ugotabanana Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Chelsea taper, pokker heller... Nå tar ManU PL... 7223825[/snapback] Heiet ikke du på United for et par timer siden? Du ekke mye fotball interresert, finn på noe annet. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 (endret) Chelsea taper, pokker heller... Nå tar ManU PL... 7223825[/snapback] Heiet ikke du på United for et par timer siden? Du ekke mye fotball interresert, finn på noe annet. 7223986[/snapback] Kanskje han er en sympatisk motgangssupporter? Endret 5. november 2006 av Leptox Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Kanskje han er en sympatisk motgangssupporter? 7224237[/snapback] Tror ikke det, heier på Liverpool, og Leeds og Chelsea og United og så Chelsea. Samtidig som han heier på Liverpool hele veien Hvordan går det med Brann da, SasaB? Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg er objektiv, men har aldri likt ManU. Heller Chelsea enn dem. Fins bare et lag jeg hater mer enn ManU og Chelsea og det er Arsenal... Og Leeds rykker ned enda en divisjon. Er det mulig?! Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Og Leeds rykker ned enda en divisjon. Er det mulig?! 7225150[/snapback] For å si det sånn; Leeds er jo Leeds. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Og Leeds rykker ned enda en divisjon. Er det mulig?! 7225150[/snapback] For å si det sånn; Leeds er jo Leeds. 7225283[/snapback] Leeds er Leeds ja; men det blir enda bedre... Dennis Wise er blitt manager i Leeds :!: Fakta faen! Lenke til kommentar
Shjatå Skrevet 5. november 2006 Forfatter Del Skrevet 5. november 2006 Faen at Chelsea tapte Fikk ikke sett kampen (var på en strålende viking kamp ) Var det fortjent at de tapte? Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Jeg er objektiv, men har aldri likt ManU. Heller Chelsea enn dem. Fins bare et lag jeg hater mer enn ManU og Chelsea og det er Arsenal... Og Leeds rykker ned enda en divisjon. Er det mulig?! 7225150[/snapback] Objektiv og samtidig "hater" du noen lag. :!: Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Faen at Chelsea tapte Fikk ikke sett kampen (var på en strålende viking kamp ) Var det fortjent at de tapte? 7225667[/snapback] Det var en fortjent seier til Tottenham spør du meg, selvom Chelsea var rett så nære utlikning i slutten minuttene. Tottenham arbeidet hardt, samt at Jenas & Lennon & Keane spilte strålende. Lenke til kommentar
Crispin Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Ikke særlig fortjent nei, Terry siste gule kort var jo latterlig, samt de skulle hatt et veldig klart straffe, kipern. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Ikke særlig fortjent nei, Terry siste gule kort var jo latterlig, samt de skulle hatt et veldig klart straffe, kipern. 7225956[/snapback] "ai dunt dive" Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Tottenham spilte bra i siste omgang, ja - synes nesten seieren var fortjent. Uavgjort hadde nok vært mest rettferdig, dog. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Nå har jeg ikke fått sett så mange kamper som jeg ville i det siste, men av det lille jeg har sett så synes jeg Sjevtsjenko har skuffet. Flere som er enige, eller har jeg ikke fått sett nok? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 Nå har jeg ikke fått sett så mange kamper som jeg ville i det siste, men av det lille jeg har sett så synes jeg Sjevtsjenko har skuffet. Flere som er enige, eller har jeg ikke fått sett nok? 7248204[/snapback] Shevchenko passer ikke inn i rambospillestilen som de praktiserer på brua, han burde holdt seg i Milan. Lenke til kommentar
ZenCo Skrevet 8. november 2006 Del Skrevet 8. november 2006 (endret) Må bare antyde at jeg er sterk Chelsea-fan, så vi er en mer i gjengen, kjære fans!! Chelsea! Endret 8. november 2006 av ZenCo Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Nå har jeg ikke fått sett så mange kamper som jeg ville i det siste, men av det lille jeg har sett så synes jeg Sjevtsjenko har skuffet. Flere som er enige, eller har jeg ikke fått sett nok? 7248204[/snapback] Shevchenko passer ikke inn i rambospillestilen som de praktiserer på brua, han burde holdt seg i Milan. 7248252[/snapback] Ja, jeg føler at han ikke har gjort det helt bra i Chelsea. Lurer på om han i det hele tatt gjorde det for laget, familien o.l eller var det bare pengene... Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 @Sheva siterer jeg Wu Tang; Cash Rules Everything Around Me Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. november 2006 Del Skrevet 9. november 2006 Andriy kommer til å slå gjennom snart. Han trenger bare litt tid til å venne seg til å spille i verdens beste/hardeste liga. Han scoret jo sist i går, i nedsablingen av Aston Villa. Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Nå har jeg ikke fått sett så mange kamper som jeg ville i det siste, men av det lille jeg har sett så synes jeg Sjevtsjenko har skuffet. Flere som er enige, eller har jeg ikke fått sett nok? 7248204[/snapback] Shevchenko passer ikke inn i rambospillestilen som de praktiserer på brua, han burde holdt seg i Milan. 7248252[/snapback] No shit. Lenke til kommentar
lilminime Skrevet 15. november 2006 Del Skrevet 15. november 2006 HEI! Jeg er russisk og har stjelt fra folket mitt, jeg har noen tusen milliarder og spekulerer i og kjøpe meg et engelsk fotball lag. Kanskje tilogmed en tittel! Jeg bruker bare noen milliarder på spillere hver gang laget mitt ikke vinner med mer enn 2 - 0! Dette mener jeg er det som gjør premier league bra! At folk som meg, russisk mafia kjøper seg inn i premier leauge. Dermed sikkrer jeg at alle de andre lagene ikke har noen sjanse. HEI; VENT! TROR JEG MÅ KJØPE SCHJEVSJENKO OG BALLACK! Nå gjennstår bare Ronaldinho og Steven Gerrard! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå