The Hoff Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 I tilegg har han rumpa til en svart kvinne. Lenke til kommentar
""" Skrevet 6. juni 2012 Del Skrevet 6. juni 2012 Måtte faktisk google den etter og ha sett på en dårig stream. Var usikker på om det var streamen som gjorde at han så fjollete ut bakfra, eller om han hadde en merkelig kropp. Den rumpa ser rimelig rar ut på'n. Litt tvilsomt, merker jeg. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 (endret) Usj, så kjedelig, Chelsea tapte budkrigen om Battersea Power Station. Link: http://www.bbc.co.uk...london-18352786 Endret 7. juni 2012 av Kultom Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Fantastisk! At en så ekkel klubb skulle ha revet og bygget opp en stadion på et slikt landemerke hadde vært forferdelig. 4 Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Går det ann å være mer usaklig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 (endret) Går det ann å være mer usaklig? Jepp, vedder på at han egentlig ikke er under middels interessert i arkitektur til vanlig. (og hvem sa dessuten at en stadion ikke kan være et flott landemerke?) Chelsea trenger "sårt" en ny stadion, det er jo ikke akkurat for mye utbyggingspotensiale på Stamford Bridge heller: Endret 7. juni 2012 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Vel, jeg driter langt i arkitektur, vet ikke engang om Battersea er noe å skryte av på det punktet. Men enhver mann verdt sokkene sine vet godt hva som er spesielt med den Battersea, og hvorfor den må stå. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Ryktes at RDM får jobben. Tviler på at det blir mer enn en kontrakt som varer i et år. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Vel, jeg driter langt i arkitektur, vet ikke engang om Battersea er noe å skryte av på det punktet. Men enhver mann verdt sokkene sine vet godt hva som er spesielt med den Battersea, og hvorfor den må stå. Tro det eller ei. Er rundt 5-6 minutter inn i Animals-vinylen min i skrivende stund. 1 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 Ah, fantastisk skive. Vis jeg flytter over til høsten ser jeg for meg mange kvelder utenfor battersea med den på ørene. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. juni 2012 Del Skrevet 7. juni 2012 "Chelsea Football Club has been informed that the administrators of the Battersea Power Station site have entered into an exclusive agreement with another party to carry out their due diligence. We will all be able to speak with more confidence about the site's future once the exclusivity period is over and the preferred bidder has been able to assimilate their risks properly and confirm the bid. We are disappointed not to be selected as the preferred bidder for Battersea Power Station, as we believe we can create an iconic and architecturally significant stadium on the site in a scheme which is commercially viable and of great benefit to the Wandsworth community and London generally. We have been clear throughout this process that Battersea is one of a limited number of options the club is considering." http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~2804528,00.html Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Stille for tiden, lite som skjer. Det forventes at RDM får jobben i løpet av de neste dagene. Angående Hulk så har det vært stille en stund og vi er visst ikke villige til å gi 38 mill som Porto krever, noe som jeg synes er bra. Hazard, Mata, Ramires, Marin, og Lampard er spillere som kan brukes bak Torres og på sidene. Det er ikke dårlig. Kommer nok allikevel til å trenge en spiss til om Lukaku skal på lån. Håper det blir et billig talent av noe slag. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Får se hvordan det går med RDM, håper i det minste at Chelsea beholder treneren hele sesongen nå. Veldig spent på Essien til neste år, om han har vilje til å trene og stå på nok til å komme tilbake til et akseptabelt nivå, eller om han blir benksliter resten av sin karriere Chelsea. Det er litt synd å se oksen slite. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 I det siste har han sett mer ut som en elefant. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Han fikk faktisk 2 år ja. Spennende hvordan han gjør det i det lange løpet. http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~2810782,00.html Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Han fikk faktisk 2 år ja. Nåja... Det gjenstår nå å se... Lenke til kommentar
PSV Skrevet 13. juni 2012 Del Skrevet 13. juni 2012 Han fikk faktisk 2 år ja. Nåja... Det gjenstår nå å se... Hva mener du? Han får 2 års lønn, uansett. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 Han fikk faktisk 2 år ja. Nåja... Det gjenstår nå å se... Det gjør det da ikke. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 14. juni 2012 Del Skrevet 14. juni 2012 La det gå, Emils. Slik som har håndtert managere opp igjennom åra fortjener vi å bli mobba litt for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå