Aleks Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Moro. http://miss-sw6.com/?p=2839 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Daily Mail rapporterer at vi har snappet opp Oscar foran Tottenham. Vet veldig lite om denne spilleren bortsett i fra det som står i artikkelen. http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-2171174/Chelsea-beat-Tottenham-sign-Oscar-Internacional.html Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Virker som Roman ønsker å snappe opp de AVB ønsker å hente. Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Vel med CL og en stor pengekran så har dere fordel. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Og endel brasilianere i klubben og vi har blitt linket til flere. Ikke for å skyve pengekranen under en stol. Det er en klar faktor og. Finner ikke så mye på denne gutten. Et talent, eller vil han skli inn i førsteelveren? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Landslags-spiller for Brasil i en alder av 20(?) Signerer dere han er det ingen grunn til å hente Modric for å si det slik. Vi er vel interesserte i Oscar nettopp fordi han kan erstatte Modric så vidt jeg har skjønt, men AVB er tydeligvis veldig opptatt av å prøve å hente Moutinho også, evt Ganso. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Prøvde å google fyren(Oscar), finner ikke så mye, eneste Brasilianern jeg vil ha inn nå er Hulk, eller Lucas Moura,. Tror Modric blir i Spurs, hvem skulle han ha tatt plassen til i Madrid? Øzil? Alonso? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Dersom Oscar kommer så begynner det å bli vel mange kjappfotkamerater på laget (hvil i fred, Knut Torbjørn). Hvordan man har tenkt å sjonglere Hazard, Mata og Oscar, som alle trives best i 10-er rollen er for meg en gåte. Spiller Emanelo/De Visser FM igjen? Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Er enig med LarsP. Ser ikkje kva rolle Oscar skulle hatt i troppen for øyeblikket. Det er dumt å bruke over 200 mill på ein benkesliter... Har jo også Kevin De Bruyne som kan brukes i samme roller som Oscar. Nei, førsteprioritet nå bør være å få fullt utnytte av dei som er i klubben. McEachran er ein mulig kandidat til å ta over for Lampard, også kan Lukaku kanskje nå sitt potensiale om han brukes meir. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 KDB kommer i januarvinduet eller er han i klubben nå? Jos må få mer spilletid, Men trenger vi ikke forsterkninger på høyresiden, bade back og ving plassen? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Det er ikke bare bare å satse på Josh eller. Lenke til kommentar
Razorlight Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 http://www.chelsea.no/nyheter/1-siste/2912-fifa-club-world-cup.html Hva tror dere? Drar vi dette i land? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Rio Ferdinand er tilbakestående. Er snart verre enn Evra. Langt forbi Suarez allerede. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Ja nå er vi spente her...... Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Hvorfor? Meg eller LarsP du mente den til? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 http://www.chelsea.n...-world-cup.html Hva tror dere? Drar vi dette i land? Selvfølgelig. Motstanden er jo drit. Blir som å møte et league 1 lag. For et europeisk lag å ikke vinne VM for klubblag er en nedtur av dimensjoner. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. juli 2012 Del Skrevet 10. juli 2012 Hvorfor? Meg eller LarsP du mente den til? Deg. Har ikke fått med meg hva han har sagt nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå