Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 (endret) Liverpool møter da ikke Chelsea før i November. Men ja, blitt mange tap for liverpool mot Chelsea de siste årene. Gruer meg. Endret 29. september 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Liverpool møter da ikke Chelsea før i November. Men ja, blitt mange tap for liverpool mot Chelsea de siste årene. Gruer meg. Norwich spiller mot Chelsea neste lørdag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Ah, sånn og forstå. Have a great beating. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Godt med 3 poeng og at United tapte poeng. Siste scoringen er vi litt heldige, men det er sånn som skjer. Vi var vel uheldige mot QPR om jeg ikke husker feil. Dog, veldig skuffende at vi nok en gang prøver på å filme oss til straffe. Forsøket til Luiz var rett og slett patetisk. Også rett etter at RDM har gått ut og sagt at han er enig med at filmere burde straffes. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Han fikk vel gult kort så det er en straff. Det å dra på seg unødvendige gule kort er bare idiotisk og vil i det lange løp ødelegge for laget. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. september 2012 Del Skrevet 29. september 2012 Det er snakk om 3 kampers karantene for folk som filmer, etter at Pulis tok opp temaet. Er helt enig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 At Luiz gjør det nå, før Terry får en del kampers karantene er mildt sagt idiotisk. Når Torres ble felt inne i 16 meteren, skulle det vært straffe? Ja forsvaren var borti, men syns ikke det så nok ut til å flagre som en bavian. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Kan forstå at det føltes slik for Torres da det var kontakt som han ikke så, men det var ihvertfall ikke med vilje og vi vant kampen så jeg bryr meg ikke så mye. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 raphael honigstein @honigstein Schweini: D. Luiz went up for CFC's corner and said "and now goal" to him, then shrugged shoulders and said "sorry" on way back, meaning it Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 CL-finalen, rett før Drogba scorte så sa Luiz til Schweinsteiger "and now goal", og etter det så sa han sorry. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Hva er det dere ikke forstår? "Bastian Schweinsteiger has claimed that curly-haired lunatic David Luiz first told him that Chelsea were going to score from their 88th minute corner in the Champions League final, then apologised to him after it went in." Lenke til kommentar
Wedvich Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Haha, Luiz altså ^^ Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Fet fyr med samvittighet ass! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Luiz er gjennomført awesome. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Personligheten hans er jo gull verdt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Hehe, vel fortjent å drikke så mye han vil etter den seieren. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Dan Levene @BluesChronicle Chat with Marin post-match. I have 7min on tape, of which 2min is David Luiz getting him in a headlock, kissing his ear & singing with Oscar Husker ikke om jeg postet den eller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå