Jefe Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Velkommen skal du være. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Ny Chelsea fan på forumet her;D.. Gleder meg til å begynne å diskutere.. 9461347[/snapback] Ja, da er du allerede en hel tråd å boltre deg på da, alene! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 haha. LarsP er ikke aktiv lengre? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 haha. LarsP er ikke aktiv lengre? 9461608[/snapback] Jeg ser aldri noen Chelsea supportere rundt her lenger. Trokke jeg kan huske å ha sett noen siden mai. Lenke til kommentar
DonLars Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hehe.. ingen flere Chelsea fans her da?.. Kort fortalt ble jeg Chelseafan i en alder av 8 år da jeg fikk en Flo drakt av fetterne mine, siden den dagen har jeg vært fan..Er ikke av den nye typen Chelseafans(eller hva dem kaller seg) hvis dere tror det Lenke til kommentar
fakey Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Hehe.. ingen flere Chelsea fans her da?.. Kort fortalt ble jeg Chelseafan i en alder av 8 år da jeg fikk en Flo drakt av fetterne mine, siden den dagen har jeg vært fan..Er ikke av den nye typen Chelseafans(eller hva dem kaller seg) hvis dere tror det 9461673[/snapback] Flott, for jeg hater dem virkelig. 14-åringer som skal ha Mourinho sparket om de mister 1 poeng og som gir blanke i om klubben bruker 100 trilliarder på Ronaldinho om de vil ha han. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 haha. LarsP er ikke aktiv lengre? 9461608[/snapback] Jeg ser aldri noen Chelsea supportere rundt her lenger. Trokke jeg kan huske å ha sett noen siden mai. 9461664[/snapback] HenHau er her fortsatt. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Har vært innom her iblandt jeg, er kanskje ikke verdens mest ihugga supporter, men Chelsea supporter er jeg og vil jeg alltid være. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Har vært innom her iblandt jeg, er kanskje ikke verdens mest ihugga supporter, men Chelsea supporter er jeg og vil jeg alltid være. 9462075[/snapback] Samme her. Har da alltid holdt med Chelsea (OgBayern for den saks skyld), så kan ikke "svikte" dem nå.. selvom det er mye ved laget jeg misliker den dag i dag Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 (endret) Hehe.. ingen flere Chelsea fans her da?.. Kort fortalt ble jeg Chelseafan i en alder av 8 år da jeg fikk en Flo drakt av fetterne mine, siden den dagen har jeg vært fan..Er ikke av den nye typen Chelseafans(eller hva dem kaller seg) hvis dere tror det 9461673[/snapback] Flott, for jeg hater dem virkelig. 14-åringer som skal ha Mourinho sparket om de mister 1 poeng og som gir blanke i om klubben bruker 100 trilliarder på Ronaldinho om de vil ha han. 9461814[/snapback] Følte meg litt truffet nå Edit: Neida, det er ikke slik at jeg vil ha Mourinho sparket fordi vi mister poeng her og da, for det skjer.. Men jeg er bare litt frustrert over hvordan han håndterer kampene.. Og selvfølgelig kan Ronaldinho holde seg langt vekk Endret 10. september 2007 av TerjeRaymond Lenke til kommentar
Are.......... Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 Blir ikke dere hardbarka Chelsea fans litt oppgitt og lei når Mourinho kommer med sine snodige og teite uttalelser i media? Bare lurer litt siden den personen irriterer meg noe grenseløst. Han har jo peiling på fotball though... Lenke til kommentar
DonLars Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Endelig kamp igjen gutta! Denne gangen mot et sulten Blackburn, spår nok en vanskelig kamp hvor vi forhåpetligvis trekker det lengste strået.. Min ønske startellever: ------------------Cech------------ Belleti-----Alex----JT-----A.Cole ---------------Mikel--------------- -----Sidwell-------------Essien---- -SWP-------Drogba--------Kalou- Da ser det ut som at Lampard er skadet likevel, og setter derfor inn Sidwell.. En spennde spiller som jeg synes fortjener mere spillertid.. Endret 11. september 2007 av Carefree92 Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Blir ikke dere hardbarka Chelsea fans litt oppgitt og lei når Mourinho kommer med sine snodige og teite uttalelser i media? Bare lurer litt siden den personen irriterer meg noe grenseløst. Han har jo peiling på fotball though... 9468671[/snapback] Jeg syntes mye av det er unødvendig, spesielt om han går etter personer. Men føler mye av de uttalelsene han gjør er det mye taktikk i. Han går nok ikke ut for å være alle andre manageres yndlings kamerat, han ønsker å provosere virker det som. Men, hva slags motiv han har for det vet han vel best selv. Kanskje han innerts inne bare har et svart hjerte og ikke vet hva folkeskikk er, uansett er han en god manager og chelsea er et bedre lag med ham enn uten ham og får derfor min fulle støtte. Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Endelig kamp igjen gutta! Denne gangen mot et sulten Blackburn, spår nok en vanskelig kamp hvor vi forhåpetligvis trekker det lengste strået.. Min ønske startellever: ------------------Cech------------ Belleti-----Alex----JT-----A.Cole ---------------Mikel--------------- -----Lamps-------------Essien---- -SWP-------Drogba--------Kalou- 9473217[/snapback] Lampard skadefri igjen da regner jeg med...? Og hvorfor ikke J. Cole i stedenfor Kalou? Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Endelig kamp igjen gutta! Denne gangen mot et sulten Blackburn, spår nok en vanskelig kamp hvor vi forhåpetligvis trekker det lengste strået.. Min ønske startellever: ------------------Cech------------ Belleti-----Alex----JT-----A.Cole ---------------Mikel--------------- -----Lamps-------------Essien---- -SWP-------Drogba--------Kalou- 9473217[/snapback] Lampard skadefri igjen da regner jeg med...? Og hvorfor ikke J. Cole i stedenfor Kalou? 9473837[/snapback] jeg ville nok hatt j. Cole i stedet får kalou. Lenke til kommentar
DonLars Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Husk gutta, dette er MIN mening.. synes Kalou er bedre enn J.Cole for øyeblikket.. Sett opp deres eget lag da vel? Regner med at Lamps er skadefri ja.. Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Joe Cole har ikke fått så altfor mange sjanser fra start så langt.... Okei, kan sette opp lag jeg også da ----------------------Cech------------------------ Belletti---------Alex--------JT----------A. Cole (Bridge skada?) ----------------------Essien---------------------- SWP----------------Lampard-----------J. Cole ----------------Sheva----------Drogba--------- Edit: Glemte en spiller Prøver slik Endret 11. september 2007 av TerjeRaymond Lenke til kommentar
DonLars Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Må bare minne deg på at du tok med en for lite Endret 11. september 2007 av Carefree92 Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 jeg skjønner ikke gutta..hva har skjedd med Malouda? ----------------------Cech------------------------ Belletti---------Alex--------JT----------A. Cole ----------------------Essien---------------------- SWP----------------Lampard-----------J. Cole ----------------------Malouda-------------------- --------------------------Drogba--------- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå