Herr Brun Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Ser det går litt rykter om at Moses er "Chelsea-aktuell", noen som har hørt noe der? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Chelsea har visstnok slengt inn et par bud i størrelsesordenen 6 millioner pund. Wigan krever 10. Bra resultat, middelmådig spill er min konklusjon etter dagens kamp. Men, jeg klager aldri etter 3 poeng på bortebane. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Kan hende det drøyer pga Hulk også? Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Og Modricsagaen er på ny en realitet. Så Chelsea avventer nok litt i forhold til andre spillere ja. Ellers er jeg enig med Lars - Grei seier etter middelmådig spill. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Å hente Moses nå gir null meining. Ser ingen plass for han i troppen, og synes personlig han ikkje er god nok til å spele for oss. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Enig der. Vi kunne trengt en ny spiss, men det er strengt tatt ikke nødvendig - og ellers er det bakover vi evt. kunne trengt forsterkning. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Moses er en grei rulleringsspiller og vi har mange kamper i år. Men vi bør absolutt ha en forsterkning bakover på banen. Ellers har det jo vært mye snakk om Hulk/Cavani også - så vi får se Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 19. august 2012 Del Skrevet 19. august 2012 Kan hende det drøyer pga Hulk også? Kan virke som det er grunnen. Forhandler visstnok om overgangssummen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Hvilken runde spiller chelsea på kommende onsdag(vs Reading)? Runde 2 spiller de jo (igjen) på lørdag(vs newcastle). Og hvorfor onsdagkamp? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Runde 3 grunnet møte med Atletico i supercupen som skal spilles den helgen. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Da burde det være mulig for Chelsea å innta førsteplassen i PL og hold på den en stund. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Håper virkelig ikke Chelsea kjøper Cavani, kunne virkelig sett for meg Hulk isteden. Syntes ikke Cavani er en 39m £ spiller. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Blir overrasket om Chelsea betaler 39 mill for Cavani (med mindre Meireles går i retur). Vil ha Hulk jeg også, men Porto krever jaggu sitt (for mye) de også. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. august 2012 Del Skrevet 21. august 2012 Enda en midtbanespiller? Heller en spiss, sier nå jeg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Enda en midtbanespiller? Heller en spiss, sier nå jeg. Kjenner til følelsen. Dog, motsatt vei Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Hernandez som i Chicarito??? Hehe ja? Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Hva er det som skjer? Noen som ser kampen? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Ser på kampen, Chelsea styrer kampen, men kommer ikke helt til den store sjansen.. Ramires hadde en stor sjanse faktisk, kunne ha sentra til Torres som stod alene foran mål, men prøvde å avslutte selv med venstrefoten..GIKK DÅRLIG!! Eller syns jeg Mata og Hazard sammen er gode..Blir spennende å se dem bli bedre og bedre kjent med hverandre.. 2-1 til reading !"#!"#¤ Men Chelsea skal nok klare å snu kampen.. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Snur det nå. Ganske stygg keepertappe, men vi tar det vi får Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 22. august 2012 Del Skrevet 22. august 2012 Vi hadde keepertabbe vi også, da... Godt det utlignet seg. Sturridge er så LATTERLIG rask! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå