Aleks Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Er vel ikke noe noe nytt. Henger ikke med i raske overganger. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Essien ut på lån. Litt rart, også til Real Madrid som gjør det enda rarere. Kommer jo ikke til å få mye spilletid der. Vil egentlig si han får mer hos Chelsea. Kanskje han får en ny gnist hos Mourinho. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Noen som har lest på Twitter i kveld ? Breaking news from Monaco: Falcao has been arrested for raping 11 men for 45 minutes Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Han hadde virkelig kvelden ja. Verdensklasse. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Yossi Benayoun @YossiBenayoun15 But I'm very happy to confirm that I will join on loan to West Ham! Can't wait to start..great club. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Trodde Chelsea ville by på han, men hørt klausulen er helt sinnsyk, 70 millioner pund eller noe? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Har ikke hørt noe om klausul, men de kjøpte jo han i fra Porto forrige sommervindu, for rundt 20m pund(?). Og det har jo ikke akkurat gått nedover, så må minst ut med 40. Mener å ha lest at han har sagt at han trives i Madrid og ikke vil gå. Bra gjort egentlig. Kunne fint tvunget fram en overgang til, City, Chelsea, United eller en annen toppklubb med god lønn. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Ok, mulig jeg husker feil men mener jeg leste noe om en høy klausul Går å laller, ikke mye positivt i kveld for Liverpool supporter men vi har barberte 25 millioner pund ( ++) av lønnsbudsjettet, er nå en liten trøst Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Klaus er på 60 mill tror jeg.. Og det ryktes at Chelsea har kjøpt han, og han kommer inn i januarvinduet :/ Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Fordi Torres sikkert har scoret 5 mål frem til Januar Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Det er da virkelig ingen forklaring på hvorfor han skriver :-\ for at Falcao muligens kommer i Januar? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Sorry, fikk ikke med meg ":-\", la bare merke til "hvorfor" Begynner å bli gammel og grå, synet og potensen forsvinner den veien høna sparker Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Hvorfor :/ Er fordi jeg vil beholde Torres, latterlig å bruke 60mill på en spiller, når vi allerede har en spiller for 50mill. Men, dette er jo bare rykter og ingenting er sikkert.. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Dere kan låne ut Torres til Swansea, 1 million pund også betaler de lønnen hans. Bare husk å gjøre på siste dagen i overgangsvinduet før ny spiss er kommet inn. Og helst etter at dere har solgt Sturridge til oss i Liverpool Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 L`pool skulle ha tenkt på en spiss litt tidligere ja hehe.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Hvorfor :/ Er fordi jeg vil beholde Torres, latterlig å bruke 60mill på en spiller, når vi allerede har en spiller for 50mill. Men, dette er jo bare rykter og ingenting er sikkert.. At utkjøpsklausulen er på 60 millioner betyr ikke at det er den prisen vi har betalt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 De kommentarene dine om at Torres ikke scorer er litt last season, Allfather. Skulle gjerne likt å se Falcao i Chelsea. En spiller jeg har hatt lyst på lenge, men prisen har nok steget litt for mye vil jeg tro. Må få spilt inn de nye guttene skikkelig nå, og få orden på forsvaret, så skal det bli bra. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Ser litt ut som at Meireles har dratt. God spiller, men har sine mangler. Åpner opp for Romeu, og kanskje Oscar. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Ser også ut som at Hulk til Zenit er offisielt. Deilig å få den sagaen ferdig. En god spiller jeg gjerne skulle likt og se i Chelsea, men 40m blir for drøyt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå