Heatsink Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Ser veldig ut som om Lakaku blir lånt ut til Fullham neste sesong. Skuffende at vi ikke er tøffere. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Ser veldig ut som om Lakaku blir lånt ut til Fullham neste sesong. Skuffende at vi ikke er tøffere. Ja, leste dette jeg også, hvis Lukaku blir lånt ut, så er har vi kun Torres og Sturridge som kan spille spiss. Snakk om at vi skal hente inn Cavani, trodde vi skulle satse på Torres? La Torres få den selvtilliten, hvis Torres failer. Cavani i Januar?Napoli kom jo på 5 plass, gjorde de ikke? Da får han spilt CL også, hvis vi sku hente han inn i januarvinduet. Skulle ønske vi droppa Cavani, beholdt Lukaku og rotert med de 3 spissene vi har, la Sturridge få prøve seg som spiss., balla der har jo mast om det, la oss hva han kan gjøre i den rollen. Som en annen sa her, med Oscar inn i Chelsea troppen, så ble OL litt mer spennende. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Flere her som tenker å se kampen i natt? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Skal nok det tenker jeg. Får se hvor trøtt jeg er når de sparker i gang! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Den begynner halv 4 gjør den ikke? Tror jeg legger meg, og heller står opp når den begynner. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Stemmer der. Blir nok evt. at jeg gjør det samme da. Trodde den begynte kl 1. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Tror jeg hopper over denne, de tre andre går på litt bedre tidspunkter. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Tror nesten jeg må ha meg den nye drakten. Men vet ikke helt hvem jeg skal ta bakpå. Har allerede Lamps, JT, J.Cole, Zola, Roben og Drogba. Har litt lyst på enten Mata eller Hazard. Hva synes dere? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Chelsea skal visstnok ha sikret seg Cesar Azpilicueta for 7 millioner pund melder Daily Star. Overgangen blir offentliggjort innen 48t. #CSN Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Tror nesten jeg må ha meg den nye drakten. Men vet ikke helt hvem jeg skal ta bakpå. Har allerede Lamps, JT, J.Cole, Zola, Roben og Drogba. Har litt lyst på enten Mata eller Hazard. Hva synes dere? Hvor kjøper du trøya di egentlig? Ville heller hatt Mata enn Hazard. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Har Mata selv og er fornøyd med den. Usikker på hvem som blir den neste. Torres eller noen som har vært i klubben lenge. Skulle nesten tatt Di Matteo. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Da må man kjøpe hjelm også! Lenke til kommentar
greenman Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Tror nesten jeg må ha meg den nye drakten. Men vet ikke helt hvem jeg skal ta bakpå. Har allerede Lamps, JT, J.Cole, Zola, Roben og Drogba. Har litt lyst på enten Mata eller Hazard. Hva synes dere? Hvor kjøper du trøya di egentlig? Ville heller hatt Mata enn Hazard. Ja, heller mest mot Mata selv. Hvis jeg ikke kjøper på nettet kjøper jeg på Steve Perryman Sport i Bergen Bor 3 min unna, så er kanskje like greit å ta det der. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Ryktes at vi vil gi Walcott 100k i uka. Jeg bare håper det er planta. Har så lite brukt for han. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Synes også 25 millioner pund er i drøyeste laget. Tror det ikke før jeg for se det. Mye potensiale i gutten da. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Bra at Hazard blir satt litt på plass av Luiz. Rundt 30 sekunder ca. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Synes også 25 millioner pund er i drøyeste laget. Tror det ikke før jeg for se det. Mye potensiale i gutten da. Jo, det kan være det ettersom vi ikke vet hva han kan. Men gutten er tydeligvis et stort talent og kan bli sommerens signering i følge noen. Så om prisen er for drøy eller ikke må vi nesten vente med å se. Det var folk som synes vi betalte for mye for Didier Drogba når JM signerte han også, husk det. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Prater du om Walcott eller Oscar? Jeg pratet om Walcott. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 18. juli 2012 Del Skrevet 18. juli 2012 Jeg pratet om Oscar. Haha, ble litt annerledes da ja. 25 mill for Walcott er altfor mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå