Aleks Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Helt fair gruppe. Blir spennende mot Juventus. Tror ikke jeg har sett de spille før, men gikk ubeseiret forrige sesong. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 (endret) Tøff gruppe. Juventus og Shakhtar borte blir grusomt. Men med tre hjemmeseire og litt bank til noen dansker så skal Chelsea gå videre. Endret 30. august 2012 av HeHauken Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 (endret) Fellestur til Danmark, anyone? Tror CSN skal arrangere. Og jeg har jo en del lojalitetspoeng der nå. I tillegg har jeg jo True Blue medlemskap, men det går vel også på CL-kamper? Endret 30. august 2012 av Zeromac Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Endte opp i en tøff gruppe, men dette er lag vi burde klare å slå, og forhåpentligvis vinner vi gruppa. Kampene mot Danmark burde gå greit, Juve er vel den tøffeste motstanderen som spilte hele sesongen uten tap, og Shaktar med offensiv rask fotball. Drogba var med i top 10 beste spiller, kom på 7plass hva syns dere om det? Så de ikke han spille i PL? Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Fellestur til Danmark, anyone? Tror CSN skal arrangere. Og jeg har jo en del lojalitetspoeng der nå. I tillegg har jeg jo True Blue medlemskap, men det går vel også på CL-kamper? Er lett med om det passer. Har ikke vært medlem av CSN på noen år - men True Blue skal nok funke for CL også ja. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Hvorfor er det ikke no rykter om at Malouda er på vei ut? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Det lurer jaggu jeg også på. Og hva skjedde egentlig med Hulk? Trodde han var spikra for lenge siden. Ikke at det nødvendigvis gjør så mye, da. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Hvorfor er det ikke no rykter om at Malouda er på vei ut? Godt spørsmål. Er ikke sikkert han må ut, men jeg hadde i det minste sett for meg noen rykter. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Ble linket til Santos, men de kunne ikke fylle lønnskravene hans. Alternative Football @AltFootball Roman Abramovich just won a £3bn court case. #MessiToChelsea #RonaldoToChelsea #EVERYONETOCHELSEA Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Jeg ser at Liverpool har gitt bud på å ha Sturridge på lån. Jeg ser ikke helt at han får mer spilletid i Liverpool enn på Chelsea med spillerne de har for øyeblikket. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Er jo helt meningsløst å sende han ut på lån da kontrakten hans går ut neste sommer. Må isåfall få et år til på den. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Hvis Sturridge blir lånt ut, da begynner det vel å bli veldig tynt i spissrekka? Så jeg tror han blir. Og ja, jeg var også en av dem som trodde Hulk var bankers, men ser at vi blir linka til Schurrle :/ Kan egentlig ikke skjønne hva vi holder på med, hvis det stemmer. Vi låner ut Lukaku og kjøper inn en spiss/ving Moses. Vi låner ut Sturridge, og kjøper inn en ving-Schurrle? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Vel det gikk jo jævla dårlig. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Elendig kamp idag :/ Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Håper spillerene kjøres rett til HIV testing og deretter til et kvinnemottak fordi en større anal voldtekt har ikke vært på tv i 2012,. Heldige det ikke kom fire baklengs til. Blir spennende i kampene fremover, har troen på Hazard fortsatt ,vi får se hvor mye han kan bære Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Det var jo litt av en av en kamp, de æss-kjørte oss til de grader,. håper dette var en wake up call, med andre ord ikke bli æss-kjørt igjen,. Lenke til kommentar
""" Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Oppsumerer vel kampen ganske greit. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Oppsumerer vel kampen ganske greit. Hahaha LOOL.,bra oppsumert,. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 For å være i det optimistiske hjørnet kan jeg si at det er litt bra. MYE bedre at vi gikk på en smell her enn i en PL-kamp. Hadde vi vunnet denne hadde det vært glemt i løpet av neste uke. Bedre at vi kan finne svakheter og komme tilbake sterkere. Ikke overrasket over Falcao. For en spiller han er. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Pussig at ingen nevner hvor svakt forsvaret var. Definitivt det som er mest å være bekymret for. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå