dysfunctional Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Drakt med eget etternavn har jeg alltid synes er litt harry. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Kan jo ikke forvente annet at noen syns det er harry når man lever i Norge ^^ Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 At noen printer navnet sitt på drakten for å vise at de er en supporter med eget navn på den har jeg ikke noe i mot. Selv liker jeg bedre å ha spillere på den. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 4. juni 2012 Del Skrevet 4. juni 2012 Drakt med eget etternavn har jeg alltid synes er litt harry. Tror du har missforstått hva harry betyr. Ordet du er ute etter er kanskje teit. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Å.... Ka var det nå med Sameboe og drakt og skrift på drakt? *tenke tenke* Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Å.... Ka var det nå med Sameboe og drakt og skrift på drakt? *tenke tenke* Jeg sa aldri at jeg syntes det var teit. Det mener tydeligvis Zeromac. 1 Lenke til kommentar
makkaa Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Ah, den legendariske #32 Tevez-drakta! Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Ah, den legendariske #32 Tevez-drakta! Flotte drakta! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Det er et av de beste øyeblikkene her inne på D.no. Når Sameboe er på kamp med 32 skjorta rett etter at Tevez har dratt fra United i skam Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Dan Levene @BluesChronicle Ivanovic agent Vlado Borozan: "Ivanovic extended his contract 'til 2016 & wants to meet the terms. CFC want him & he has no plans to leave." Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 (endret) Fra Facebook og Chelsea.no DD for Golden Foot. Dunno hva det er men. http://votenow.golde...e/DIDIER-DROGBA Endret 5. juni 2012 av Kultom Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Dan Levene @BluesChronicle Ivanovic agent Vlado Borozan: "Ivanovic extended his contract 'til 2016 & wants to meet the terms. CFC want him & he has no plans to leave." Fantastisk! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Hadde vært krise om han også ville dra i tillegg til Bosingwa. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Fra Facebook og Chelsea.no DD for Golden Foot. Dunno hva det er men. http://votenow.golde...e/DIDIER-DROGBA Det er en kåring for 10(?) utvalgte fotball spillere over 29år, som blir stemt fram av folket. Altså (den beste over 29år ifølge folket) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Nour Agha @NourAgha 2010-12: Marko Marin has the same number of assists (15) as Shinji Kagawa. #CFC #MUFC Er spent på denne spilleren. Frykter dessverre at han kommer til å havne litt i skyggen av Hazard og en eventuell Hulk. Usikker på hva Roman tenker rundt dette, har jo Kevin i tillegg. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 At Ivanovic har signert ny kontrakt varmer sjelen min. Det hadde vært tragisk å miste han. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Dan Levene @BluesChronicle Super Cup & World Club Cup make for a difficult domestic programme. Chelsea likely to miss 3 PL weekends, so will be several midweek games. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Det er vel bare å fortsette der vi slapp. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. juni 2012 Del Skrevet 5. juni 2012 Ivanovic er en skyggens helt. Fantastisk fotballspiller og en ekte Chelsea-mann. I tilegg har han rumpa til en svart kvinne. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå