Brandshal Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 Savner en eventuell Moses i den lagoppstillingen. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 (endret) Nope. Sturridge er syk. Da må vi ta opp noen unggutter som feks. Bamford eller Feruz, men begge de spilte idag så det skjer nok ikke. Kan hende Piazon blir brukt som spiss som i pre-season. Men tviler på at det blir hele kampen. Piazon er primært spiss så vidt jeg vet. Ellers så er jo Moses muligens en type som kan spille spiss, han er det nærmeste vi kommer Drogba i stallen. Endret 24. september 2012 av Mos Def Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. september 2012 Del Skrevet 24. september 2012 "Nærmeste vi kommer Drogba i stallen" ...ser ikke helt likheten. Begge er svarte, though. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 (endret) "Nærmeste vi kommer Drogba i stallen" ...ser ikke helt likheten. Begge er svarte, though. LOL. vart nok det han mente, fordi spillestilen er helt forskjellig. Kommer til å slite ut Torres hvis han blir brukt idag også, så jeg tror Moses faktisk starter på topp. Hva med Marin? Frisk? Gleder meg å til se Cesar i debuten, sikker på at han får spille ikveld. Edit: Igjen! Så viser de ikke Chelsea kamp på TV2PL.. Endret 25. september 2012 av PrettyBoy Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 De viser vel kampen på Chelsea TV? Spillere som Marin og Moses er vel ventede å starte, ingen Torres. Noen sjanse for at Malouda spiller? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Moses hadde jeg helt glemt. Kan spille istedet for Mata eller kanskje Torres og. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Ser at Terry-saken er ferdig med 3. dag og. Noen som vet hvor lang tid det vil ta? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Chelsea stiller jo nesten med A-laget, merkelig. Det er også umulig å oppdrive kampen på TV eller streams. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Vi leder 3-0 ihvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 5-0 og endelig kom det et mål fra Torres. Skulle bare mangle med et så lag så er så preget av a-lag mot Wolves b-lag Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 "Mål Chelsea: TORRES. Så sitter den igjen. På den påfølgende corneren ender Torres måltørken og stanger inn 5-0 for Chelsea." - VGlive Hvilken måltørke? Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Jøsses, kom ikke som et sjokk at vi kom til å gruse forbi med dette laget. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 "Mål Chelsea: TORRES. Så sitter den igjen. På den påfølgende corneren ender Torres måltørken og stanger inn 5-0 for Chelsea." - VGlive Hvilken måltørke? Scorer ikke Torres på 90 minutter er det måltørke i følge norske medier. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 https://www.youtube.com/watch?v=bE1UqAw_zh0&feature=player_embedded Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Dan Levene @BluesChronicle Chat with Marin post-match. I have 7min on tape, of which 2min is David Luiz getting him in a headlock, kissing his ear & singing with Oscar Haha. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Mata sitt mål. Herlig spill i forkant der! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Lukaku drar seg inn i banen og skaper mye for WBA nå. Vertene klart best i åpningen. Lukaku frempå nå. Drar seg inn i banen og skyter via Carragher til hjørnespark. - VGlive Hadde egentlig vært fin å ha i klubben, men forstår godt at han ville på lån og det ser ut til at han passer godt inn i tillegg. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 (endret) Chelsea v Man Utd i neste runde av ligacupen. Endret 26. september 2012 av Atald Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Faen, bra det bare er ligacup. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. september 2012 Del Skrevet 26. september 2012 Møter de sånn 3 dager før i PL da. Blir nok plenty med drama som vanlig vil jeg tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå