Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Lucas Piazon ‏ @LucasPiazon

Going to bed now , tomorrow will be another special day for me , I will be on the bench and I hope to make my debut , God Bless

Kult! Men har han egentlig lov til å si det? Så for meg at de hadde veldig strenge regler på slike ting.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Team: Turn; Hutchinson, Iva, JT ©, Bert; Ess, Meir; Ram, Mal, Sturr; Lukaku. - subs: Hil, Fer, Cole, Rom, Piazon, Drog, Torres. #CFC (SL)

Jeg fikk rett i at Ivan, JT, Ramires og Meireles startet. Bommet på Torres though. Dog synes jeg Pizaon også kunne fått starte, men mulig at han kommer inn!

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Turnbull igjen da. Håpet litt på Blackman, men er vel kanskje ikke god nok.

Mulig Turnbull starter for å rette opp igjen litt av inntrykket han ga sist match. Da var han mildt sagt elendig. Hadde sett for meg at Hilario startet denne.

Men Cech ikke på benken engang? Skade var grunnen til at han ikke sto mot Liverpool. Begynne å grine hvis Turnbull må stå finalen.

Lenke til kommentar

Vel - under en uke til CL finalen.

Vi må alle krysse fingrene og håpe at Luiz og Cahill er tilbake. Dog har jeg fått håp. Håper Torres - Drogba fra start. Jeg håper vi gir alt og ikke ligger bakpå og kontrer. Her skal vi spille ut Bayern!

Lenke til kommentar

Hvordan vil dere at laget skal se ut om vi tar utgangspunkt i at Luiz og Cahill er friske?

Boingwa - Luiz - Cahill - Cole

Mikel - Essien

Ramires - Mata - Lampard

Drogba

Ramires får vel ikke spille, men blir vel noe alá det der med Torres/Kalou istedenfor Ramires.

Lenke til kommentar

Aleks: Er ikke Ramires ute med karantene? Så tror kanskje Torres kan ta plassen hans. Vet ikke om jeg ønsker Essien fra start, men ettersom vi mangler Ramires og Meireles er det eneste mulighet. Bosingwa har gjort det bra han og. Så bytt Torres med Ramires så er laget ditt det i stiller med i CL kan jeg tenke meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...