Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er jo det samme som med Mikel's UFC-slag på Tiote. Han knytter hånda på den armen han treffer Tiote med, men ikke den andre, noe både norske og engelske kommentatorere reagerte sterkt på. Men i følge Chelsea-supportere var jo det helt greit. :roll:

Og ja, jeg reagerte også på suarez' knyttede hånd når jeg så reprisen i går.

Lenke til kommentar

Prisvinnerne ble dermed:

Årets unge spiller - LUCAS PIAZON

Årets mål - RAMIRES

Chelseas spesielle utmerkelse - BOBBY TAMBLING

Årets spiller blant spillerne - RAMIRES

Årets spiller - JUAN MATA

:)

Håper de spiller enda bedre til neste sesong..Og kanskje Piazon for noen kamper for førstelaget?

En annen ting, jeg håper Hazard kommer til Chelsea, hvis vi kvitter oss med Malouda, Kalou, Drogba og muligens Essien? Så har vi jo Mata, Marin, De Bruyne (Ramires) som vinger. Trenger en Hazard på siden da?

Men, når det er sagt så tror jeg Hazard drar til City og Drogba er den eneste som stikker fra klubben.

Lenke til kommentar

Uansett resultat blir vi nummer 6. Kampen i morgen betyr ingenting - ikke for oss eller for Blackburn. Still med unggutter og ikke risiker noen skader til CL finalen. Men ettersom vi har flere suspensjoner mot finalen kommer nok Terry, Ramires, Ivan og Meireles til å starte - det blir tross alt sesongens siste kamp. Dog kan også Torres starte kampen ettersom jeg regner med at han ikke starter CL finalen og helst med Lukaku på topp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...