KTBFFH Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Luiz har spilt Høyreback 3 ganger for Chelsea. Han utmerket seg ikke positivt eller negativt. Men LITT vinklet på negativt, da han ikke merket seg stort i angrep. Lenke til kommentar
superninja Skrevet 25. mai 2012 Del Skrevet 25. mai 2012 Håper virkelig på Hulk, ser mange fordeler i å ha en sterk spiller som han. Er han god på straffer også? Trenger en til å ta straffer etterhvert.. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Jeg begynner nesten å bli sikrere for vær dag som går at Hulk kommer til å gå til Chelsea, men man vet jo aldri ;/ Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Hulk og Lucas spiller mot Danmark nå. Hulk scorte nettopp et fantastisk mål. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Noen som vet hvor man kan finne lagoppstillingen til Spania? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Alle tre målene? Denne spilleren blir ikke billig. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Spain XI vs Serbia: Casillas; Juanfran, S.Ramos, Albiol, Jordi Alba; Navas, X.Alonso, Bruno, Cazorla; Negredo & Soldado Kjipt. Har ikke funnet benken enda men. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Benken: (12) David De Gea, (23) Jose Manuel Reina, (-) Ignacio Monreal, (5) Alvaro Soto Dominguez, (17) Álvaro Arbeloa, (10) Urkiaga Beñat Etxebarria, (19) Isco, (21) David Silva, (4) Javi García, (16) Adrian Lopez, Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Ja ok, får vel fri etter CL kampen slik som Chelseaspillerne på England. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 http://www.youtube.com/watch?v=cL4AWJrThZk&feature=player_embedded Fjeset til Drogba er bare helt fantastisk når han scorer den siste straffen! Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 26. mai 2012 Del Skrevet 26. mai 2012 Ja ok, får vel fri etter CL kampen slik som Chelseaspillerne på England. Det er ingen Chelsea spillere som har spilt noen kamper idag. Men håper ikke vi blir linket opp til Schurrle igjen, vis vi skal kjøpe noen fra Leverkusen er Derdiyok klart mye bedre! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Ivanovic spilte. Så bare siste kvarteret, men likte det jeg så av Schurrle. Scorte gjorde han og. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Ivanovic spilte. Så bare siste kvarteret, men likte det jeg så av Schurrle. Scorte gjorde han og. Så ikke noe til Ivanovic jeg, men så bare raskt over. Men jeg syntes personlig at Derdiyok er bedre en Schurrle. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 (endret) Sies at vi er tilbudt van der Wiel for 10 millioner pund. Rettelse: 8 millioner pund. Endret 27. mai 2012 av Emils. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Torres og Mata er i den spanske troppen. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 27. mai 2012 Del Skrevet 27. mai 2012 Torres og Mata er i den spanske troppen. Da er det to grunner til å ikke misslike Spania så mye som jeg vanligvis gjør i mesterskap. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Skal man tro ryktene på twitter så er Hazard på vei til Chelsea for å utføre medical. Han vil gjenforenes med landslaget når de kommer til London. Dog, vi snakker Hazard her. Så for alt vi vet så drar han til London for så kjøre forbi treningsanlegget og til Manchester. Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Snakk om en ukelønn på 1,4 mill i uka, altså blant de best betalte i klubben. Syns det er for mye for en uprøvd 21-åring. Han har jo ogsa sagt at han vil ha 10-rollen uansett hva, noe som kræsjer med Mata's beste posisjon. Vet ikke helt, ville heller hatt Hulk enn en vinglete og hypet Hazard,.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 Hazard to Chelsea trender på Twitter. Betyr et kjøp av Hazard at Hulk ikke er aktuelt lenger? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå