Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så, hvem holder LarsP med ikveld?

Fantastisk morro om RBK klarer å bryte rekken uten tap for Chelsea på Brua. Da skal jeg le, jeg skal le litt til, jeg skal fortsette å le utover natten, jeg skal le i morgen tidlig, jeg skal le ut hele skoledagen også skal jeg le enda mer. Jeg håper på noen fine timer.

Lenke til kommentar
Det jeg ler mest av er at det er RBK-supporterne vi hører best på Brua, i tillegg til at Chelsea-"supporterne" buer ut sitt eget lag.

9523967[/snapback]

Hvordan vet du slike ting? Det får ikke jeg med meg... La heller ikke merke til at Chelsea-supporterene buet ut sitt eget lag jeg men... :roll:

Lenke til kommentar
Det jeg ler mest av er at det er RBK-supporterne vi hører best på Brua, i tillegg til at Chelsea-"supporterne" buer ut sitt eget lag.

9523967[/snapback]

Hvordan vet du slike ting? Det får ikke jeg med meg... La heller ikke merke til at Chelsea-supporterene buet ut sitt eget lag jeg men... :roll:

9524103[/snapback]

Man hørte jo kun RBK-supporterne synge, og til pause ble Chelsea buet inn i garderoben.

Lenke til kommentar

Er ikke ofte jeg kan skrive i denne tråden og disse Chelsea, men det blir med denne ene gangen. Spillet til Chelsea var bra men spillerne skalv i bena foran mål, så det ble uavgjort denne gangen. Men de som fortjener mest kritikk er hjemmepublikummet. Det eneste de kan er å plystre. Nestem litt trist at verdens beste lag ikke har supportere som stiller opp. Tror faktisk Chelsea hadde vunnet om de hadde fått den støtten de trengte ifra tribunen.

Lenke til kommentar

Syntes produseren brukte vel mye tid på gliset til Roman, men så jo klart at han absolutt ikke var fornøyd med hva som skjedde på banen. Det var det flere av oss som ikke var gitt, men godt jobba av Rosenborg, skal juble om det er Chelsea OG Rosenborg som går videre ut av gruppespillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...