Aleks Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 I følge Sky Italia så har vi signert en 18 år gammel høyreback som heter Wallace Dos Santos. Vi eide visst 40% av han allerede, noe vi ordnet under Deco-avtalen om jeg har forstått det riktig. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Si meg, er ikke Oscar midtbanemann? 11 er jo spissnummer! Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 men så har vel både 7 og 9 blitt brukt på forsvarsspillere, så tror ikke Chelsea er så nøye på akkurat det Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Telegraph mener at vi kommer til å kjøpe hulk, schurrle og moses før city-kampen. Noen journalister som kjeder seg på jobb. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 Deilig å se Oscar spille. Han har dratt opp forventningene mine nå. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. august 2012 Del Skrevet 7. august 2012 (endret) Synes fortsatt ikke det er greit at Oscar får nr. 11. Egentlig er det ikke noe big deal, men liker det bare ikke... Chelseas nummer 11 kommer alltid til å være King Diddy for meg. Endret 7. august 2012 av Zeromac Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 http://www.youtube.com/watch?v=oBMzBEpC_A4 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Transfer Market Feed @Signings_TDD Lukaku's Agent: "I can assure you that Lukaku is not going to Fulham on loan. I'm currently finalising a deal with another EPL club #cfc Fullham virket egentlig bra ut for min del. Lurer på hvilken de holder på med. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Tror han hadde fått spille i Fulham også. Håper han finner en klubb hvor spilletid prioriteres. Om han blir sittende på benken kunne han likeså godt blitt i Chelsea. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Støtter flertallet angående nr. 11. Har hatt store håp i forhold til en signering av Cavani eller en annen spiss (for det er slik jeg ser det vårt største problem ved siden av en backup for Ivan). Hulksagaen er jo som vanlig i nyhetene - og hadde ikke takket nei til han om han kommer til riktig pris, men personlig ville jeg heller sett en spiss og høyreback. Cavani og Azpilicueta anyone? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Sies at Porto også ber om £60 mill for Hulk. Latterlige pris ihvertfall. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Woah. Syk pris. Hva var det Mata gikk for? 30? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. august 2012 Del Skrevet 8. august 2012 Sies også at Anzi har bydd 40 for han. Kommer nok ikke til å skje. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Hvordan føler folk om den kommende sesongen? Jeg føler mange har alt for høye forventninger. Blir veldig mye nytt offensivt, som skal samkjøres med spillere som kanskje mangler endel erfaring. Ser for meg opptøyer og overskrifter om feks Hazard ikke scorer eller spiller som Messi i løpet av de 5-10 første kampene sine. Selv blir jeg ikke overrasket om dette blir en trofeløs sesong, men på lang sikt ligger vi veldig godt an nå. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. august 2012 Del Skrevet 9. august 2012 Står på mitt jeg, topp 4 er målet. Synes vi skal bruke en sesong på å få igang Hazard, Oscar, Marin og Torres. Mulig flere om det kommer også. Ting tar tid. Dog så er de spillerne vi har hentet av god klasse så om de slår til fra dag 1 så kan ting bli helt annerledes. Men nei, jeg forventer ikke at våre nye skal være helt der oppe i år. Jeg forventer dog at Torres begynner å finne tilbake formen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Tragisk at CC ikke blir vist på norsk TV. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Marin er skadet. Så han stiller ikke på Søndag. Er forresten pre match nå med RdM http://www.chelseafc.com/page/LivePressConferences/0,,10268,00.html Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Lukaku på lån til West Brom! Lenke til kommentar
Lemongrass Skrevet 10. august 2012 Del Skrevet 10. august 2012 Lukaku på lån til West Brom! Helt greit det, vi må satse på Torres og Sturridge på spissplassen i år. Noen som vet hvordan spissituasjonen er i WBA? Har han gode muligheter til å få spille mye? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå