Brandshal Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Viktigste er å vinne PL kampen. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Viktigste er å vinne PL kampen. Og vinne CL 2år på rad hehe.. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Viktigste er å vinne PL kampen. Og vinne CL 2år på rad hehe.. Jaja, men tenkte generelt på disse to kampene mot United Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Viktigste er å vinne PL kampen. Og vinne CL 2år på rad hehe.. Jaja, men tenkte generelt på disse to kampene mot United Min feil, trodde det stod vinne PL..Men ja..PL kampen er viktigere.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 BBC Sport @BBCSport John Terry has left Wembley on day four of his FA disciplinary hearing. A verdict is expected later today. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Jeg er faktisk spent. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Er ganske sikker på at han får straff, noe som på flere måter ikke er så negativt. Det gir en positiv beskjed til alle andre spillere i ligaen om at slike ting ikke er akseptabelt. Nå har vi ganske grei dekning i forsvaret og, bare det ikke blir noen skader. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Malouda får ikke være med på bildet heller hehe..Stakkars.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 "If found guilty, it is expected that a ban will be issued: likely to be more than the standard three games for a serious red card, but less severe than the eight games handed to Suarez for his admission that he repeatedly used racial language (Terry is accused of one breach of the rule). However, in such circumstances, Terry is expected to immediately lodge an appeal: which would mean any potential punishment could not take effect until that process had been exhausted. This means that whatever the outcome, Terry is almost certain to be available to play against Arsenal on Saturday." - Dan Levene Kan ta med en positiv nyhet og. Dan Levene @BluesChronicle Congratulations to @VictorMoses who has become a dad! Best wishes to Victor, his whole family, and especially our youngest Blue: Brentley. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Wow, hvordan har en slik elitespiller på samme alder som meg tid til unge ! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Han er vel oppvokst i England, men kan godt hende at mye kultur i fra hjemlandet sitter i han, hvor slike ting sikkert er ganske annerledes. Selv er jeg 92-modell og 4-5 av folk i fra mitt kull er gravide eller har kjæreste som er det. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Gir ikke mening at Terry skal få mildere straff enn Suarez. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 (endret) Husk, han er engelsk. Frykter han slipper unna med null og niks, desverre. Endret 27. september 2012 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Slik jeg forstod det gikk Suarez rundt og sa det til Evra flere ganger. I Terry sitt tilfelle, om det stemmer, så kokte det over for han og han sa det en gang. Vil si førstnevnte er mye verre, men om det er så store forskjeller at det burde bli forskjellig straff er jeg selv usikker på. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Wow, hvordan har en slik elitespiller på samme alder som meg tid til unge ! Det er vel fordi han er elitespiller han har tid til det. Jeg er villig til å vedde en del på at han har langt mer fritid enn deg, og kone/kjæreste trenger garantert ikke jobbe i det hele tatt om hun ikke ønsker. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Slik jeg forstod det gikk Suarez rundt og sa det til Evra flere ganger. I Terry sitt tilfelle, om det stemmer, så kokte det over for han og han sa det en gang. Vil si førstnevnte er mye verre, men om det er så store forskjeller at det burde bli forskjellig straff er jeg selv usikker på. Ingen så er spørsmålet; Hva ble egentlig sagt? Stilte han et spørsmål eller sa han noe fra egen munn? Mulig FA sitter på svaret og gjør de det skal han dømmes utifra det. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Tviler på at FA blir mer klok på det enn dommeren i rettsaken. Men FA trenger vel ikke å la tvilen komme til gode. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Sky Sports News @SkySportsNews Verdict in John Terry FA disciplinary hearing expected shortly #SSN Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 4 kamper og 2 mill i bot. JT anker mest sannsynlig ikke og dermed er saken ferdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå