Gå til innhold

Chelsea FC - The Shed End

Shjatå

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, hvem spiller idag? Vinn? Tap?

Liverpool - Chelsea, og hvem som vinner er umulig å vite før kampen er spilt. Selv trur jeg Chelsea stiller toppet og tar denne kampen 1-3. Håper å se Lukaku idag, trur det hadde vært spennende nå mot slutten av sesongen. Men kanskje ikke trygt nok for RDM

Endret av Kultom
Lenke til kommentar

Ja, hvem spiller idag? Vinn? Tap?

Liverpool - Chelsea, og hvem som vinner er umulig å vite før kampen er spilt. Selv trur jeg Chelsea stiller toppet og tar denne kampen 1-3. Håper å se Lukaku idag, trur det hadde vært spennende nå mot slutten av sesongen. Men kanskje ikke trygt nok for RDM

Hehe, lurte egentlig på hvem tror dere starter? Ganske sikker på at Torres starter og Lukaku tror jeg ikke vi får se på benken engang.

Hadde vært digg om Torres skåre hatrick på Anfield ikveld :)

Jeg er en optimist så jeg håper og tror vi kan fortsatt klare 4plassen,.

Endret av PrettyBoy
Lenke til kommentar

Hvis det ikke blir seier 19. mai, er det kanskje litt krise med en sjetteplass i ligaen eller? :p

Spiller Newcastle uavgjort mot formsterke Everton, og Tottenham uavgjort mot Fulham, så kan Chelsea faktisk ta fjerdeplassen på målforskjell med to seiere.

Lenke til kommentar

Hilario i mål?

Trodde ledelsen ville vinne denne kampen, uansett så er det jo bare sunt for spillerne å spille på seg selvtillitt og vinne denne kampen.

Spillere som Ivan, Terry og Ramires trenger jo ikke å bli spart på så syns de bør spille kampen ikveld.

Hvor lenge er Mikel skadet håper han er klar for CL finale, da blir det vel både Romeu og Essien på midten med Lampard?

Ang Hazard forno dritt hvis han går til City, har sikla lenge på denne spilleren, tror han og Mata hadde lagd mye kvalme sammen(altså for motstanderne for de som ik skjønte det)

Lenke til kommentar

Forståelig, men han startet neppe CL finalen. Dvs at han har kun 1 kamp igjen for sesongen. Burde han ikke bare få spille? Er han god så er ikke Liverpool et lag å spare han mot. Kan tenke meg at vi hviler flere i dag uansett. Det kan ikke bli sånn at Torres ikke kan brukes mot Liverpool i frykt for nedgang.

Endret av Emils.
Lenke til kommentar

Enig med Emils,

Spar Drogba og la Torres starte samme F.. om det er på Anfield, det er jo over et år siden han forlot klubben, hvor digg hadde vært om han hadde skårt å :)

Kanskje Drogba kan få innhopp, håper virkelig vi vinner, klubben kan ikke gi fra seg 4 plassen uten å kjempe om den..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...