PrettyBoy Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Når AVB var trener så hadde vi sluppet inn litt over 30 mål etter 6mnd hvis jeg husker riktig, Tøft gjort å satse på Torres, Lukaku og Sturridge, men var det ikno snakk om at Sturridge skulle selges og Lukaku skulle lånes ut? Håper ikke det skjer og vi kjøper en spiss for 40-50mill. Gleder meg til å se Lukaku få masse spilletid og utvikle seg, håper HULk signerer for oss snart, før vi drar til US and A. Hva med Modric? For det første 40mill er altfor mye, og hvor skulle han ha spilt i en 4-2-3-1 formasjon, sliter allerede med hvor jeg skal putte Ramires i den formasjonen, hvis Hulk kommer inn, da har vi Hulk og Sturridge på høyresiden, men igjen, mange kamper skal spilles, mye rotasjon, men skulle ønske vi prøvde Ramires som høyreback? Hva med KDB hvor på banen er det han spiller til vanlig? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 De som vil følge rettsaken så oppdaterer @danroan minutt for minutt på twitter. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Ferdinand to FA admits saying to Terry: 'How can you call me a c***, you shagged your team-mate's missus, you're the c***' Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Han sa jo bare sannheten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Kids >_> Forundrer meg ikke om de kranglet om hvem som hadde den sterkeste morfaren også. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Men da sa vel Terry også sannheten? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Tyder veldig på det. Et stort sett med leppelesere har alle kommet frem til samme konklusjon og forsvaret/forklaringen til Terry er mildt sagt patetisk. Blir han funnet skyldig burde han blitt utestengt ut sesongen spør du meg, men ettersom det er Terry blir det neppe strengere straff enn Suarez fikk. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Terry er engelsk. Får vel maksimum en smekk på fingrene. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Tyder veldig på det. Et stort sett med leppelesere har alle kommet frem til samme konklusjon og forsvaret/forklaringen til Terry er mildt sagt patetisk. Blir han funnet skyldig burde han blitt utestengt ut sesongen spør du meg, men ettersom det er Terry blir det neppe strengere straff enn Suarez fikk. For Terry pleier ikke å bli straffet mener du? Ut sesongen hadde vært idiotisk. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Utestengt ut sesongen for å ha sagt black cunt? Eller er det noe mer som jeg ikke har fått med meg her? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 (endret) Terry har kommet unna med grisespill, stygge utenomsportslige episoder og mye annet møl i en årrekke nå. Kun de mest partiske og blinde Chelsea-tenåringene makter ikke å innrømme det. Grove rasistiske utsagn mot motspiller, hva synes dere er en passende straff? Endret 9. juli 2012 av The Hoff Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Jeg synes ikke det å si "fucking black cunt" er grove rasistiske utsagn. Men nå er jo ikke jeg svart så veit egentlig ingen ting om hva som er ille eller ikke. 3-4 kamper for "fucking black cunt" synes jeg hadde vært greit. Men ikke noe mer. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Han har også blant annet mistet kapteinsbindet 2 ganger. Hvis han blir funnet skyldig er det klart at han skal ha straff, av FA og. Hvor lang vet jeg ikke. Ser ikke på han sitt tilfelle som like ille som feks Suarez sitt, men føler ikke det ville vært urettferdig med 7 kamper. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Hoff: Det finnes spillere fra alle klubber som gjør det. At du får det til å KUN gjelde Terry er fordi United brillene dine må på puss. Ferdinand: If someone calls you a c*** that's fine but if someone brings your colour in it takes it to another level ... it's very hurtful' Da burde virkelig de hvite også få lov til å rasisme anklage de svarte. Helt forjævelig at du kun kan være rasist en vei. 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Ferdinand to FA admits saying to Terry: 'How can you call me a c***, you shagged your team-mate's missus, you're the c***' Hmmm... Da så. Forandrer igrunn hele saken. Hvis Ferdinand svarte Terry på den måten er det helt greit at Terry kalte han for black cunt. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Ytters få som bruker betegnelsen ''you fucking white cunt'' gitt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Da burde virkelig de hvite også få lov til å rasisme anklage de svarte. Helt forjævelig at du kun kan være rasist en vei. Visste ikke at det var regler som forhindrer en hvit i å gjøre dette? 1 Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 hva synes dere er en passende straff? Tap av omdømme. Noe han så til de grader har gjort. Rasistiske utsagn er patetiske, men ikke noe som bør straffes utover en eventuell bot for brudd på fair play. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 Ytters få som bruker betegnelsen ''you fucking white cunt'' gitt. Det er det nok. Men du har har andre ting de svarte bruker for å være "rasistiske" ovenfor de hvite. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. juli 2012 Del Skrevet 9. juli 2012 hva synes dere er en passende straff? Tap av omdømme. Noe han så til de grader har gjort. Rasistiske utsagn er patetiske, men ikke noe som bør straffes utover en eventuell bot for brudd på fair play. Sett i lys av suarez sin straff da? Ytters få som bruker betegnelsen ''you fucking white cunt'' gitt. Det er det nok. Men du har har andre ting de svarte bruker for å være "rasistiske" ovenfor de hvite. Lat oss høyra! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå