Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

David Luiz kan jo begynne å ta straffer, skremte shitten ut av mg, når han skulle ta straffe haha,

Stemmer det at Mata har bommet på de to siste(tror jeg), syns også at han ikke burde ta frisparkene de blir for svake, også mange av innleggene blir for svake, se bortifra den for to dager siden.

6 og 7 Kanskje Torres og Cahill/Bosingwa ?

Syns Cole, Lamps er god på straffer, hva med Torres, tok han no starffer i L`pool?

David Luiz har scoret på 2 av 3 straffer for Chelsea. Alle taes på forskjellig måte i tilløpet...

David Luiz er nok den mest målfarlige med bena av alle spillere opp igjennom tidene, som er midtstopper, og spiller en CL-Finale.

Lenke til kommentar

Som jeg sa på forrige side. Alle nettaviser kjører denne dramatiske historien om Torres, men den eneste kilden er ett oversatt intervju med én spansk avis.

Originalkilde er vel Guillem Balague som jeg linktet til på forrige side. Der ligger intervjuet på engelsk.

This interview will also be published in Spanish in Diario AS.
Lenke til kommentar

Venter med å takke til det står på hjemmesiden deres :)

For en herlig spiller, det han har gjort for klubben, hjemlandet sitt, neste som tar over nr11 har store sko å fylle.

Skårte det avgjørende målet i Facupen, utligna mot Bayern, siste straffen som gjorde at vi for første gang er CL vinnere :)

Han har irritert meg, han har gjort meg glad, han har gjort meg målløs, han har fått meg til å klikke, han syter, han faller, han klager, han skårer alt i en kamp, for en spiller.

Thats my Drogba :)

Endret av PrettyBoy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...