PrettyBoy Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Ja, hvem spiller idag? Vinn? Tap? Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) Ja, hvem spiller idag? Vinn? Tap? Liverpool - Chelsea, og hvem som vinner er umulig å vite før kampen er spilt. Selv trur jeg Chelsea stiller toppet og tar denne kampen 1-3. Håper å se Lukaku idag, trur det hadde vært spennende nå mot slutten av sesongen. Men kanskje ikke trygt nok for RDM Endret 8. mai 2012 av Kultom Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) Ja, hvem spiller idag? Vinn? Tap? Liverpool - Chelsea, og hvem som vinner er umulig å vite før kampen er spilt. Selv trur jeg Chelsea stiller toppet og tar denne kampen 1-3. Håper å se Lukaku idag, trur det hadde vært spennende nå mot slutten av sesongen. Men kanskje ikke trygt nok for RDM Hehe, lurte egentlig på hvem tror dere starter? Ganske sikker på at Torres starter og Lukaku tror jeg ikke vi får se på benken engang. Hadde vært digg om Torres skåre hatrick på Anfield ikveld Jeg er en optimist så jeg håper og tror vi kan fortsatt klare 4plassen,. Endret 8. mai 2012 av PrettyBoy Lenke til kommentar
magb Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Chelsea har jo endel mer å spille for en det Liverpool har, tipper på Chelsea seier i dag. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Enig Tror vi får se dette laget. Cech Bos-Ivan-Terry Cole Meireles-Mikel-Lamps Ramires-Torres-Mata Er jo ikke no vits å hvile spillerne, da kan de heller hvile mot Blackburn.. Må vinne denne kampen,. Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Nå er det bare CL som gjelder. Alt annet er sløsing med krefter. Takler fint eit tap mot rivalen Liverpool hvis det betyr jubel og gledesrus den 19. Mai... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 http://soccernet.espn.go.com/news/story/_/id/1065218/lille-star-eden-hazard-reveals-he-will-wear-blue-next-year?&cc=5739 Tipper han går for lønnen til City. 1 Lenke til kommentar
magb Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Hvis det ikke blir seier 19. mai, er det kanskje litt krise med en sjetteplass i ligaen eller? Spiller Newcastle uavgjort mot formsterke Everton, og Tottenham uavgjort mot Fulham, så kan Chelsea faktisk ta fjerdeplassen på målforskjell med to seiere. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Om Arsenal presterer å tape sin siste kan vi vel faktisk ta 3. plassen og. Tror nok vi blir der vi er nå for å være ærlig. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Chelsea will be without injured Mikel & Meireles tonight. Keeper Cech is set to be rested, with Hilario starting in goal #CFC #teamnews Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Da håper jeg ikke Torres starter heller. Kilde? Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Hilario i mål? Trodde ledelsen ville vinne denne kampen, uansett så er det jo bare sunt for spillerne å spille på seg selvtillitt og vinne denne kampen. Spillere som Ivan, Terry og Ramires trenger jo ikke å bli spart på så syns de bør spille kampen ikveld. Hvor lenge er Mikel skadet håper han er klar for CL finale, da blir det vel både Romeu og Essien på midten med Lampard? Ang Hazard forno dritt hvis han går til City, har sikla lenge på denne spilleren, tror han og Mata hadde lagd mye kvalme sammen(altså for motstanderne for de som ik skjønte det) Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Da håper jeg ikke Torres starter heller. Kilde? kilde: Blue Tinted Krish - ikke den mest troverdige, men kan fort stemme. Hvorfor ikke Torres? Drogba spilte 90 minutter for 3 dager siden. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Kommer ikke til å bli noen behagelig opplevelse på Anfield for Torres om vi taper. Virker unødvendig. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) Forståelig, men han startet neppe CL finalen. Dvs at han har kun 1 kamp igjen for sesongen. Burde han ikke bare få spille? Er han god så er ikke Liverpool et lag å spare han mot. Kan tenke meg at vi hviler flere i dag uansett. Det kan ikke bli sånn at Torres ikke kan brukes mot Liverpool i frykt for nedgang. Endret 8. mai 2012 av Emils. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Nå som han akkurat har begynt å score igjen så føler jeg det blir litt dumt. Nesten sånn at han burde får velge selv, hva han vil. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Enig med Emils, Spar Drogba og la Torres starte samme F.. om det er på Anfield, det er jo over et år siden han forlot klubben, hvor digg hadde vært om han hadde skårt å Kanskje Drogba kan få innhopp, håper virkelig vi vinner, klubben kan ikke gi fra seg 4 plassen uten å kjempe om den.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Jeg tror Torres starter kveldens kamp og at han gjør en god figur. Mulig jeg bommer totalt med det tipset, men jeg har troa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå