Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hulk? Herregud vi har da allerede brukt mer penger enn statbudsjettet til Brunei denne sesongen.

Og låne ut Lukaku og kjøpe Moses virker som en unødvendig transaksjon, men nå virket det som om Lukaku virkelig ville blitt lånt ut.

Nå som vi har kjøpt inn HAZARD :) så trenger vi ikke Hulk har jo Sturridge Ramires og Bertrand tom som kan spille høyreving.

Nå virker det som om Moses er på vei inn:

http://www.siste.no/fotball/article6203317.ece

Skjønner ikke det helt, låne ut Lukaku og kjøpe inn Moses?

Men jeg har ikke sett han så spille så mye? Noen som kan fortelle oss om spillestilen til Moses, hans kvaliteter?

Off topic: Noen som har tv2sumo her? vurderer å skaffe meg den, krig om tv`en hjemme hver gang jeg har lyst til å se på fotball, da kan jeg se dt på pc`èn istedet. Hvor mye i mnd? bra kvalitet? Er det mulig å kun bestille PL kanalen, eller får jeg meg med alle de andre greiene å?

Lenke til kommentar

Er positiv til Azpilicueta. Men som eg har nevnt fleire ganger tidligere så liker eg ikkje ryktene om Moses. Det blir kun stallfyll...

Stiller meg også negativ til den voldsomme pengebruken denne sommeren. I fjor sommer hadde eg håpet at Abramotivsj hadde tatt til fornuft og strammet inn lommeboken, men det viser seg å være skrekkelig feil.

Lenke til kommentar

Hazard ser ut til å bli en grei signering. Tror Moses kommer til å bli ganske overflødig så lenge dere ikke rammes veldig hardt av skader fremover. Merkelig signering.

Enig i det du skriver ang Moses. Ser ikke behovet annet enn som squad spiller!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...