Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Transfer Market Feed ‏@Signings_TDD

Lukaku's Agent: "I can assure you that Lukaku is not going to Fulham on loan. I'm currently finalising a deal with another EPL club #cfc

Fullham virket egentlig bra ut for min del. Lurer på hvilken de holder på med.

Lenke til kommentar

Støtter flertallet angående nr. 11. Har hatt store håp i forhold til en signering av Cavani eller en annen spiss (for det er slik jeg ser det vårt største problem ved siden av en backup for Ivan). Hulksagaen er jo som vanlig i nyhetene - og hadde ikke takket nei til han om han kommer til riktig pris, men personlig ville jeg heller sett en spiss og høyreback. Cavani og Azpilicueta anyone?

Lenke til kommentar

Hvordan føler folk om den kommende sesongen? Jeg føler mange har alt for høye forventninger. Blir veldig mye nytt offensivt, som skal samkjøres med spillere som kanskje mangler endel erfaring. Ser for meg opptøyer og overskrifter om feks Hazard ikke scorer eller spiller som Messi i løpet av de 5-10 første kampene sine. Selv blir jeg ikke overrasket om dette blir en trofeløs sesong, men på lang sikt ligger vi veldig godt an nå.

Lenke til kommentar

Står på mitt jeg, topp 4 er målet. Synes vi skal bruke en sesong på å få igang Hazard, Oscar, Marin og Torres. Mulig flere om det kommer også. Ting tar tid. Dog så er de spillerne vi har hentet av god klasse så om de slår til fra dag 1 så kan ting bli helt annerledes. Men nei, jeg forventer ikke at våre nye skal være helt der oppe i år. Jeg forventer dog at Torres begynner å finne tilbake formen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...