Aleks Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Ryktes at Shanghai må selge han eller Anelka på grunn av noen uenigheter angående økonomi i ledelsen. Ryktes jo så klart tilbake til Chelsea, men tviler på at det skjer. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Fysikk dreier seg ikke bare om muskler, junior. Ramires er så fysisk som man får dem, hans store (og eneste?) styrke er hans enorme arbeidskapasitet, gjort tilgjengelig av god kondis (også kalt god fysikk). Det skal sies - og nå er jeg ikke helt sikker på hvorfor jeg quotet deg, og ikke HeHauken - at Hazard ikke akkurat er en pyse. Imponerende fysisk. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 (endret) Hazard er ingen pingle nei, men han har allerede fått mye juling så langt og jeg ser for meg at det kommer til det å bli enda tøffere mot røftspillende lag ala Stoke og West Ham. Endret 29. august 2012 av HeHauken Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Hazard fikser det, han bare danser seg gjennom dem, bare håper det ikke blir no skade på gutten. Liker dette Chelsea laget, vi har unge talenter i alle ledd, og erfarne spillere i alle ledd. I år vil vi vinne PL, Fa, CL, og først og fremst Supercupen. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Hazard er ingen pingle nei, men han har allerede fått mye juling så langt og jeg ser for meg at det kommer til det å bli enda tøffere mot røftspillende lag ala Stoke og West Ham. Absolutt. Det er tøft for alle spillere som liker å holde på ball og møte Stoke. De spiller langt over grensen av det som er akseptabelt, Hazard uansett en spiller som er vant til, og må tåle å få en god del juling i hver kamp i likhet med alle slike spillere. Gode spillere blir hakket ned gang på gang. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Hazard fikser alt! Top 10 mål fra fjor..enjooy http://www.youtube.com/watch?v=OTWQ8SfeEQE&feature=related 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Ah. Minner fra CL-finalen. Var så langt nede og trodde finalen var over, så scorer Drogba på den corneren. Jeg gikk helt berserk, klarte å skade armen i feiringen. Fikk en 20-25cm lang flenge på underarmen. Blødde som faen. Herlige greier. 1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 CL trekning idag/kveld.. Hvem håper vi på? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Chelsea PSG Juventus Dortmund Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Det skjer nok ikke fordi både PSG og Juve er 3seedet.. Håper på dette: Chelsea Braga Olympiakos Nordsjælland Dødens gruppe: Barca/Madrid M.City PSG Dortmund Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Åja. Har ikke lest så mye på det. Personlig vil jeg møte noen topplag, kanskje unngå en typisk dødens gruppe som du har et fint eksempel på. Halve moroa med CL er jo å møte topplag og mener vi er bedre rustet til å ta de nå, med en offensiv fotball. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Moro å lese de første sidene i denne tråden. http://i898.photobucket.com/albums/ac185/boddingtonmeister/chelsea-haters-gonna-hate_l_GIFSoupcom.gif Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Åja. Har ikke lest så mye på det. Personlig vil jeg møte noen topplag, kanskje unngå en typisk dødens gruppe som du har et fint eksempel på. Halve moroa med CL er jo å møte topplag og mener vi er bedre rustet til å ta de nå, med en offensiv fotball. Skjønner hva du mener, hadde vært morsomt å møte et topplag spessielt når jeg synes gruppespillene er kjedelige. Men heller la spillerne "hvile" og konse seg om PL og komme seg "lett" gjennom gruppespillet,. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Kan også bli farlig med "lette" lag. Undervurderer dem og ikke spiller med det beste laget. United i fjor for eksempel. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 1 dårlig konkurrent, 1 middels god konkurrent og 1 lag vi kan slite litt mot. Ideelt for min del, da har en god sjanser til å kanskje slå ut en sterk konkurrent fra starten av. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Yossi Benayoun @YossiBenayoun15 Morning,I can confirm that I'm in talks with two premier league clubs about a loan move,hope to sort it by tomorrow evening.. Hva er poenget med å låne han ut? Hvorfor ikke bare selge? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Yossi Benayoun @YossiBenayoun15 Morning,I can confirm that I'm in talks with two premier league clubs about a loan move,hope to sort it by tomorrow evening.. Hva er poenget med å låne han ut? Hvorfor ikke bare selge? Fordi han har skyhøy lønn og ingen vil betale det for en så gammel spiller? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Godt poeng. Samme regla med Malouda. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Vi sliter med det samme når det gjelder Chamakh, Squid, Park Bare at de ikke er gamle, bare dårlige. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Hehe ja. Pressekonferanse med Torres, Mata og RDM. Chelsea FC @chelseafc Torres: Difficult change from Liverpool to Chelsea, but it's part of the past. The present is brilliant & the future better. #CFCMonaco (SL) Chelsea FC @chelseafc Torres: Last season was difficult but end of the season was amazing. We're in a good run now & the new players are settled. #CFCMonaco (SL) Chelsea FC @chelseafc Torres: I'll change nothing that happened last season. It taught me a lot. I know my position here & what I have to do. #CFCMonaco (SL) Chelsea FC @chelseafc Torres: This game couldn't be more special for me. Atletico is the club I support. My commitment is to win. #SuperCup (SL) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå