Treblad Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Det var i det minste antydninger til akseptabelt spill i dag. Joe Cole gjorde mye bra, og bortsett fra enkelte småglipp - samt det røde kortet, selvfølgelig - var også Drogba solid. Ellers gjorde både Cech, Belletti og Sidwell en grei kamp, synes jeg. Innsatsen er det egentlig ikke noe å si på, men det hjelper lite når ingen klarer å score mål. Jeg venter i spenning på Lampard, og håper han klarer å slå hull på måldemningen, men er det kun fraværet av han og Drogba som har foresaket de dårlige resultatene denne sesongen? Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Mestalla ... igjen. Jeg er redd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Terry mer skada? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Overraskende seier i går, men utrolig bra for laget, ligger litt bedre ann til å vinne gruppa nå. Slår vel Schalke når man slår Valencia. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Slår vel Schalke når man slår Valencia. Ikke nødvendigvis. Fotballen er rar sånn sett. En borteseier mot et sterkt lag er ingen garanti for seier mot et svakere lag. Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Var utrolig viktig for laget å vinne den kampen. Tror de er over den dårlige perioden nå. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Drogba to demand move :o Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Jeg ble helt sjokkert når jeg fikk høre nyhetene Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Kommer da ikek som noe sjokk det etter at Mourinho dro. Tipper flere av stjernene stikekr så fort de får sjansen.. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Skjønner ham godt, han fortjener å spille under en bedre trener. Håper han kommer til en god klubb som trenger ham og vil bruke ham. Men for gudskyld ikke noe engelsk lag! Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 18. oktober 2007 Del Skrevet 18. oktober 2007 Drogba har ikke sagt noe selv, riktignok, men en kunngjørelse fra Chelsea hevder i hvert fall at han etter all sannsynlighet blir værende. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Ser ikke ut som Drogba kommer til å bli i Chelsea. Han sa til France Football at han aldri har hatt lyst å spille for Chelsea, så de håper forgjeves at han vil respektere sin kontrakt og alt det der. De kan jo ikke holde på en spiller mot hans vilje, det er bare brutalt. Heldigvis for Chelseafans havner han nok ikke i andre PL-klubber, for det er bare 4 klubber han har lyst å spille for (Milan, Inter, Barca og Real). Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Det er synd, men ventet. Tror også vi vil se flere spillere forsvinne. Pengesekken har for mye makt, og svært få likte avgangen til Mourinho. Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Kan City slå hull på hjemmebanerekorden vår, tror dere? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 26. oktober 2007 Del Skrevet 26. oktober 2007 Jeg trur vi har gode sjanser om Drogba fortsetter å putte mål, men ManC er et farlig lag det. Men blir nok litt overrasket om vi går fra dette oppgjøret med et tap i allefall. En uavgjort kan jeg nok se for meg, men mål-løst blir det nok ikke. 2 - 1 til Chelsea. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Formen deres er tilbake virker det som? Drogba og Lampard ser ut som at de har funnet tilbake til gamelt slag. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 27. oktober 2007 Del Skrevet 27. oktober 2007 Jeg trur vi har gode sjanser om Drogba fortsetter å putte mål, men ManC er et farlig lag det. Men blir nok litt overrasket om vi går fra dette oppgjøret med et tap i allefall. En uavgjort kan jeg nok se for meg, men mål-løst blir det nok ikke. 2 - 1 til Chelsea. hihi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå