DonLars Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Får ikke plass til alle stjernene vettu;).. Det er ett av problemene til Chelsea.. Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Får ikke plass til alle stjernene vettu;).. Det er ett av problemene til Chelsea.. 9474354[/snapback] Og derfor dropper du Chelseas beste spiller så langt i sesongen..har du i det hele tatt fulgt med? Lenke til kommentar
DonLars Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Er vel viktig med litt variasjon vel?..Nå tapte vi forige kamp mot Villa og derfor kan vi vel kansje prøve noe nytt? Må innrøme at det er en kamp jeg ikke har fått med meg og det var mot Birmingham i åpningskampen, så fulgt med har jeg;) Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Enig i den Carefree92 Nå syns jeg heller ikke at Malouda har vært så sinnsykt god som MyoK skal ha det til, jeg syns SWP har vært minst like positiv Hvertfall de første kampene.. Endret 11. september 2007 av TerjeRaymond Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Malouda har ikke vært Chelseas beste spiller så langt i sesongen. Langt ifra! Han var god og frisk under pre-season-kampene - og ikke minst mot Birmingham - men ellers han vært temmelig anonym. SWP har til sammenligning vært svært mye bedre. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Godt å vite at Chelsea kommer til Bergen for å bli tisset på. Gleder meg! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Godt å vite at Chelsea kommer til Bergen for å bli tisset på. Gleder meg! 9476340[/snapback] That`s just discusting Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Tester stemningen her,,, Hvor lenge varer 0-1 mot rosenborg? Ikke særlig mye liv her. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Hahaha. Knallbra av RBK. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Tester stemningen her,,, Hvor lenge varer 0-1 mot rosenborg? Ikke særlig mye liv her. 9523168[/snapback] Går nok mindre enn 15 minutter av andre omgang. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Så, hvem holder LarsP med ikveld? Fantastisk morro om RBK klarer å bryte rekken uten tap for Chelsea på Brua. Da skal jeg le, jeg skal le litt til, jeg skal fortsette å le utover natten, jeg skal le i morgen tidlig, jeg skal le ut hele skoledagen også skal jeg le enda mer. Jeg håper på noen fine timer. Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 (endret) Du kan jo i bunn og grunn le for at de ikke klarer å slå et helt middelmådig tippeligalag.. Også på sin egen hjemmebane i tillegg!! Endret 18. september 2007 av TerjeRaymond Lenke til kommentar
Jens viking Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Diss diss diss diss diss !! 1-1 hjemme mot rosenborg.. SKAM for chelsea! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Det jeg ler mest av er at det er RBK-supporterne vi hører best på Brua, i tillegg til at Chelsea-"supporterne" buer ut sitt eget lag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 det ble ikke 4-2 denne gangen da (chelsea tapte mot viking i 2001) men guuuud hvor godt det er å være trønder akkurat nå 1-1 Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Det jeg ler mest av er at det er RBK-supporterne vi hører best på Brua, i tillegg til at Chelsea-"supporterne" buer ut sitt eget lag. 9523967[/snapback] Hvordan vet du slike ting? Det får ikke jeg med meg... La heller ikke merke til at Chelsea-supporterene buet ut sitt eget lag jeg men... Lenke til kommentar
fakey Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Det jeg ler mest av er at det er RBK-supporterne vi hører best på Brua, i tillegg til at Chelsea-"supporterne" buer ut sitt eget lag. 9523967[/snapback] Hvordan vet du slike ting? Det får ikke jeg med meg... La heller ikke merke til at Chelsea-supporterene buet ut sitt eget lag jeg men... 9524103[/snapback] Man hørte jo kun RBK-supporterne synge, og til pause ble Chelsea buet inn i garderoben. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Er ikke ofte jeg kan skrive i denne tråden og disse Chelsea, men det blir med denne ene gangen. Spillet til Chelsea var bra men spillerne skalv i bena foran mål, så det ble uavgjort denne gangen. Men de som fortjener mest kritikk er hjemmepublikummet. Det eneste de kan er å plystre. Nestem litt trist at verdens beste lag ikke har supportere som stiller opp. Tror faktisk Chelsea hadde vunnet om de hadde fått den støtten de trengte ifra tribunen. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Syntes produseren brukte vel mye tid på gliset til Roman, men så jo klart at han absolutt ikke var fornøyd med hva som skjedde på banen. Det var det flere av oss som ikke var gitt, men godt jobba av Rosenborg, skal juble om det er Chelsea OG Rosenborg som går videre ut av gruppespillet. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 25.000 på Brua, så jævlig flaut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå