Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Det var i det minste antydninger til akseptabelt spill i dag. Joe Cole gjorde mye bra, og bortsett fra enkelte småglipp - samt det røde kortet, selvfølgelig - var også Drogba solid. Ellers gjorde både Cech, Belletti og Sidwell en grei kamp, synes jeg. Innsatsen er det egentlig ikke noe å si på, men det hjelper lite når ingen klarer å score mål. Jeg venter i spenning på Lampard, og håper han klarer å slå hull på måldemningen, men er det kun fraværet av han og Drogba som har foresaket de dårlige resultatene denne sesongen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Ser ikke ut som Drogba kommer til å bli i Chelsea. Han sa til France Football at han aldri har hatt lyst å spille for Chelsea, så de håper forgjeves at han vil respektere sin kontrakt og alt det der. De kan jo ikke holde på en spiller mot hans vilje, det er bare brutalt.

Heldigvis for Chelseafans havner han nok ikke i andre PL-klubber, for det er bare 4 klubber han har lyst å spille for (Milan, Inter, Barca og Real).

Lenke til kommentar

Jeg trur vi har gode sjanser om Drogba fortsetter å putte mål, men ManC er et farlig lag det. Men blir nok litt overrasket om vi går fra dette oppgjøret med et tap i allefall. En uavgjort kan jeg nok se for meg, men mål-løst blir det nok ikke.

2 - 1 til Chelsea.

Lenke til kommentar
Jeg trur vi har gode sjanser om Drogba fortsetter å putte mål, men ManC er et farlig lag det. Men blir nok litt overrasket om vi går fra dette oppgjøret med et tap i allefall. En uavgjort kan jeg nok se for meg, men mål-løst blir det nok ikke.

2 - 1 til Chelsea.

hihi

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...