The Hoff Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Håkei, håååkei, Hazard kommer til å bli så latterlig god han. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Gjør underverker for mitt Fantasy-team. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 (endret) Ah, fikk ikke sett første omgang jeg. Eller, har sett fra 38 min. JADAA! Endret 22. august 2012 av Bibow Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Hohohohoho, kjempeoffside Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Fy faen, Hazard. Jeg mangler ord. Fantastisk siste angrep Lenke til kommentar
greenman Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Nå gjelder det bare å holde førsteplassen da ^^ Lenke til kommentar
magb Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Ganske sikker på at Hazard er årets signering hvertfall! Selv får jeg kose meg med Allen, Assaidi??, Borini og ??? Lenke til kommentar
Urmaker Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Årets største signering, trolig. Men årets beste signering? Tja, for over 30 mill, så forventer jeg 20 assists og 10-15 mål før jeg snakker om at det er årets beste signering. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Enda en midtbanespiller? Heller en spiss, sier nå jeg. Scratch that, vi har jo Ivanovic. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Årets største signering, trolig. Men årets beste signering? Tja, for over 30 mill, så forventer jeg 20 assists og 10-15 mål før jeg snakker om at det er årets beste signering. Han er på god vei til å skaffe Chelsea over 50 straffer og Frank Lampard toppskårertittelen. 1 Lenke til kommentar
Everket Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Og han er ung. For en spiller chelsea har fått, blir skikkelig moro å følge han i årene fremover. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Deilig å se Hazard i Chelsea drakten, må innrømme at jeg var skeptisk til Hazard, men det er på vei til å snu seg veldig fort. Oscar har bra pasningsfot, men gutten må begynne å løfte litt vekter, Godt å se at RDM tør å satse framover når vi må, på banen hadde vi jo Mata, Hazard, Oscar, Sturridge og Torres på banen samtidig. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Begynner å ligne noe dette her. Bra kamp i går. Vi styrer kampen, men slipper inn to dritt mål. Det første målet skapes av at ingen presser eller noe. Andre målet vet alle hva er. Torres er i offside, men vi vinner og det som betyr noe. Han virker iallefall pigg og klar til å fortsette og vokse i Chelsea. Tror han vil få en fin sesong. Nå som vi har Hazard og snart Oscar bak ham. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Yep, Torres virka fresh, men av og til så har han en dårlig første touch og noen ganger så virker det som om han gjør det litt vanskelig for seg, evt drible, slå ballen for langt fram. Regner med at Cesar Azp er snart klar for Chelsea, da kan jo han og Ivan rotere og Ivan kan jo også brukes som midtstopper, noe som gir bredde i forsvaret vårt. Det liker vi Jeg er GLAD PL har starta igjen Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Seier er seier, hvem bryr seg om offside vel? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Jeg bryr meg. Dreper mye av gleden da det målet ikke skulle vært. Er allikevel glad for at vi fikk 3 poeng. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 http://www.wiganlatics.co.uk/news/article/12-08-23-club-statement-victor-moses-331637.aspx Statement ang at Wigan har akseptert bud på Moses. Hva tror folk? Stemmer det at vi får Hulk ser jeg ikke behovet med Moses. Eneste jeg kan skjønne da er at Sturridge er på vei ut. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Håper Sturridge forsvinner egentlig, men hva skal vi med Moses? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 24. august 2012 Del Skrevet 24. august 2012 Håper Sturridge forsvinner egentlig, men hva skal vi med Moses? Sturridge kan bli, backup på vingene og spissplassen..han er jo egenutvikled og engelsk, de som kan dra er Malouda og Benayoun., Men låne ut Lukaku og hente inn Moses make no sense..Da kunne vi like gjerne ha beholdt Lukaku i troppen. Henter vi inn Hulk så lurer jeg på hvor vi skal gjøre av Ramires? Mener fortsatt at vi skulle ha prøvd han som HB, tror han hadde passet bra i den rollen, bare få han til å trene på å legge inn først.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå