Heatsink Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Hulk? Herregud vi har da allerede brukt mer penger enn statbudsjettet til Brunei denne sesongen. Og låne ut Lukaku og kjøpe Moses virker som en unødvendig transaksjon, men nå virket det som om Lukaku virkelig ville blitt lånt ut. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Hulk? Herregud vi har da allerede brukt mer penger enn statbudsjettet til Brunei denne sesongen. Og låne ut Lukaku og kjøpe Moses virker som en unødvendig transaksjon, men nå virket det som om Lukaku virkelig ville blitt lånt ut. Nå som vi har kjøpt inn HAZARD så trenger vi ikke Hulk har jo Sturridge Ramires og Bertrand tom som kan spille høyreving. Nå virker det som om Moses er på vei inn: http://www.siste.no/fotball/article6203317.ece Skjønner ikke det helt, låne ut Lukaku og kjøpe inn Moses? Men jeg har ikke sett han så spille så mye? Noen som kan fortelle oss om spillestilen til Moses, hans kvaliteter? Off topic: Noen som har tv2sumo her? vurderer å skaffe meg den, krig om tv`en hjemme hver gang jeg har lyst til å se på fotball, da kan jeg se dt på pc`èn istedet. Hvor mye i mnd? bra kvalitet? Er det mulig å kun bestille PL kanalen, eller får jeg meg med alle de andre greiene å? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Cesar er offisielt Chelsea spiller. Kilde Chelseafc.com 1 Lenke til kommentar
cFc Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Å bruke Lukaku på høyrekant er da heller ingen løsning, da er det bedre å gi han spilletid som spiss i annen klubb mens vi skaffer en kantspiller. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Er positiv til Azpilicueta. Men som eg har nevnt fleire ganger tidligere så liker eg ikkje ryktene om Moses. Det blir kun stallfyll... Stiller meg også negativ til den voldsomme pengebruken denne sommeren. I fjor sommer hadde eg håpet at Abramotivsj hadde tatt til fornuft og strammet inn lommeboken, men det viser seg å være skrekkelig feil. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Det var vel avb som sa at han ikke ville bruke så mye penger, og at det var lett og overbetale. Pluss i boka i fra meg. Lenke til kommentar
321321321321 Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Brukte vel omtrent like mye penger ifjor sommer? I tillegg har dere jo pengene fra CL i år. Forresten så er Hazard fantastisk å se i aksjon. Håper ikke de andre nysigneringende deres lykkes i samme grad, da blir Chelsea en ekstremt tøff motstander i år. Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 og der var Moses klar... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Lett å glemme de CL pengene. Når vi først bruker penger vi faktisk har tjent selv så er det feil og. Itillegg, de kjøpene vi har gjort til nå er gode kjøp. Skal man klage på de kjøpene kan man like så godt se på noe annet. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Da er Hazzard vært på 6 av 7 mål da. 1 Mål 3 Assist 2 Straffer Stor fornøyd Lenke til kommentar
kloffsk Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Haha. Så sykt stygg Torres er. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 (endret) Ser han faller litt billig, men det er faktisk kontakt mellom venstrebenet til Torres og Coloccini. Elendig av dommer å dømme corner, det er jo et klart frispark fra 16,5m Endret 25. august 2012 av Fillofanten Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Å fyyy faen Torres! Lenke til kommentar
colert Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 (endret) Hærlig mål og nok en assist til Hazard! Endret 25. august 2012 av colert Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Herregud for en kamp. Hazard og Torres. Digger det! Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Hazard ser ut til å bli en grei signering. Tror Moses kommer til å bli ganske overflødig så lenge dere ikke rammes veldig hardt av skader fremover. Merkelig signering. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Håper dette fortsetter. Fantastisk å se Hazard/Torres i denne kampen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 25. august 2012 Del Skrevet 25. august 2012 Hazard ser ut til å bli en grei signering. Tror Moses kommer til å bli ganske overflødig så lenge dere ikke rammes veldig hardt av skader fremover. Merkelig signering. Enig i det du skriver ang Moses. Ser ikke behovet annet enn som squad spiller! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå