norwich på lørdag. En kamp som nesten er lettere enn mot et lag som skal vise alt de kan. Jeg tror heller ikke vi trenger å hvile våre beste. Jeg håper vi stiller sterkt og går ut for å drepe kampen tidlig. Det ville vært kjipt om vi stilte redusert også måtte sette inn Torres, Hazard og Mata og jage et mål. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. oktober 2012 Del Skrevet 1. oktober 2012 Enig. Ryan Bertrand @ryanbertrand3 I personally have a few business adventures coming soon that i will keep everyone updated with.. Would love a company that invests in people Virker som en bra fyr. Håper han greier å ta over for Cole i de nærmeste sesongene. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Chelsea FC @chelseafc Chelsea team tonight: Cech; Ivanovic, Cahill, David Luiz, Cole; Ramires, Lampard; Moses, Oscar, Mata; Torres. #CFC God og sterk line-up. Tror Hazard har godt av en pause og. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Hadde håpet på Cesar, mn mn,.Torres får NOK av kamper nå ass hehe,. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Ganske greit lag det her. Burde ha kontroll. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 (endret) Vi trenger Torres. Han trenger ikke hvile, han sa selv at han kan spille. Problemet er ikke hvilen, problemet er hvis han skader seg. Cech Ivanovic, Luiz, Cahill, Cole Ramires, Lamps Moses, Oscar, Mata Torres Sterkt lag. Har troa. Endret 2. oktober 2012 av Zeromac Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. oktober 2012 Del Skrevet 2. oktober 2012 Mange av dere som fikk med dere Frank Lampard intervjuet gjort av Jesper? Bekrefter på mange måter myten om Chelseas sterke gruppe. Ingen hemmelighet dette, men dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå