Aleks Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Lucas Piazon @LucasPiazon Going to bed now , tomorrow will be another special day for me , I will be on the bench and I hope to make my debut , God Bless Kult! Men har han egentlig lov til å si det? Så for meg at de hadde veldig strenge regler på slike ting. Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Det er vel mest for startelleveren. At en unggutt sier at han skal være på benken er ikke så nøye, tror jeg. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Er ikke noe katastrofe nei, spesielt med tanke på kampen, men vil tro de hadde noen regler på det. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Vel, det lå i kortene at Piazon var med. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 (endret) Team: Turn; Hutchinson, Iva, JT ©, Bert; Ess, Meir; Ram, Mal, Sturr; Lukaku. - subs: Hil, Fer, Cole, Rom, Piazon, Drog, Torres. #CFC (SL) Jeg fikk rett i at Ivan, JT, Ramires og Meireles startet. Bommet på Torres though. Dog synes jeg Pizaon også kunne fått starte, men mulig at han kommer inn! Endret 13. mai 2012 av Emils. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Turnbull igjen da. Håpet litt på Blackman, men er vel kanskje ikke god nok. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Turnbull igjen da. Håpet litt på Blackman, men er vel kanskje ikke god nok. Mulig Turnbull starter for å rette opp igjen litt av inntrykket han ga sist match. Da var han mildt sagt elendig. Hadde sett for meg at Hilario startet denne. Men Cech ikke på benken engang? Skade var grunnen til at han ikke sto mot Liverpool. Begynne å grine hvis Turnbull må stå finalen. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Slik Turnbull tabbet seg ut sist kamp er det viktig at han får en ny sjanse umiddelbart. Spennende laguttak, synd at dette kanskje blir den første kampen i 2012 jeg ikke får sett! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Håper på en morsom kamp, med mål til Lukaku og fint spill i fra Piazon. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Spiller vi med de nye draktene? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Jepp. Synes de ser fantastiske ut. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Hvordan gjorde Lukaku det? Leste på vg.live at han fikk god applaus da han ble tatt av. Hva med Hutch? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Lukaku slo innlegg til Terry på 1-0 målet. Knall! Synes han var Chelseas beste spiller. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Vel - under en uke til CL finalen. Vi må alle krysse fingrene og håpe at Luiz og Cahill er tilbake. Dog har jeg fått håp. Håper Torres - Drogba fra start. Jeg håper vi gir alt og ikke ligger bakpå og kontrer. Her skal vi spille ut Bayern! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Hvordan vil dere at laget skal se ut om vi tar utgangspunkt i at Luiz og Cahill er friske? Boingwa - Luiz - Cahill - Cole Mikel - Essien Ramires - Mata - Lampard Drogba Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Hvordan vil dere at laget skal se ut om vi tar utgangspunkt i at Luiz og Cahill er friske? Boingwa - Luiz - Cahill - Cole Mikel - Essien Ramires - Mata - Lampard Drogba Ramires får vel ikke spille, men blir vel noe alá det der med Torres/Kalou istedenfor Ramires. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Aleks: Er ikke Ramires ute med karantene? Så tror kanskje Torres kan ta plassen hans. Vet ikke om jeg ønsker Essien fra start, men ettersom vi mangler Ramires og Meireles er det eneste mulighet. Bosingwa har gjort det bra han og. Så bytt Torres med Ramires så er laget ditt det i stiller med i CL kan jeg tenke meg. Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Må nesten ha Torres der for å opprettholde litt fart og kreativitet når både Ramires og Meireles er ute. Om det kommer til å virke er umulig å si. Kan noen forklare byttet Malouda mot Ferreira i dagens kamp? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. mai 2012 Del Skrevet 13. mai 2012 Så klart er han det. Kalou står vel i kø etter det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå