Algron Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Manager Mourinho leaves Chelsea Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Trist - han er en fantastisk trener! Jeg tror ikke det var så mye han kunne gjøre i RBK-kampen. Får håpe han drar til en bedre klubb - uten mr. stor lommebok. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Som United fan ser jeg på dette som en gladnyhet. Mourinho er en fantastisk trener, ikke mange andre trenere i verden som kunne klart å vinne CL med Porto f.eks. Han blir nok ikke arbeidsledig så veldig lenge. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Vil si dette er en god nyhet for både Liverpool, Arsenal og United. Tror Chelsea vil bli svekket av dette, til tross for stjernestallen sin. Spørs jo litt hvilken ny trener de får inn så klart også. Jeg har ikke noe mot at han drar, må gjerne finne seg en ny klubb utenfor balløya også, begynner og bli litt lei alle de idiotiske uttalelsene hans, selv om det gjør han til en fargeklatt i PL. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Og der ble vi kvitt den plagen, og den nye manageren er *trommevirvel* Avram Grant... Jaja, vil savne mannens sans for pressekonferanser... Dette er bra for de topp 4 i PL... Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Trist at Jose forsvinner. Jeg som Chelsea-fan begynner å bli lei Abracadabra. Fyren har ikke peil på fotball, og styrer litt veldig mye nå synes jeg. Greit at det var et meget svakt resultat mot rbk, men det er CL, de små kan overraske de store - slik er fotball. Det er fremdeles 5 kamper igjen, og alt kan enda skje. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) Som united supporter er jeg litt glad og litt trist. Det er helt klart en fordel for oss at han ikke er manager i chealse lengre, men samtidig syntes jeg det er synn fordi jeg er redd for at chealse kommer til å spille dårigre på grunn av det. Ønsker en fight i toppen av tabellen mellom flere lag, og det er synn å se et topp lag, som chealse har vært de siste åra, miste en så god manager. Håper han får seg en jobb i en klubb som tar bedre vare på han. Skjønner ikke hva Abramovich tenker med hvis det var han som sparket han. Endret 20. september 2007 av Hody Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Hyggelig at Roman ansetter kompisene sine. Chelsea fremstår mer og mer som en tegneserieklubb. Frykter dessverre at denne Grant er høyst midlertidig, og at Chelsea snart får inn en trener av internasjonalt format, og da blir de skumle. Noen som vet noe om Grant, forresten? Bortsett fra at han har trent Israel og en haug med klubber i hjemlandet? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/Avram_Grant Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Bra Chelsea, sparke en av verdens beste managere, som har tatt 2 PL-gull (MYE viktigere enn CL) på tre år. Tegneserieklubb. Håper Jose tar over en ny klubb, PL trenger han. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Tviler egentlig at han tar seg jobb i en annen PL klubb, og synn er det. Han får nok mange tilbud etterhvert, tror han kommer til å gå til en storklubb. Det er vel ikke ledig stilling i noen storklubb i PL? Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Bra Chelsea, sparke en av verdens beste managere, som har tatt 2 PL-gull (MYE viktigere enn CL) på tre år. Tegneserieklubb. Håper Jose tar over en ny klubb, PL trenger han. 9534509[/snapback] Hvem skulle det vært? Tviler på at han er interessert i å trene noen andre enn en av de fire store klubbene, men ingen av de er nok interessert i han. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Bra Chelsea, sparke en av verdens beste managere, som har tatt 2 PL-gull (MYE viktigere enn CL) på tre år. Tegneserieklubb. Håper Jose tar over en ny klubb, PL trenger han. 9534509[/snapback] Hvem skulle det vært? Tviler på at han er interessert i å trene noen andre enn en av de fire store klubbene, men ingen av de er nok interessert i han. 9534559[/snapback] Jeg er klar over at det er urealistisk, men det hadde vært morro. Spurs f.eks. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Som united supporter er jeg litt glad og litt trist. Det er helt klart en fordel for oss at han ikke er manager i chealse lengre, men samtidig syntes jeg det er synn fordi jeg er redd for at chealse kommer til å spille dårigre på grunn av det. Ønsker en fight i toppen av tabellen mellom flere lag, og det er synn å se et topp lag, som chealse har vært de siste åra, miste en så god manager. 9534017[/snapback] Hehe .. er det underbevisstheten som slår til, og får deg som united supporter, til å stave chelsea feil - ikke bare en gang, ikke to ganger, men tre ganger ? :!: PL og Chelsea har utvilsomt mistet en stor profil Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Som united supporter er jeg litt glad og litt trist. Det er helt klart en fordel for oss at han ikke er manager i chealse lengre, men samtidig syntes jeg det er synn fordi jeg er redd for at chealse kommer til å spille dårigre på grunn av det. Ønsker en fight i toppen av tabellen mellom flere lag, og det er synn å se et topp lag, som chealse har vært de siste åra, miste en så god manager. 9534017[/snapback] Hehe .. er det underbevisstheten som slår til, og får deg som united supporter, til å stave chelsea feil - ikke bare en gang, ikke to ganger, men tre ganger ? :!: PL og Chelsea har utvilsomt mistet en stor profil 9534627[/snapback] Var nok litt trøtt i morgentimene skal skrive det riktig nå. Cheals...ops jeg mener Chelsea Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Latterlig av Chelsea å sparke Mourinho, han har ledet Chelsea til PL gull 2 ganger noe dem ikke hadde gjort på mange år før Mourinho overtok. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Latterlig av Chelsea å sparke Mourinho, han har ledet Chelsea til PL gull 2 ganger noe dem ikke hadde gjort på mange år før Mourinho overtok. 9536334[/snapback] Ikke minst har han nesten aldri tapt en hjemmekamp med laget, det er jo viktig som alt i hvertfall for lokale supportere. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 At Mourinho ikke trener Chelsea lenger spiller neppe noen stor rolle for Chelsea som lag. De er fortsatt et sterkt lag og vil garantert være med å kjempe om tittelen helt til slutt. Dessuten med en sånn rik onkel i bakhånd, tar det vel ikke så lang tid før en ny stjernetrener med meritter sitter i managerstolen - hvis ikke Grant gjør det umiddelbart bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 At Mourinho ikke trener Chelsea lenger spiller neppe noen stor rolle for Chelsea som lag. De er fortsatt et sterkt lag og vil garantert være med å kjempe om tittelen helt til slutt. Dessuten med en sånn rik onkel i bakhånd, tar det vel ikke så lang tid før en ny stjernetrener med meritter sitter i managerstolen - hvis ikke Grant gjør det umiddelbart bra. 9536455[/snapback] Nytter ikke å ha et sterkt lag uten å ha en god trener. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Synes ikke Mourinho har gjort så alt for god jobb jeg. Han har disponert den største pengesekken og den beste spillerstallen, på papiret, i verden, men allikevel har Chelsea fremstått som et usannsynlig kjedelig og lite sexy lag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå