Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Synes ikke Mourinho har gjort så alt for god jobb jeg. Han har disponert den største pengesekken og den beste spillerstallen, på papiret, i verden, men allikevel har Chelsea fremstått som et usannsynlig kjedelig og lite sexy lag.

9537125[/snapback]

Vel. Nå har han ikke fått lov til å kjøpe de spillerne han faktisk ville ha heller. I fjor vår ville han vel ha inn to nye backer, men ble stoppa av Mr. Roman Abacadabrovitsj. Istedet har bla. Shevchenko blitt hentet på Romanovich's ordre, dog ikke akkurat med Mourinho's velsignelse.

Dette har skjedd flere ganger, og selv om det er mange store navn i Chelsea-stallen nå begynner laget som helhet nesten å bli litt platt.

I tillegg har jo Mourinho svært tette forhold til et par av de virkelige kjernespillerne, så som Terry og Lampard. Begge to avventet faktisk ny kontraktsignering for å forvisse seg om at Mourinho også fortsatte i jobben. De må jo føle seg kraftig snurt nå, så kanskje vi får se flere store navn forlate Stamford Bridge fremover ...

Endret av stonebro
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis spillere som Lampard, Terry, Drogba etc. forsvinner så kommer Chelsea til å slite sterkt.

9542789[/snapback]

Bytt ut Terry med Carvalho og vi har situasjonen foran dagens oppgjør på Old Trafford. Jeg frykter at det kan bli katastrofalt. Managerbyttet er ikke det verste, tror jeg - kanskje over tid, men ikke i denne kampen: Jeg er mer bekymret over vår offensive styrke. Vi scorer sjeldent mål uten Lampard og Drogba. Kampen mot Rosenborg er et godt eksempel. Når Uniteds forsvar i tillegg er svært gjerrige på baklengsmål, er det stor sjanse for å måtta dra målløse tilbake til London.

En annen ting er Alexs rolle i vårt eget midtforsvar. Han er utvilsomt god, spesielt i hodedueller, men han er likevel ikke på Carvalho-nivå. Samarbeidet mellom Terry og sistnevnte er dessuten i en klasse for seg selv. Ronaldo og Rooney i form - eller Saha, for den saks skyld - kan fort bli kritisk.

Et tap er forventet. Uavgjort er det all grunn til å være fornøyd med. Og tre poeng på Old Trafford i dag - ukens strabaser tatt i betraktning - er rett og slett for urealistisk å håpe på.

Lenke til kommentar

kommer vi unna idag med mindre enn 2 mål imot oss er jeg fornøyd, er redd for at dette kan bli ydmykende. Men håper på et godt uavgjort resultat. Kanskje vi idag får se sheva på sitt gamle gode? I så fall er jo sjansene til seier der, men neimen om jeg trur det blir mange mål idag.

Lenke til kommentar

http://www.chelseafc.com/xxchelsea180706/i.../list_2209129_0

Godt å ha Drogba tilbake i dag, blir nok litt av et nabo-oppgjør. Men er vel ikke akkurat no bombe at vi stiller som favoritter idag og, selv med litt dårlige resultater i ryggen. Fint med fri idag, håper denne kampen går på en eller annen kanal, begynner å bli litt siden jeg fikk med meg Chelsea vinne en kamp med god margin nå. *Krysser fingra* for at det blir idag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...