Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fornuftig kommentar uansett utfall. Blir han solgt sier han bare at han forholdt seg til sin kontrakt. Blir han er han ikke uvenn med Porto fans.

Flere skulle gjort slikt.

Er for mye "eg ønsker ikke spille for xxxx lenger".

Lenke til kommentar

Så lenge ikke Apple saksøker JT vel og merke. Uansett, så vet du intet annet enn hva som ligger på klipp på yt og/eller rykter. Det skal visstnok være vist andre klipp i retten.

Kan tenke meg uansett FA gjør noe bare for å 'bevise' noe.

Lenke til kommentar

Noe må de for faen gjøre. At dere mener dette her var rettferdig sier noe om hvor forbanna sveiseblinde idioter dere må være. Det står til og med i rettspapirene at Terry innrømmer at han sa "You fucking black cunt", og da er saken klar. Retten i England er tydeligvis bare fucked og setter kampen mot rasisme tilbake 50 år.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Noe må de for faen gjøre. At dere mener dette her var rettferdig sier noe om hvor forbanna sveiseblinde idioter dere må være. Det står til og med i rettspapirene at Terry innrømmer at han sa "You fucking black cunt", og da er saken klar. Retten i England er tydeligvis bare fucked og setter kampen mot rasisme tilbake 50 år.

So? Døde noen? Mistet noen alt de hadde? Det er kun noen ord.

Skal vi tro deg så burde min kjære smårasistiske mormor vært dømt til døden for alle gangene hun har sagt "den jævla negeren".

Lenke til kommentar

Vel.... FA mener jo tydeligvis at suarez sin kommentar til Evra ikke hører hjemme på en fotballbane.

Det kan de da fint mene om Terry også, uten at det skal stride mot noen dom i denne saken. Dommen går jo på om han har brutt en lov.

Dog tviler eg. Terry har ikke akkurat hatt FA mot seg så veldig mange ganger utenom kaptein saken.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dog tviler eg. Terry har ikke akkurat hatt FA mot seg så veldig mange ganger utenom kaptein sakene.

:)

Enten er det du som er sveiseblind, eller så har du ikke fulgt skikkelig med. Endel detaljer du ikke har med.

Lenke til kommentar

Bare for at hatet ditt mot JT er stort betyr ikke det at han burde bli urettferdig behandlet. Du er tydeligvis så sveiseblind at du ikke er klar over hva du skriver.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...