Brandshal Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Meireles ut da. Litt drøyt å betale 40m for Hulk? Men en Falcao til 60-70m vil du ha? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Meireles ut da. Litt drøyt å betale 40m for Hulk? Men en Falcao til 60-70m vil du ha? Viser til innlegg fra Herr Brun: Hvorfor :/ Er fordi jeg vil beholde Torres, latterlig å bruke 60mill på en spiller, når vi allerede har en spiller for 50mill. Men, dette er jo bare rykter og ingenting er sikkert.. At utkjøpsklausulen er på 60 millioner betyr ikke at det er den prisen vi har betalt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Meireles ut da. Litt drøyt å betale 40m for Hulk? Men en Falcao til 60-70m vil du ha? Hvem prater du til? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Veldig synd med Meireles som går, har fort blitt en av favorittspillerne mine i Chelsea. Er ikke mange erfarne som kan spille defensiv midtbane, spesielt ikke med Essien på utlån også. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Da er vel det liten tvil om at Mikel og Lampard kommer til å bekle de to defensive midtbanerollene utover høsten. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Både Meireles og Essien var vel bak i køen uansett. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Vel, Meireles har nå fått starte en god del kamper i år. Problemet nå er at vi ikke har noen spillere i back-up dersom en av de skulle ha blitt skadet. Eneste er vel Romeu. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Vi solgte Meireles for 8mill? Noen som husker hvor mye kjøpte Meireles for? Da har vi dette laget: Keepere: Cech-Turnbull-Hilaro.. Forvsar: Cesar-Ivan-Luiz-JT-Cahill-Cole-Bertrand, Ferraira.. Defensiv midtbane: Lampard, Mikel, Ramires, Romeu, (Oscar) Offensiv midtbane: Mata, Hazard, Marin, (Oscar), Malouda (Moses), (Sturridge) Mata og Hazard er førstevalget og bra backup her også. Spiss: Torres (Sturridge)(Moses) BRA deking i forsvaret, og Ivan kan også spille midtstopper Mange kamper som skal spilles og håper Mikel og Lamps takler dette. betyr dette at vi har tenkt å drille inn Oscar i en Lampard rolle? Kan vi hente Essien tilbake i januarvinduet? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Vi solgte Meireles for 8mill? Noen som husker hvor mye kjøpte Meireles for? Da har vi dette laget: Defensiv midtbane: Lampard, Mikel, Ramires, Romeu, (Oscar) Jeg tror vi kjøpte Meireles for £12m. Lampard virker utrent for den nyoppnevnte posisjonen sin, og burde uansett ikke hver kamp. Ramires er defansiv midtbane, men ikke sentral midtbane. Romeu har ikke spilt så langt denne sesongen, og sist jeg så han forrige sesong så var han håpløs. Oscar er vel offensiv midtbane. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Vi solgte Meireles for 8mill? Noen som husker hvor mye kjøpte Meireles for? Da har vi dette laget: Defensiv midtbane: Lampard, Mikel, Ramires, Romeu, (Oscar) Jeg tror vi kjøpte Meireles for £12m. Lampard virker utrent for den nyoppnevnte posisjonen sin, og burde uansett ikke hver kamp. Ramires er defansiv midtbane, men ikke sentral midtbane. Romeu har ikke spilt så langt denne sesongen, og sist jeg så han forrige sesong så var han håpløs. Oscar er vel offensiv midtbane. Lampard er god, men altfoor treig, derfor burde syns jeg vi burde ha Mikel og Ramires som de to DM, Mikel holder balansen i laget og Ramires som ballvinner, greit Ramires er ikke så ballsikker og kreativ som Lamps men de offensive midtbanespillerne kommer jo dypt uansett for å hente ballen. Og jeg syns ikke Ramires passer som høyreving,. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 http://www.101greatgoals.com/blog/golazo-chelseas-new-signing-oscar-scores-a-solo-special-at-brazil-training/? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Kan hende jeg går glipp av noe, men det der så ut som skremmende svakt forsvarsspill. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 En god blanding vil jeg si. Oscar har ikke imponert så veldig mye i PL enda, men håper han klarer overgangen. Var jo virkelig god i OL. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Vet ikke om jeg greier å tilgi han for dette. Fotballspillere eies av klubben og burde ha ikke goder som å drikke, røyke, ikke bruke svømmevest når man er på en båt og berg-og-dal-baner. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Eg synes alle som røyker er tapere, og idioter, uansett klubb, idrett, yrke. 1 Lenke til kommentar
Antauri Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Hva synes Chelsea fans om CL trekningen? Hva synes dere om Juventus? Bare litt nysjerrig på hva dere tenker og mener om kvalifiseringen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 "Manchester United strikers Wayne Rooney, Dimitar Berbatov, and Federico Macheda have all been spotted with cigarettes at various locales." http://soccerlens.com/smoking-in-football/86928/ Og klassifisere noen for tapere og idioter bare på grunn av de røyker mener jeg blir for dumt. Men men, deg om det. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. september 2012 Del Skrevet 5. september 2012 Synes folk får gjøre det de vil jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå