Emils. Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Har ingenting til overs for The Ferdinands, uten tvil Englands mest ufyselig brødre. Om jeg referer til Anton som en som ikke fortjener noenting eller om jeg faktisk kaller han for Anton har lite å si. Poenget står fortsatt. FA har uansett sagt at det vil bli håndhilsing før kampen. Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Moderatormelding Enkelte innlegg er slettet grunnet offtopic. Vennligst fortsett en saklig diskusjon. Mvh. r2d290-Moderator Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Ja, la oss skylde på Anton. Poor JT Han er jo så søt og snill. Det han har gått gjennom denne sommeren her er så ufortjent. Helvetes Ferdinand-brødrene som skaper så mye trøbbel, fy faen! Det skulle heller vært DEM som var i trøbbel! 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Ja, eg må si at logikken er forbløffende! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) Slik du snakker og uttaler deg virker det som du har nok bevis til å dømme en mann som ble frikjent av retten. Det er uansett ikke saklig å diskutere JT med United supportere. Jeg gidder uansett ikke å dra opp igjen denne diskusjonen fra i går. Men, kampdag! Hazard mot Bosingwa kan bli morsomt. Endret 15. september 2012 av Emils. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Frikjent ja, men terry innrømte å ha sagt det han sa. Ble frikjent for det saken gikk ut på.... 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Frikjent ja, men terry innrømte å ha sagt det han sa. Ble frikjent for det saken gikk ut på.... Ikke så veldig farlig å si om han sa det i den konteksten han mente da. Ikke vet jeg hva som skjedde. Kan godt hende det kokte over for Terry i den kampen, eller han kan ha rett i sin påstand. Det Anton kan kritiseres for er at han fremprovoserte det, han hørte ikke en gang at han ble kalt det og etter kampen sa han til Terry at alt var kult før han plutselig snur om. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Uansett, etter denne saken og alt som har kommet ut så kan man ikke si "poor Terry" og at "Ferdinand er en cunt". Det tror jeg til og med Emils skjønner. 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Sier ikke "Poor Terry", men jeg sier at Ferdinand er en cunt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Nei, det som blir sagt er at Anton og co er cunts fordi de reagerer på å bli kalt for fucking black cunt. Og det sier eg og TC at blir merkelig. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Du vet like lite som alle andre på om JT stilte et spørsmål eller om det var en kommentar. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Av de tre personene er det kun Rio som har blitt dømt for rasistiske uttalelser. (FA er faen meg treige angående Terry-saken) Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 (endret) Hvorfor sier folk at kampen ikke vises på TV? Jeg sitter og ser på den akkurat nå på TV2... E: Nå er det noen som sier at de kun har 3 kanaler... Dette var rart, synes jeg. Kanalen jeg ser den på heter TV2 BPL HD4 Endret 15. september 2012 av Zeromac Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Flere som kan bekrefte at den går på tv? Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Så ensidig dømming at det er pinlig å se på Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Håndhilste Anton Cashley? Noen som vet? Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Nei, det gjorde han ikke. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Min venn som har Canal Digital får ikke inn kanalen. Jeg som har Altibox får sett kampen. Lenke til kommentar
fox Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Hehe, Ferdinandbrødrene er rare. Er ikke noe nytt. Men videolink please Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå