Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Jeg tror han flopper, men det er kun pga. min personlige oppfatning av fyren. Han er i mine øyne småfet, pysete og lat. Men, han kommer nok til å passe godt inn hos dere, han scorer hvertfall høyt på ufyselighets-skalaen. 9371634[/snapback] Jeg håper du har rett. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 De har solgt Robben, så Ronaldinho er bare en forbedring når det kommer til mindre ufyselighet Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Jeg sitter å håper på at dette ikke blir noe av, men kommer han til Chelsea så ere vel bare å håpe at han blir tidenes suksess i England *krysser fingrene* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 brann-chelsea Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Det blir interessant! Ender vel med at det blir uavgjort eller Chelsea vinner knapt med et mål.. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Det blir interessant! Ender vel med at det blir uavgjort eller Chelsea vinner knapt med et mål.. 9372716[/snapback] Ja... de stiller jo bare med et b/c-lag, siden det er landskamper den helgen.... kanskje Brann-publikumet er heldig å får se mikkel rev og sjefen selv. Tror ikke noen andre som spiller noe særlig kommer. Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Bare jeg som fikk sjokk av nyheten om at de har solgt Diarra til Arsenal?? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Gått litt frem og tilbake mellom der nå Chelsea har snart (edit, de har jo faktisk...) solgt flere spillere enn de har hentet inn jo. Trudde planen var å ha flere reserver i år enn i fjor jeg :/ Endret 1. september 2007 av kvitrafn Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Ja, dem har jo solgt flere spillerene enn dem har kjøpt. Men er Shevshenko solgt eller hva skjer med han? Var jo rykter om han var på vei tilbake til Milan eller hva? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Ja, ikke mye liv i denne tråden av Chelsea fansa. :!: Aston Villa slo dere, og må si det andre målet til Villa var klasse.¨Det var vakkert å se det. Lenke til kommentar
Terjeboy Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Ja, dem har jo solgt flere spillerene enn dem har kjøpt. Men er Shevshenko solgt eller hva skjer med han? Var jo rykter om han var på vei tilbake til Milan eller hva? 9404935[/snapback] Han er fremdeles i Chelsea.... Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Ikke ennå. Overgangsvinduet er uansett stengt for denne gang. Og jeg er faktisk glad for at han ikke forsvant - å selge han nå virker ikke særlig lurt, spesielt med tanke på summen vi eventuelt ville fått for han (halvparten av innkjøpsprisen?). Dårlig business, med andre ord. Det blir, for vår del, som å betale 15 millioner pund for 10 mål, hvor av kun to-tre virkelig avgjorde kampene sine. Han har kun vært én sesong i klubben, og har tydeligvis hatt vanskelig for å tilpasse seg. Utover fjoråret har prestasjonsgrafen hans dog vært stigende, og til tider har han gjort mye bra (selv om mål har uteblitt). Jeg gir han en sjanse til. Kanskje viser han gamle takter og blir årets spiss, kanskje han forbedrer seg noen hakk og blir en brukbar makker sammen med Drogba - eller kanskje han flopper igjen. Men den sjanen er i hvert fall jeg villig til å ta. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hvis deres kjære ukrainer finner litt form scorer han jo lett 10 mål på to uker. Mannen er jo fantastisk i form. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Trenger Scheva når afrikamesterskapet braker løs. Lenke til kommentar
tom watt Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Uka før Villa kampen sier Cashley Cole i et intervju med The Sun at han tror at Chelsea kan gå sesongen uten å tape. Så taper de i neste kamp. Ha. Så dette: But there is another dimension to this story, one that Cuntski have been quite happy to leave largely unnoticed. It's a tale of gross incompetence and of dubious dealings in the transfer market. A quick count of Cuntski's Champions League list shows they have in fact nominated only 23 players, despite being allowed 25 by Uefa. None of the other 31 teams in the competition left any places open. Somebody at Stamford Bridge has obviously made a very serious blunder. They didn't simply forget to nominate two more players, they actually found themselves unable to. New Uefa regulations stipulate at least three members of a side's Champions League squad must be "association-trained players", who are affiliated to the domestic national association, and a further three "club-trained players", who have been registered with their club for three years between the ages of 15 and 21. Cuntski, however, only have one player who meets the latter criteria - captain Despicable glass-jawed racist patchy haired cunt - and thus had to leave two places open. It's really quite unbelievable. The richest team in Europe are effectively going into the competition two men down. Remember that next time Scruffy moaning lying Porto cunt bemoans his injury-list. None of their domestic or international rivals had any problems fulfilling the Uefa criteria. It does make you wonder about the Blues' forward-planning. Glen Johnson, one player who would have been classified as club-trained, was sold to Portsmouth just last Friday. Most clubs with similar problems push up one or two youth players, though that would not have created additional space for Ballack. The other obvious solution however, and one that is hugely beneficial to local goalkeeping talents throughout Europe, is to include your youth keeper in the squad. If Cuntski had chosen Yves Kalambay, 21, instead of Hilario, 31, in their A list squad, it would have created space for Ballack or somebody else. Alas, they flogged him a few weeks ago too - to Hibernian. http://blogs.guardian.co.uk/sport/2007/09/...just_doesn.html Ha. Lenke til kommentar
Swome Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 http://www.nettavisen.no/verden/article1321368.ece Noen har rett og slett for mye penger. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 "Hey, jeg har 4-5 milliarder for mye. Jeg tror jeg kjøper en fotball-klubb...." Noen har for mye penger ja, men så lenge han bruker det på det rette laget gidder ikke jeg å klage. Lenke til kommentar
DonLars Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Ny Chelsea fan på forumet her;D.. Gleder meg til å begynne å diskutere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå