Aleks Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Med mindre moses kan spille spiss så ser jeg ikke poenget. Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 I år blir det guuuull <3 Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Får da håpe på seier mot Atletico til fredag da! Lenke til kommentar
fox Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Hazard er årets kjøp! Uten tvil! Elsker å se på fyren på banen jeg, herlig fyr. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. august 2012 Del Skrevet 26. august 2012 Deilig at alle topplagene har falt litt av nå. Må ikke bli blind, siden vi har en kamp mer, men er positivt overrasket over at ting klaffer så bra. Fremdeles ganske rustent til tider men. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Digg med seier i helgen og nok engang digg å se Hazard i aksjon, kommer garantert til å bli årets kjøp Og målet til Torres=KLASSE. Men, fortsatt så syns jeg Torres har en dårlig førstetouch, dette må han trene på. Nå er Moses Chelsea spiller, men er han en ving eller spiss? Pr.dags dato har vi jo: Cech-Turnbull-Hilaro Så lenge Cech er frisk er jeg fornøyd. Er glad vi henta inn en høyreback som er rask og kan også utfordre, tilegg kan han slå innlegg.. Så har vi IVAN, Cahill, JT, Luiz Cole, Bertrand og Ferraira. Så forsvarsplassen er topp og bra dekning. Kvitter vi oss med Malouda og Benayoun så er jeg veldig fornøyd.. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Artig at Manchester City kjøper tidligere Chelsea student Scott Sinclair nå.Hva i all verden de skal med han kan jeg ikke forstå. Men de får vel neppe noen raskere ballgutter enn han på treningsfeltet i det minste. Og Scott går vel betraktelig opp i lønn så greit for han og. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Skjønner ikke det sjøl, men kanskje fylle den kvoten med engelske spillere eller egenutviklede spillere? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Jeg skjønner godt hva de skal med han. De måtte selge Adam Johnson, og med det mangler de en ordentlig kantspiller. Silva, Nasri og Milner kan ikke utfordre backen (og bakrommet) på samme måte som Sinclair. Morsomt nok tok han sitt største steg når han endelig ble solgt fra Chelsea, etter å ha vært på utlån til seks forskjellige klubber. Han var strålende for Swansea i Championship, og deres - i mine øyne - klart beste spiller. Han kunne fått bedre uttelling forrige sesong, men var ikke like vass i avslutningsfasen av spillet. Likevel fremstår han som en kantspiller som fort kan score en god del mål i løpet av sesongen. En habil straffeskytter er han også, ikke det at City ser ut til å behøve det, men det kan jo bli nyttig. Jeg tror det fort kan vise seg å bli et meget godt kjøp. Lenke til kommentar
321321321321 Skrevet 27. august 2012 Del Skrevet 27. august 2012 Hva er felles for Citys to nysigneringer? De er unge, engelske og homegrown. Kan regne med at begge har mange, mange gode sesonger igjen, og det er tydelig at City ønsker å bygge en stamme for fremtiden. Fra før har de også unge engelskmenn i Micah Richards og Joe Hart. Ser på begge de nye som gode signeringer, men er litt usikker på hvor mye spilletid Rodwell kan få. Kanskje han hadde hatt godt av et par sesonger med fast spilletid i Everton. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 (endret) Tror Moses er en lur investering jeg. Det kommer til å være tøffe kamper der fysikk er viktig og Moses/Sturridge/Ramires er de eneste offensive spillerne med fysikk nå som uferdige Lukaku er på lån. Torres/Hazard/Mata kan fort få juling mot lag ala Stoke og da kan det være greit å endre kampbildet med spillere som Moses og Sturridge. RDM vet hva han får i Moses som var meget god mot nettopp Chelsea. Endret 28. august 2012 av HeHauken Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 (endret) Er Sturridge og Ramires "fysiske spillere"? Nå skal det jo sies at fyren takler som han skulle vært 2m høy og veid 100kg også da. Endret 28. august 2012 av Zeromac Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 (endret) Ramires ser kanskje ikke slik ut, men han har muskler og er sterk i duellene. Men jeg ser poenget ditt - burde kanskje formulert det annerledes; duellsterke spillere. Endret 28. august 2012 av HeHauken Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Ramires er gullverdt, og hadde vært morsomt å se han prøve seg som HB, men men blir morsomt å se framover hvordan RDM velger å spille og ikke minst hvilke spillere. Mot A.Madrid så tror jeg vi ser det samme. Ivan-Luiz-JT/Cahill-Cole Ramires-Mikel-Lamps Hazard---------Mata ---------Torres Skal Torres spille alle kamper i 90min? Han kommer til å slite seg ut, ikke minst skade seg, på tide å la Sturiddge prøve seg som midtspiss og se hva han kan få til i den rollen, og Moses kan få spille Facup, Carling Cup.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Kanskje vi blir tvunget til å dra opp noen spisser i fra akademiet. Bamford eller Feruz. Sistnevnte er vel kanskje litt i yngste laget uten at jeg husker nøyaktig. Piazon spilte jo litt spiss i pre-season og. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Fysikk dreier seg ikke bare om muskler, junior. Ramires er så fysisk som man får dem, hans store (og eneste?) styrke er hans enorme arbeidskapasitet, gjort tilgjengelig av god kondis (også kalt god fysikk). Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Skjer med at Falcao to Chelsea trender på Twitter? Kommer jo til å koste 40m. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Skjer med at Falcao to Chelsea trender på Twitter? Kommer jo til å koste 40m. AM sa nei til 60m fra Anzhi Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 Ser at flesteparten som skriver om overgangen sier at det er bullshit nå og så. Skulle heller ønske vi snappet han opp når han var i Porto. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. august 2012 Del Skrevet 28. august 2012 King Diddy tilbake på Cobham i dag. Han fikk også lov til å peke på en drakt, det synes jeg var hyggelig gjort av de. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå