Colin. Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Ivan skulle hatt rødt for å ha løpt inn i armen av Suarez! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Ja, Ivanovic må jo så klart skjønne at Suarez knytter nevene for å slå ut i løse luften. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Så nå er vi faktisk over på slag med knytteneve... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Defineres vel ikke som slag da han ikke treffer med neven, men den er knyttet så langt jeg kan se. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Men han prøver å treffe med knytteneven da antar eg? Det er jo overhodet ikke normalt å løpe med knyttet neve... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Det vet jeg ikke, men jeg synes det er rar bevegelse og mye kraft i armen til Suarez. Ville ikke blitt overrasket for å si det slikt. Lenke til kommentar
""" Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Det er jo det samme som med Mikel's UFC-slag på Tiote. Han knytter hånda på den armen han treffer Tiote med, men ikke den andre, noe både norske og engelske kommentatorere reagerte sterkt på. Men i følge Chelsea-supportere var jo det helt greit. Og ja, jeg reagerte også på suarez' knyttede hånd når jeg så reprisen i går. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Så ingen her som sa at det var greit, men at Tiote kommer veldig seint inn og det er vanskelig å si hva som er hensikten. Veldig imponerende av Mikel og forutse det i så fall. Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Blackburn leder 1 - 0 over Chelsea i ungdomsfinalens andre runde nå. Ikke spesielt storspill fra unggutta, det er i grunn bare Piazon som har hatt en del godt spill. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. mai 2012 Del Skrevet 9. mai 2012 Strengt tatt så leder Chelsea 1 - 4. Unguttene vant 4-0 i første del av finalen. Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Fint at Unggutta også vant en tittel da Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Damene gjorde det og tror jeg. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Mata kåret til årets Chelsea spiller! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. mai 2012 Del Skrevet 10. mai 2012 Ramires fikk spillernes spiller og årets mål. Det mot Barcelona så klart. 1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Prisvinnerne ble dermed: Årets unge spiller - LUCAS PIAZON Årets mål - RAMIRES Chelseas spesielle utmerkelse - BOBBY TAMBLING Årets spiller blant spillerne - RAMIRES Årets spiller - JUAN MATA Håper de spiller enda bedre til neste sesong..Og kanskje Piazon for noen kamper for førstelaget? En annen ting, jeg håper Hazard kommer til Chelsea, hvis vi kvitter oss med Malouda, Kalou, Drogba og muligens Essien? Så har vi jo Mata, Marin, De Bruyne (Ramires) som vinger. Trenger en Hazard på siden da? Men, når det er sagt så tror jeg Hazard drar til City og Drogba er den eneste som stikker fra klubben. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Hvem ble årets trener? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Hvem ble årets trener? Roman haha.. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. mai 2012 Del Skrevet 11. mai 2012 Hvem ble årets trener? Terry 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Håper RDM tok mange notater i fra kveldens 5-2 tap for München. Han har også hintet til at flere unggutter skal få spille i morgen. Regner med at Piazon er en av dem. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 12. mai 2012 Del Skrevet 12. mai 2012 Uansett resultat blir vi nummer 6. Kampen i morgen betyr ingenting - ikke for oss eller for Blackburn. Still med unggutter og ikke risiker noen skader til CL finalen. Men ettersom vi har flere suspensjoner mot finalen kommer nok Terry, Ramires, Ivan og Meireles til å starte - det blir tross alt sesongens siste kamp. Dog kan også Torres starte kampen ettersom jeg regner med at han ikke starter CL finalen og helst med Lukaku på topp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå