Jotun Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Maeftada: Torres er noe messi ikke er, ikke verdt pengene. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Torres er VM mester. Det sa jeg ikke, men jeg sier at slike overgang som Ronaldo og Torres var trekker mye med seg. Som f.eks. et draktsalg fra dag 1. Tror det finnes utrolig mange kids med Messi drakter - både fra klubb og landslag. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Skjønte det. Trodde ironien var klar. Torres bidro uansett null og niks til det troféet. Ikke mye han bidro med til CL-finale i år heller. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) Han har da hatt assists og mål i alle konkurranser. Nvm.. Trodde du pratet om FA-cup. Endret 6. mai 2012 av Aleks Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Verdensmesterskap mester. Der var han dritgod! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Mye på grunn av skade skal sies. Uansett så har han tittelen. Nei han har ikke bidratt like mye som han kanskje burde. Men mye har vel å i at vi møtte Barcelona og der var vel Drogba klart valg med tanke på taktikken RdM valgte. Torres fikk allikevel et mål. Jeg tror ikke Torres får spille mye i CL finalen eller. Ihvertfall ikke hvis vi tar ledelsen og skal forsvare den. Kanskje til neste år så vil Torres satses mer på, men sesongen har vært en berg og dalbane for Torres. Mye bra, mye dårlig, men lite stabil og det er synd. Verdensmesterskap mester. Der var han dritgod! Ikke noe feil å skrive VM mester? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Emils1: Jo, det er det. Man skriver ikke VM-mester, det gir ikke mening. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) NVM.. Googlet meg fram til det.. Endret 6. mai 2012 av Emils. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Samma F. Vi har Torres og jeg er fornøyd med det, som sagt håper han blir mer satsa på til neste år. Og da blir han 29. Så han har fortsatt noen sesonger i seg. Digg å vinne Cupen og spess mot Liverpool, men nå klarer jeg ikke å slutte å tenke på CL finale, og forno dritt at Ramires ikke får spilt, vi kommer til å savne han. Får håpe Robery ikke har dagen(Ribery og Robben) Og en annen ting som er dritt jeg skal på bryllupsfest den dagen, god daaamnm!!!!!!! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Se kampen på telefonen din, om du har en smarttelefon da. Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Kan jeg se kampen live på Iphone?? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Får litt flashbacks til Friends når de er begravelsen og Joey har smuglet med seg en radio med høretelefoner i jakka for å få med seg kampen. Liverpool igjen i morgen. Får Torres møte sin gamle klubb denne gangen? 1 Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Haha, jeg kan ikke gå glipp av denne kampen, og jeg kan heller ikke gå glipp av bryllupet :/ Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Haha, jeg kan ikke gå glipp av denne kampen, og jeg kan heller ikke gå glipp av bryllupet :/ Ser ut som det kan ordne seg om du har Internett på stedet: http://itunes.apple....d431213788?mt=8 + http://www.bloodzeed.tv/ Tv2-sumo. Da er du sikret. Hadde vært litt slemt om hun nå hadde kjøpt seg Sumo for å se CL-finalen :/ Endret 7. mai 2012 av Kultom Lenke til kommentar
PrettyBoy Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Nice, skal teste ut den appen.. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Tv2sumo sender ikke cl finalen. Da må du laste ned viaplay appen Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Nei, så kult! "We will be playing Paris St Germain at the Yankee Stadium (pictured), New York City, on Sunday, July 22 and AC Milan at Sun Life Stadium in Miami on Saturday, July 28." - http://www.chelseafc.com/page/LatestNews/0,,10268~2762724,00.html Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Tv2-sumo. Da er du sikret. Hadde vært litt slemt om hun nå hadde kjøpt seg Sumo for å se CL-finalen :/ Uff da, trodde det var Liverpool-kampen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 http://www.youtube.com/watch?v=_HcEbjDc_J4 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå